Moest hem van de dichtsbijzijnde da maar weer los laten... snap je waarom ik hier dus niet naar de da ga...

heb nu maar de politie gebeld dat ze het maar moeten oplossen...

Moderator: moderatorteam
chrico schreef:Als je het goed vind g aik even plakken en knippen en zet het op een ander forum waar veel hussenmensen komen. Op zich is dat een wereld van ons kent ons dus wie weet
hartstikke goedchrico schreef:Ik heb er van gemaakt:
Huskyreu gevonden in apeldoorn zuid
Iemand van een ander forum heeft vanavond tegen half 11/ elf uur een husreu gevonden (grof van formaat). De reu was een cafe aan het Schubertplein ingelopen vanwaar gebeld werd naar mijn medeforummer om de hond te vangen omdat de hond weer naar buiten vluchte toen zij een poging deden.
De hond zag er goed verzorgd uit maar was moe en hongerig en na een maaltijd en een bak drinken is hij opgehaald bij haar door de politie omdat zij hem vanwege haar eigen honden niet kon houden.
Kent iemand deze hond of heeft iemand gehoord dat er een reu vermist word?
zit net te lezen, het is mijn da niet hoor... maar die zit 15 km verderop.. het is de dichtsbijzijnde da, die notabene vermeld staat op het antwoordapparaat van de dierenambulance om buiten kantooruren te contacteren....christo schreef:Te bizar voor woorden... Terwijl er ws. ergens anders een husky baasje vannacht wakker ligt...
Waarom wil je DA er de chiplezer niet overheen halen?De gemiddelde DA heeft er toch één in huis? En met een rashond is de kans behoorlijk groot dat het beestje een chip heeft?
waar woon jij? doe maar een pbBrightstar schreef:Gelukkig maar voor die hond!!
En wat getrefd de diensten die er zijn om dieren te helpen...![]()
Apeldoorn-zuid, he?!
Volgens mij woon je bij mij om de hoek!!
husky meneer liep trouwens heel makkelijk mee gisteravond... echt zoiets van...oh ga jij nu mee, ook prima... ff plasje hier... plasje daar... in de auto? Ook geen enkel probleem...MARC_S schreef:Gelukkig!![]()
Wij hadden vorige week een labrador gevonden. Die liep achter Dapper aan dus :N: Zo hup mee naar binnen. Ik ben met haar gaan wandelen omdat Dapper er steeds op wilde rijden. Dat vond ik zielig. Vond ik na een half uur een uitlaatservice met 12 honden. Die liepen aan de overkant van het meer. Ik liet haar los en ze liep snel weer naar de uitlaatservice toe gelukkig. Neem dus aan dat ze daarbij hoorde en ben weer weggegaan. Al met al was de hond wel echt kwijt want ze ging ons huis gewoon in als het aan haar lag
Hier dus ook. Even lekker zwemmen, plasje doen, oh gaan we hier nu binnen? Prima hoor. Hahaha, maffe beesten soms. Mijn honden zouden niet snel simpel achter een vreemde aan gaan hobbelen alsof er niks aan de hand wasmalinois schreef:husky meneer liep trouwens heel makkelijk mee gisteravond... echt zoiets van...oh ga jij nu mee, ook prima... ff plasje hier... plasje daar... in de auto? Ook geen enkel probleem...MARC_S schreef:Gelukkig!![]()
Wij hadden vorige week een labrador gevonden. Die liep achter Dapper aan dus :N: Zo hup mee naar binnen. Ik ben met haar gaan wandelen omdat Dapper er steeds op wilde rijden. Dat vond ik zielig. Vond ik na een half uur een uitlaatservice met 12 honden. Die liepen aan de overkant van het meer. Ik liet haar los en ze liep snel weer naar de uitlaatservice toe gelukkig. Neem dus aan dat ze daarbij hoorde en ben weer weggegaan. Al met al was de hond wel echt kwijt want ze ging ons huis gewoon in als het aan haar lag
nee die van mij ook niet :N: die zijn wat dat betreft behoorlijk argwanend...MARC_S schreef:Hier dus ook. Even lekker zwemmen, plasje doen, oh gaan we hier nu binnen? Prima hoor. Hahaha, maffe beesten soms. Mijn honden zouden niet snel simpel achter een vreemde aan gaan hobbelen alsof er niks aan de hand wasmalinois schreef:husky meneer liep trouwens heel makkelijk mee gisteravond... echt zoiets van...oh ga jij nu mee, ook prima... ff plasje hier... plasje daar... in de auto? Ook geen enkel probleem...MARC_S schreef:Gelukkig!![]()
Wij hadden vorige week een labrador gevonden. Die liep achter Dapper aan dus :N: Zo hup mee naar binnen. Ik ben met haar gaan wandelen omdat Dapper er steeds op wilde rijden. Dat vond ik zielig. Vond ik na een half uur een uitlaatservice met 12 honden. Die liepen aan de overkant van het meer. Ik liet haar los en ze liep snel weer naar de uitlaatservice toe gelukkig. Neem dus aan dat ze daarbij hoorde en ben weer weggegaan. Al met al was de hond wel echt kwijt want ze ging ons huis gewoon in als het aan haar lag![]()
Die was zeker op zoek naar wat te vretenMARC_S schreef:Gelukkig!![]()