Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Destiny poept sinds we barfen maar een keer in de twee drie dagen
Maar dan poept ze ook ineens hele bergen.
Toen ze nog op brokken stond poepte ze iedere dag.
Zijn er meer honden die zo weinig poepen ? Overigens heeft ze er zelf totaal geen last van, geen buikpijn niks maar ik vind het wel heel erg weinig
Toen ze hier nog voornamelijk brokken aten poepte ze 3 fikse hopen per dag. Nu staan ze volledig op kvv met zo nu en dan vers en poepen ze nog maar 1 maal per dag een keurig drolletje.
Het "eindprodukt" is dus drastisch verminderd.
Vind dit altijd zo grappig om te lezen. Mijn honden poepen elk uitlaat rondje een keer. Maar dan een klein beetje, vond dat altijd normaal ( dat kleine beetje dan )
Maar toen op het trainings veld onze Spikey het weer eens niet op kon houden en de trainster hem even vast hield zodat ik het op kon ruimen vond zo maar dat hij bar weinig poepte. (vond zij weer niet normaal).
Denk dus niet dat het gaat om hoe vaak maar hoe veel.
Nee geen last van. Borg poept 's morgens altijd een keer en Mohan poept pas tijdens de lange wandeling en dan wel 2 of 3 keer een beetje. Heel verschillend dus terwijl ze wel hetzelfde rauwe voer krijgen.
tineke schreef:Rio poept ook niet dagelijks en slaat zeer regelmatig een dag over.
Toch wel een geruststelling om te lezen, ik ging, als Beau 's ochtends niet gepoept had, regelmatig extra rondjes lopen om hem toch maar te laten poepen (wat hij vaak gewoon niet deed). Beide honden eten rauw.
*edit* toevoeging
Laatst gewijzigd door Tiny op 27 sep 2008 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Ik weet niet wat het is maar Gol presteert het om zo 3 tot 5 keer op een dag te schijten Wel kleine beetjes steeds, 1 keuteltje ofzo
Gollum eet ook helemaal rauw
Ligt er aan wat ze gegeten hebben en hoe vaak. Toen ik geen vasendagen inlaste poepten beide honden wel twee maal per dag. Mooie keutels, dat absoluut. Eergisteren hebben ze geitennek op, gisteren vastendag en dan poepen ze 1x per dag. Vanochtend poepen ze bv. 2x en dan kleine keuteltjes achter elkaar. Dat is vast de geitennek. En dan kunnen ze morgenochtend weer pas ontlasting hebben, de rest van de dag niet. Zolang de ontlasting mooi is en niet als verstoppingsdiarree er uit komt, maak ik me geen zorgen. Ze weten het nu zelf prima te regelen.
Wel geef ik voldoende ruw vezel er bij, omdat mijn honden dat dus duidelijk wel nodig hebben.
Golden Stanley schreef:Ligt er aan wat ze gegeten hebben en hoe vaak. Toen ik geen vasendagen inlaste poepten beide honden wel twee maal per dag. Mooie keutels, dat absoluut. Eergisteren hebben ze geitennek op, gisteren vastendag en dan poepen ze 1x per dag. Vanochtend poepen ze bv. 2x en dan kleine keuteltjes achter elkaar. Dat is vast de geitennek. En dan kunnen ze morgenochtend weer pas ontlasting hebben, de rest van de dag niet. Zolang de ontlasting mooi is en niet als verstoppingsdiarree er uit komt, maak ik me geen zorgen. Ze weten het nu zelf prima te regelen.
Wel geef ik voldoende ruw vezel er bij, omdat mijn honden dat dus duidelijk wel nodig hebben.
Bij Rio net zo ook hij keutelt weleesn twee maal op een wandeling en krijgt ook regelmaig ruwe vezels
Jakko poept ook meer dan Lola en beide staan op rauw..
Lola heeft er ook dagen bij dat ze 1 keer per 2 dagen poept.
Is de ontlasting verder wel goed Addy?
Zo ja, dan zou ik me niet teveel zorgen maken.
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.