Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Verwend monster?

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

linda1985
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh springer spaniel en Jack russell Terrier.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door linda1985 »

Frenk schreef:
Muk schreef:Toch maar gaan barfen, dat zou ik doen in deze situatie. Ook al is je hond verwend, je ziet het liefst dat hij toch eet.
Maar ik snap het ook gewoon niet. Wat kan er nou toch voor zorgen dat hij liever een bakje gehakt van de deka leeg eet dan een portie bandit of CB :19:
en afwisselen qua kvv merken??
Afbeelding
tineke

Ongelezen bericht door tineke »

Orson was ook zo'n miepert met eten en daar werd dor mij ook altijd op gereageerd met andere dingen geven.
Ik dacht dat hij misschien door zijn bovenbeet sommige dingen niet kon weg krijgen en was al snel bang hem tekort te doen.
Hij was best slank en ik zag hem in gedachten al broodmager voor me als hij een keer oversloeg.
Hij moest sowieso wel 2 keer de hoeveelheid van Rio eten om op gewicht te blijven maar Rio is een slokop en een vlikobak wat eten betreft.
Tijdens een prednison kuur veranderde Orson in een vreetschuur en blkke hij wel degelijk alles goed weg te kunnen krijgen. Daarna heb ik niets meer weggehaald om er iets anders voor in de plaats te geven en lietik hem echt in zijn sop gaar koken met zijn eten en het gemiep werd toen aanzienlijk minder.
Micron is ook geen miepert maar slaat zo af en toe zelf een dag over vandaar dat ik ook geen vastendagen met hem doe ,hij regelt dat keurig zelf.
Overigens barfen mijn honden wel :wink:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”