v.l.n.r.: Fugazi, Sjefke, Nozem, Prada, Femke.
Femke is de moeder van Prada.
Moderator: moderatorteam

Dat klopt, Fugazi is een reu die de maximummaat haalt en Femke is een flink grote teef. Sjefke en Prada zijn de kleinste 2 (maar Prada is nu 7 maanden en groeit nog wel wat), Nozem zit tussen Sjefke en Femke in qua hoogte. Sjefke is precies de minimum maat voor een Belg en scheelt zo'n 10 centimeter met de reu, die dus de maximummaat heeft die bij het ras nog binnen de standaard valt.samantha! schreef: Zijn de 2 buitenste honden nou een stuk groter, of lijkt dat maar zo?
Leuk om te wetenLongFields schreef:Dat klopt, Fugazi is een reu die de maximummaat haalt en Femke is een flink grote teef. Sjefke en Prada zijn de kleinste 2 (maar Prada is nu 7 maanden en groeit nog wel wat), Nozem zit tussen Sjefke en Femke in qua hoogte. Sjefke is precies de minimum maat voor een Belg en scheelt zo'n 10 centimeter met de reu, die dus de maximummaat heeft die bij het ras nog binnen de standaard valt.samantha! schreef: Zijn de 2 buitenste honden nou een stuk groter, of lijkt dat maar zo?
Ah, Yutah was het inderdaad. Ik wist dat het goed ging hoor, maar ik dacht misschien is de groepsfoto wat teveel gevraagd. Is Nozem al loops aan het worden?LongFields schreef:Boppe was loops en die hebben we dus met Yutah samen maar thuis gelaten. Boppe en Nozem zijn heel leuk samen en hebben ook samen gespeeld, maar dat was in de hondenwei thuis. Yutah en Nozem gaat wat minder goed, die zijn erg aan elkaar gewaagd en weten dat ook goed. Maar die kunnen ook gewoon bij elkaar zonder problemen. Alleen wilden ze Boppe niet alleen thuis laten dus mocht Yutah haar gezelschap houden.
Dat had wel gekund hoor, hebben we al vaker gedaan, bijvoorbeeld als we daar op de honden aan het passen waren.MARC_S schreef:
Ah, Yutah was het inderdaad. Ik wist dat het goed ging hoor, maar ik dacht misschien is de groepsfoto wat teveel gevraagd. Is Nozem al loops aan het worden?
Een Mechelaar is ook een Belg.Ellen. schreef:Ik wil er verder niet veel op aanmerken wat het is een supermooie
foto! Maar persoonlijk vind ik Prada er tussenuit springen, want ik vind
haar wel een MH of DH kop hebben.. op die foto dan he.
Ik heb verder weinig verstand van de Belgen dus kan het ook goed mis hebben
Mocht je Franse belangstelling hebben en met de taal worstelen dan geef je maar een gil.LongFields schreef:Inmiddels heb ik al wel flink wat belangstelling voor het nest, heel veel uit het buitenland dit keer. Moet nog even kijken hoe en of ik dat ga doen.
Ja ik weet dat een Mechelaar een Belg is, heb wel wat verstand van ze..LongFields schreef:Een Mechelaar is ook een Belg.Ellen. schreef:Ik wil er verder niet veel op aanmerken wat het is een supermooie
Ik heb verder weinig verstand van de Belgen dus kan het ook goed mis hebben![]()
Duitse Herderkop heeft Prada zeker niet, het is een op en top Belgje om te zien al.
Het moet ook juist op een mechelaar lijken want in feite moet het een ruwharige mechelaar zijnEllen. schreef:Ja ik weet dat een Mechelaar een Belg is, heb wel wat verstand van ze..LongFields schreef:Een Mechelaar is ook een Belg.Ellen. schreef:Ik wil er verder niet veel op aanmerken wat het is een supermooie
Ik heb verder weinig verstand van de Belgen dus kan het ook goed mis hebben![]()
Duitse Herderkop heeft Prada zeker niet, het is een op en top Belgje om te zien al.
maar ik bedoelde, omdat ik niet zoveel verstand heb van de Belgen, ik ze
op een Mech vond lijken, maar ik zie het verschil misschien niet zo goed
tussen alle de Belgen, dat ik het daarom misschien fout heb dat ze niet de
kop heeft van een Mechelaar.