Moderator: moderatorteam
omwisselen? ik heb nog een teefje of 3 overcrutz schreef:idd Suzanne, weer lekkere stevige pups, zo stevig dat Jessica verbaasd was bij het optillen (en zij is toch denk ik dan een maat stevigere pups gewend....)
en @ Nanna, helaas nog 2 heren over, 1 iemand afgezegd door mij (vreemde vent, ging ineens vreemd doen toen ik aangaf bepaalde mensen te kennen, bij navraag blijkt hij ook vreemd te zijn) en 1 die nog niet betaald heeft (buitenland) en als hij dat voor vrijdag niet gedaan heeft is t ook over....
het zijn super stevige en zware pupscrutz schreef:idd Suzanne, weer lekkere stevige pups, zo stevig dat Jessica verbaasd was bij het optillen (en zij is toch denk ik dan een maat stevigere pups gewend....)

mm, PB?crutz schreef: 1 iemand afgezegd door mij (vreemde vent, ging ineens vreemd doen toen ik aangaf bepaalde mensen te kennen, bij navraag blijkt hij ook vreemd te zijn)
je hebt PB....eneh, goede kleur, je bedoeld t hele spul...., zitten toch 2 donkere tussen hoor....maar idd, dametje is (nog) licht, maar je weet Medusa he....Selena schreef:mm, PB?crutz schreef: 1 iemand afgezegd door mij (vreemde vent, ging ineens vreemd doen toen ik aangaf bepaalde mensen te kennen, bij navraag blijkt hij ook vreemd te zijn)
Goede kleur dit keer....
dat zijn er al meer dan vorige keercrutz schreef:je hebt PB....eneh, goede kleur, je bedoeld t hele spul...., zitten toch 2 donkere tussen hoor....maar idd, dametje is (nog) licht, maar je weet Medusa he....Selena schreef:mm, PB?crutz schreef: 1 iemand afgezegd door mij (vreemde vent, ging ineens vreemd doen toen ik aangaf bepaalde mensen te kennen, bij navraag blijkt hij ook vreemd te zijn)
Goede kleur dit keer....