Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat heeft jullie hond 'vermeubeld' ....
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
- Actief
- Lucia
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Moos
- Zeer actief
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Jee, wat hebben wij superhonden 
Hier lezen ze graag de krant, maar dat is tot een half jaar ongeveer.
Soms een boek, ook tot een half jaar ongeveer.
Schoenen worden soms iets aangeknaagd, alweer tot een half jaar (gewoon opruimen dus). Volgens mij gaat dat gewoon om het luchtje van het leer trouwens. Tis meer sabbelen dan vreten.
Verder heeft Rinne Roos nog steeds een voorkeur voor hard plastic, zodat ze al tweemaal achterin de auto aan haar riem heeft geknaagd (die heeft hard plastic bij het handvat). Maar goed, die is 9 maanden, dus vooruit.
Verder dus niks.
En ze zijn hier altijd los, van pup af aan.

Hier lezen ze graag de krant, maar dat is tot een half jaar ongeveer.
Soms een boek, ook tot een half jaar ongeveer.
Schoenen worden soms iets aangeknaagd, alweer tot een half jaar (gewoon opruimen dus). Volgens mij gaat dat gewoon om het luchtje van het leer trouwens. Tis meer sabbelen dan vreten.
Verder heeft Rinne Roos nog steeds een voorkeur voor hard plastic, zodat ze al tweemaal achterin de auto aan haar riem heeft geknaagd (die heeft hard plastic bij het handvat). Maar goed, die is 9 maanden, dus vooruit.
Verder dus niks.
En ze zijn hier altijd los, van pup af aan.
- Moniek B.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Flatcoated en Golden Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Belle en Aisha zijn superbraaf; nooit ergens aan gezeten. Belle heb ik niet als pup gekregen maar Aisha wel maar die heeft echt he-le-maal niets kapotgebeten. Ze zat niet in de bench trouwens.
Ean is een ander verhaal; hij bijt géén meubels kapot maar al het andere wat we laten liggen wel. Dus inderdaad; een mooi opgeruimd huis
Maar het is ook een echte Adriaan; hij klimt overal op. Laatst waren alle kaarsjes, glaswerk etc verhuist naar een boekenplank op pakweg 1.50 meter hoogte. Helaas; het tafeltje dat eronder staat is een leuke opspringplank dus dat lag door de kamer
Gelukkig hebben we nog een plank op 1.75, 2.00 en 2.20. De laatste is voor als het echt de spuigaten uitloopt
Hij zit overigens niet in de bench; maar als hij aan mijn meubels zou beginnen zou ik toch wel maatregelen gaan nemen. Vind het knap dat mensen er zo laconiek op kunnen reageren; ik zou echt not amused zijn als hij aan mijn meubels zou beginnen :N:
Hij zou dan niet per definitie in de bench gaan of zo; we hebben de mogelijkheid de honden achter het huis in een verwarmde grote ruimte te doen met uitloop op de wei. Maar zolang het bij dingen blijft als kaarsen, boeken, tijdschriften etc hoeft het nog niet.
Ean is een ander verhaal; hij bijt géén meubels kapot maar al het andere wat we laten liggen wel. Dus inderdaad; een mooi opgeruimd huis

Hij zit overigens niet in de bench; maar als hij aan mijn meubels zou beginnen zou ik toch wel maatregelen gaan nemen. Vind het knap dat mensen er zo laconiek op kunnen reageren; ik zou echt not amused zijn als hij aan mijn meubels zou beginnen :N:
Hij zou dan niet per definitie in de bench gaan of zo; we hebben de mogelijkheid de honden achter het huis in een verwarmde grote ruimte te doen met uitloop op de wei. Maar zolang het bij dingen blijft als kaarsen, boeken, tijdschriften etc hoeft het nog niet.
-
- Actief
als dat zou kunnen, wij kregen max toen hij bijna 1 was, hij was verwaarloosd en mishandeld, en als ik hem in de benche deed sloopt hij zich zelf om uit tebreken, nu gaat het wel goed.Moniek B. schreef: Hij zit overigens niet in de bench; maar als hij aan mijn meubels zou beginnen zou ik toch wel maatregelen gaan nemen. Vind het knap dat mensen er zo laconiek op kunnen reageren; ik zou echt not amused zijn als hij aan mijn meubels zou beginnen :N:
tosca heeft de bank gedaan toen ze voor de 1ste keer loops was, ze was zo ziek dat, als ze moest piepte ze niet maar deed het direct, en als ze dan in de benche zat brak ze uit, verwonde zich zelf om maar niet in de benche te hoeven poepen&plassen.
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
Lola was vanaf ong 20 weken *benchvrij*.Moos schreef:Eigenlijk moet er voor het gehele beeld dan ook even bij of de pup in de bench zat als je weg was of niet![]()
Hier dus niet. Vandaar ook de gesloopte schoenen bij Moos
Tot Lola 16 weken was is er elke dag iemand thuis geweest, ik had 5 weken vrij genomen en Mark 3.(los van elkaar dus 8 weken in totaal).
Meteen de eerste keer dat ze los was uit de bench overdag( snachts lieten we het deurtje al open) heeft ze nooit iets gesloopt.
Werkelijk niks.
Het is ook vaak een kwestie van uitproberen, kijken of je pup het aankan buiten de bench als ie alleen thuis is, denk ik.

Ik had de kamer en keuken pupproef gemaakt , ze werd van te voren lekker lang uitgelaten, daarna een gevulde kong

Ik heb daarna de bench nog wel een tijdje laten staan(altijd met het deurtje open) maar ze lag liever op de bank of in de stoel oid , toen heb ik de bench opgeruimd mede omdat ik het een lelijk ding vond/vind.

Daarna op de plaats waar de bench stond een kleed neergelegd.
Daar was ze vlug aan gewend.
Wat betreft slopen maakt het natuurlijk wel degelijk uit of een hond in een bench zit of niet, dat moge duidelijk zijn.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- WiLuna
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cocker spaniel kruising
- Contacteer:
Luna speelgoed van de kids en gaten in de losse kussentjes die op de bank liggen.
Verder wat pennen enzo, wat kleine dingetjes die hij van de salontafel pikt, of die de kids laten slingeren
Verder wat pennen enzo, wat kleine dingetjes die hij van de salontafel pikt, of die de kids laten slingeren

bazinnetje van Maya (24-08-09)

-------------------------------------------------
A clean house is a sign of a broken computer

-------------------------------------------------
A clean house is a sign of a broken computer

- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
Gunda sloopte volgens mij niet echt, maar was nog klein dus weet het niet precies.
Tibbie sloopte ook niet veel.
Spriet heeft een bankstel gesloopt.
En toen ze net 10 min. in huis was, was ze al op de kabel van de TV aan het knabbelen.
En ze begon cement uit de muur te eten.
En ze heeft véél speeltjes gesloopt.
En er staan tandafdrukken in de tuintafel. En stoel.
En ze heeft (pas geleden nog, ze is nu 5jr) een heel hondenkussen gesloopt, alle watten er uit gehaald.
En tennisballen worden ook altijd gesloopt.
En ze heeft de tuin gesloopt
, vooral gaten graven is leuk.
En ze heeft bij een ijzeren bench een staafje er uit weten de kauwen
.
Er zal vast wel meer zijn, maar daar kan ik nu even niet opkomen
Tibbie sloopte ook niet veel.
Spriet heeft een bankstel gesloopt.
En toen ze net 10 min. in huis was, was ze al op de kabel van de TV aan het knabbelen.
En ze begon cement uit de muur te eten.
En ze heeft véél speeltjes gesloopt.
En er staan tandafdrukken in de tuintafel. En stoel.
En ze heeft (pas geleden nog, ze is nu 5jr) een heel hondenkussen gesloopt, alle watten er uit gehaald.
En tennisballen worden ook altijd gesloopt.
En ze heeft de tuin gesloopt

En ze heeft bij een ijzeren bench een staafje er uit weten de kauwen

Er zal vast wel meer zijn, maar daar kan ik nu even niet opkomen

- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Hier valt 't wel wat mee. Pupje Rhodi heeft eens een biebboek aangeknaagd *achteraf niet zo gek; mijn moeder wilde het boek graag houden en kon 'm vrij goedkoop van de bieb ''kopen''*:roll:, een fraaie nette schoen van mijn vriend bewerkt, de hoedenplank van de auto van mijn ouders aangeknaagd (oeps! :N:), kranten en folders zijn versnipperd, een vetkleed die Rhodi als pup al deels had gesloopt is laatst nog door de twee heren volledig in repen gescheurd... tja... wat nog meer? Een paar jassen (vooral van mijn vriend) zijn tijdens wat te wilde spelletjes gesneuveld toen Rhodi nog heel jong was... Ik denk dat dat het wel was. Oh ja, en wat eigen speelgoed natuurlijk.
Maar dat heeft nooit 't eeuwige leven!
We hadden trouwens wel altijd een bench, maar sinds een jaartje of twee slapen beide heren los. Sindsdien is er eigenlijk niets gesloopt, geloof ik... op een paar kleine gaatjes in de grandfoulars na. (Rhodi weer)
Branco (kwam bij ons toen hij een jaar was en bleef niet zo lang in de bench, mede omdat 'ie er een hekel aan had) heeft nog nooit echt iets gemold, behalve eigen speelgoed, geloof ik.

We hadden trouwens wel altijd een bench, maar sinds een jaartje of twee slapen beide heren los. Sindsdien is er eigenlijk niets gesloopt, geloof ik... op een paar kleine gaatjes in de grandfoulars na. (Rhodi weer)

-
- Zeer actief
Diva,1,5 jaar in een bench gezeten en de helft van de tijd had ze keuken tot haar beschikking , 2 banken eenhele dure wollen jas verschillende kledingstukken en verder wat planten een paar afstandsbedieningen nu is ze 3 jaar en sinds een half jaar sloopt ze helemaal niks meer
.
Dylan eigenlijk vrij weinig,is nu 7 mnd zonder bench,een keertje depalm kortgewiekt een boek en hij sleept met vuile was maar sloopt het niet......
op zich valt het dus nog mee
'
Gr Gemma

Dylan eigenlijk vrij weinig,is nu 7 mnd zonder bench,een keertje depalm kortgewiekt een boek en hij sleept met vuile was maar sloopt het niet......
op zich valt het dus nog mee
'
Gr Gemma
-
- Vaste gebruiker
Hallo,
Kim heb ik vanaf dat ze bijna 2 is, en die heeft nog nooit iets gesloopt bij ons, het enige is dat ze de luxaflex een eigentijdse uitstraling heeft gegeven met het naar buiten kijken.
Shadow daar in tegen........pfffff, wat niet eigenlijk, deurposten, traptreden (we hebben een open trap in de woonkamer) afstandsbedieningen, telefoons, tijdschriften, boeken, zijn ligkussen, riemen als je even staat te praten buiten en niet oplet, en voor een slordig bedrag toch wel aan cd en dvd......maar het blijft een lieverd
Ik zal best heel wat vergeten zijn..
Janneke
Kim heb ik vanaf dat ze bijna 2 is, en die heeft nog nooit iets gesloopt bij ons, het enige is dat ze de luxaflex een eigentijdse uitstraling heeft gegeven met het naar buiten kijken.
Shadow daar in tegen........pfffff, wat niet eigenlijk, deurposten, traptreden (we hebben een open trap in de woonkamer) afstandsbedieningen, telefoons, tijdschriften, boeken, zijn ligkussen, riemen als je even staat te praten buiten en niet oplet, en voor een slordig bedrag toch wel aan cd en dvd......maar het blijft een lieverd

Janneke
- bernersennenfan
- Zeer actief
- Contacteer:
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
Kaya niets, ook als pup niet.
Puchu een hele lange tijd niets, totdat hij rond één jaar was. Toen begon hij ineens 's nachts te slopen. Hij heeft in een paar weken tijd mijn goede Lowa's (wandelschoenen) gesloopt, de salontafel gesloopt, de nieuwe salontafel gesloopt ( :N: ), het vloerkleed en een keukenstoel.
En toen ineens was het zomaar weer over
Ik dreigde hem net met de bench 's nachts en net zo plotseling als het gekomen was, is het over gegaan
Tja, de tuin af en toe. Daar willen beiden honden nog weleens wat graven. Maar op zich is dat wel te doen.
O ja, en Puch af en toe nog een sierkussentje van de bank, maar dat is ook geen ramp.
Puchu een hele lange tijd niets, totdat hij rond één jaar was. Toen begon hij ineens 's nachts te slopen. Hij heeft in een paar weken tijd mijn goede Lowa's (wandelschoenen) gesloopt, de salontafel gesloopt, de nieuwe salontafel gesloopt ( :N: ), het vloerkleed en een keukenstoel.
En toen ineens was het zomaar weer over

Ik dreigde hem net met de bench 's nachts en net zo plotseling als het gekomen was, is het over gegaan

Tja, de tuin af en toe. Daar willen beiden honden nog weleens wat graven. Maar op zich is dat wel te doen.
O ja, en Puch af en toe nog een sierkussentje van de bank, maar dat is ook geen ramp.
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- Hanneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bearded Collie
Joep: een paar pantoffels van opa, mobieltje (ook van opa) en heel veel pluchen knuffels. Dat laatste doet hij nog steeds en dat is gewoon toegestaan.
Hij heeft daarnaast een paar keer heel raar gedaan als hij alleen moest blijven, ging tegen de deur opspringen, de kozijnen kapot krabben tot zijn nagels begonnen te bloeden, dat soort dingen. Heel vervelend om te merken dat je hond zó in paniek is geweest zonder dat we wisten waarom. Hij had het bijna nooit en doet het nu ook niet meer.
Tjeu: heeft alle struiken in de tuin onder tanden genomen maar verder eigenlijk niks.
Rumba: geen idee. We kregen haar toen ze bijna 7 was en ze heeft hier nooit iets gesloopt. Incidenteel gaat er een speeltje aan gort maar dat valt hier niet onder slopen.
Hij heeft daarnaast een paar keer heel raar gedaan als hij alleen moest blijven, ging tegen de deur opspringen, de kozijnen kapot krabben tot zijn nagels begonnen te bloeden, dat soort dingen. Heel vervelend om te merken dat je hond zó in paniek is geweest zonder dat we wisten waarom. Hij had het bijna nooit en doet het nu ook niet meer.
Tjeu: heeft alle struiken in de tuin onder tanden genomen maar verder eigenlijk niks.
Rumba: geen idee. We kregen haar toen ze bijna 7 was en ze heeft hier nooit iets gesloopt. Incidenteel gaat er een speeltje aan gort maar dat valt hier niet onder slopen.
Groetjes,
Hanneke.
When you are over the hill, you pick up speed.
Hanneke.
When you are over the hill, you pick up speed.
- boemerang
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
-
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik moet op mijn eerdere reactie terugkomen.
Toen ik vanmiddag na een plots ingelaste Schoorlwandeling fluks in de bustehouder wilde schieten bleek het beste ding plots te bestaan uit twee delen. Ted heeft hem trachten te vermaken tot ooglapjes, naar ik vrees. Meneer Geer vond haar al zo stilletjes. Toen ik het haar omhoog had gezet in de badkamer was het alweer zo stilletjes. Toen had ze een kwast vermaakt tot splinters. Maar ale, een houden kwast...die verwar je natuurlijk als Teckel met twee ooglapjes al snel met een takje...
Toen ik vanmiddag na een plots ingelaste Schoorlwandeling fluks in de bustehouder wilde schieten bleek het beste ding plots te bestaan uit twee delen. Ted heeft hem trachten te vermaken tot ooglapjes, naar ik vrees. Meneer Geer vond haar al zo stilletjes. Toen ik het haar omhoog had gezet in de badkamer was het alweer zo stilletjes. Toen had ze een kwast vermaakt tot splinters. Maar ale, een houden kwast...die verwar je natuurlijk als Teckel met twee ooglapjes al snel met een takje...
- vinkje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
Boomertje - Locatie: eindhoven
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
Toen Gaia een pupje was heeft ze eens de luxe zitstoel van mijn ouders aangevreten op zo'n manier dat ze d'r een hele plank af had. De deur van de medicijn kast opgekregen en vervolgens konden we naar de dierenarts. Toen ze bij mij was heeft ze een paar keer wat boeken gesloopt. De laatste Harrie Potter bijvoorbeeld en nog wat andere boeken van dat formaat.
Juno is echter een heel nieuw verhaal hij heeft mij al meer gekost aan schade in 2 maanden dan Gaia in 2 jaar. Twee mobiele telefoons, boeken, wcrollen, petjes, sokken, sloffen, schoenen, broeken, shirts, alles wat hij eigenlijk kan oppakken is voor Juno. Maakt niet uit of het op de grond of op de tafel ligt, we beginnen hem al zover te krijgen dat hij dus niet op de tafel mag komen.
Juno is echter een heel nieuw verhaal hij heeft mij al meer gekost aan schade in 2 maanden dan Gaia in 2 jaar. Twee mobiele telefoons, boeken, wcrollen, petjes, sokken, sloffen, schoenen, broeken, shirts, alles wat hij eigenlijk kan oppakken is voor Juno. Maakt niet uit of het op de grond of op de tafel ligt, we beginnen hem al zover te krijgen dat hij dus niet op de tafel mag komen.

- Bief
- Actief
Droopy is begonnen met de linoleum te slopen en Gipsy heeft het werk van Droopy voortgezet. Mijn attest van Frans heeft Droopy in stukken getrokken. Irma is de grootste vernieler. Haar houten hondehok heeft ze een kopje kleiner gemaakt, de deur van het hok van de kennel kreeg een groooot gat, is ondertussen hersteld. Droopy en Gipsy trokken de houten latten uit de afsluiting, gevolg grote opening en bezoek bij de buren met jammergenoeg een poes minder bij de buren.
je ziet Gipsy, Irma & Droopy op de avatar.