Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Snelle ademhaling
Moderator: moderatorteam
- Kaajeetje
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Snelle ademhaling
Hoi allemaal, ik heb een vraag. Shooter gaat terwijl hij in slaap valt
veel sneller ademen dan normaal. Dit doet hij overigens al sinds we hem hebben, het is dus iets 'normaals' voor hem. Weet iemand hoe dit kan en of dit normaal is. Ik kan er namelijk zelf niet naar luisteren, mijn ademhaling gaat er bijna in mee. Zijn buik gaat ook veel sneller op en neer. ik vind het een beetje vreemd. Vraag voor het forum dus...alvast bedankt
- Kaajeetje
- geregistreerd lid
- Contacteer:
Volgens mij is dat het niet. Er is echt een verschil met dromen, soms geven ze dan piepjes en zijn onrustig, vind dat niet verontrustend. Shooter gaat liggen, gaat slapen en in een paar minuten is zijn ademhaling snel, niet onregelmatig. Echt met een snufje uit z'n neus. Z'n buik gaat op en neer als een hond die net gerend heeft. Doordat hij (gaat slapen) slaapt, lijkt het of hij er zelf geen last van heeft. Toen ik het gisteren weer zag besloot ik het even bij jullie voor te leggen.