Ik maakte me zorgen, want Frenk mankt nog, de pin is bij lange na nog niet rijp en de operatie is toch al bijna 4 weken geleden. De controle stond pas voor eind volgende week gepland, maar ik wilde weten of we op de goede weg waren of ik hem wel goed belastte. Dus ik naar Paul voor mijn eigen gemoedsrust
Frenk duikt opgetogen in Paul's armen en is helemaal vrolijk en vrij. Dat vind ik sowieso al geweldig om te zien. Toch een teken dat ze hem goed behandeld hebben daar
Poot 2, die dus als laatste geholpen is, is nog wel gevoelig bij het snijvlak waar de botten zijn doorgeknipt en hij is gevoelig bij het punt waar de pin is ingebracht. Maar beide niet overdreven en helemaal volgens verwachting. Poot 1, de eerste operatie, is keurig. Niet gevoelig meer. Bewegingsruimte is optimaal.
Strekken en buigen kon hij met beide pootjes helemaal volledig en naar behoren.
Ik stond te stralen bij al dit goede nieuws alsof ik hem zelf geopereerd had
Bewegingsadvies: "laat maar lekker rausen". Gewoon alles laten doen, hij mag zelfs alweer mee naar het strand: "lekker laten uitrazen en dan na een minuut of 10 weer aanlijnen voor de rest van de wandeling".
Jullie begrijpen vast wel dat Frenk en ik vanochtend om 9u al in het wandelbos te vinden waren