Ik brul me nu al kapot en ben vreselijk bang, ik heb net op 9 juli j.l. mijn oudste DH Nala moeten laten gaan
De komst van Nadal doet je verdriet dan een beetje vergeten en je hebt lekker veel afleiding, met zijn diarree begint het goed te komen(help mijn pup heeft diarree) en dan ontdek ik nu bij Senne dat gezwel onder haar tong, waarom nou
Het is zo groot als de top van mijn pink tot aan het streepje en ziet eruit als bloemkool :N:
Ik wordt wel heel erg op de proef gesteld de laatste tijd, prive ook al een vreselijke tijd (mijn moeder heeft slokdarm+maagkanker) Nala en zij waren echte dikke vriendinnen, de dood van Nala was zo pijnlijk ook voor mijn moeder, zij was net een beetje aan het herstellen na 3 chemo kuren een zware operatie vervolgens een infectie, toenze daarvan uit het ziekenhuis kwam moest ik het slechte/droevige bericht van Nala vertellen
En nu dit met Senne, terwijl ik dit van me afschrijf zit ik te trillen dat is niet meer normaal
Zijn er mensen onder jullie wat hier ervaring mee hebben een kankergezwel onder de tong?
Ik ben een hondeneigenaar wat absoluut nooit wil dat mijn honden pijn hebben, ze moeten bij mij als hond kunnen leven, gewoon lekker gelukkig + ondeugend zijn, en van het leven kunnen genieten.
Ben heel benieuwd naar reacties van jullie, en natuurlijk na de uitslag wat de da vanmiddag zegt, ooo please laat het aub meevallen

TARAK