Weet het zelf niet goed meer wat beste is, inslapen zou natuurlijk haar verlossen maar het gedacht alleen al
Met de korte wandeling en oppassen gaat het wel momenteel, ze sleft minder en haar heupen bewegen beter, gisterenavond had ik haar even meegnomen naar een plaats om wat in water te plonsen,ze heeft 20 minuten beetje gespeeld en ging daarna liggen, thuis ging ze zielig op op de sofa liggen en geraakte weer amper recht, meegenomen naar men slaapkamer en op bed gelegd en daar ook weer wakker geworden omdat ze bewoog en haar achterpoten niet goed mee kon krijgen, op zo'n moment denk ik, dit kan zo niet langer, maar vanmorgen stond ze stijf op, heeft even in de tuin gewandeld en begon daarna met de honden wat te spelen, dan twijfel ik weer en denk, ach, nog even laten.
met hele korte wandelingen denk ik dat het zou gaan, alleen ben ik zo iemand die vind dat honden paar uur per dag moeten kunnen crossen en loslopen, hun ding kunnen doen en dan een hond hebben die ik dat moet verbieden omdat ze anders te veel pijn heeft is moeilijk, er zijn veel honden die amper of nooit wandelen of altijd aan de lijn, zijn die dan ongelukkiger, zou Maja ook gelukkig zijn met alleen die korte wandelingen en hier wat spelen, ik denk het wel eigenlijk, ze is zo vrolijk en met weinig content
Misschien moet ik toch naar eens een 2 de opinie vragen, alhoewel dat waarschijnlijk nutteloos zal zijn, want men wilt er geen geld insteken omdat het zo hopeloos is.
Daarvoor at ze kvv maar de DA zei juniorbrok te geven, dit doen ik nu, maar echt graag eet ze het niet, als ik nu wist dat het echt maar voor kort is had ik haar terug hetgeen gegeven dat ze liefst eet, kvv, maar wie weet helpt de giant juniorbrok haar wel beetje
Toen jullie je pup lieten inslapen, hoe was hun algeme toestand toen je dat besluit nam?
sonja