Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
online showlijntje bestellen?
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
online showlijntje bestellen?
Hoi
Ik zoek al een poosje naar een showlijntje, liefst 3 mm breed in bruin.
Gewoon, eenvoudig.. simpel...
Kan ik op een show kopen, natuurlijk, maar daar kom ik even niet op het moment en ik wil wel met een showlijntje gaan oefenen.
Iemand die weet waar ik die maat online kan bestellen? Exemplaren van 5 of meer mm zijn er in veel soorten, maar dus niet die smallere... wie weet een site (Nederlandse site)
Suzanne
Kan ik op een show kopen, natuurlijk, maar daar kom ik even niet op het moment en ik wil wel met een showlijntje gaan oefenen.
Iemand die weet waar ik die maat online kan bestellen? Exemplaren van 5 of meer mm zijn er in veel soorten, maar dus niet die smallere... wie weet een site (Nederlandse site)
Suzanne
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Hoi,
Je kan het wel bestellen via www.kynospirit.nl
Zij is wel betrouwbaar, ik koop regelmatig mijn spullen bij haar want ze zit vlak bij mij maar 10 min. rijden nl.
Groetjes van esther
Zij is wel betrouwbaar, ik koop regelmatig mijn spullen bij haar want ze zit vlak bij mij maar 10 min. rijden nl.
Groetjes van esther
-
- Zeer actief
Dat is idd een mooie site... het showlijntje is er helaas alleen in het zwart of grijs... ik hou 'm ff in gedachte en zoek nog door naar naar een bruineHondenschool Shanna schreef:Hoi,
Groetjes van esther

Suzanne
- Janneke&Mirtillo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basenji
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: online showlijntje bestellen?
Hier moet je wat kunnen vinden: http://www.transgroom.be/home.aspSuzanne123 schreef:Hoi
Suzanne
Ik zit even te denken. Ik heb in Zwolle een leren gekocht, een bruine. Ik weet alleen zo even niet hoe die man heet. Ik weet alleen dat hij o.a. importeur is van een Duits merk, Trixie en van Kong. Ik ga maandag even in de winkel nakijken, daar heb ik zijn contactgegevens wel.Suzanne123 schreef:Dat is idd een mooie site... het showlijntje is er helaas alleen in het zwart of grijs... ik hou 'm ff in gedachte en zoek nog door naar naar een bruineHondenschool Shanna schreef:Hoi,
Groetjes van esther
Suzanne
- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Myra
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennenhonden