Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Als Nanni een koekje wilt, gaat ze voor me staan, "lachen", piepen en naar de deur lopen van pak het dan Zo vervelend, maar Nanni is ook zo schattig dan.
Noah speelt met geluid, heeel irritant
Dingo kan s''ochtends tegen 7 uur tegen het bed aanbonken, terwijl hij gaat liggen naast het bed, als je hem dan aankijkt, dan kijkt hij zo van : O, is het nog geen tijd om wakker te worden, dan meld ik mij wel weer over een uur
Ik vind het irritant dat ik Vegas 's morgens zijn bed niet uit krijg maar ik doe er ook weinig aan om daar echt iets aan te veranderen (lees: Vegas uit bed smijten ). Ik roep hem een paar keer onderaan de trap maar daar krijg ik geen reactie op. Uiteindelijk sta ik met jas aan bij de voordeur en roep ik heel hard: Daaaaag Vegas en dan komt meneer wel ineens aangehold.
Ameno springt nooit tegen me op, behalve als ik heel netjes gekleed ben, ze doet het erom.
En wat ook mega irritant maar ook heel schattig is dat ze als wij aan het eten zijn 'dood' gaat liggen vlak bij ons, met rare kreuntjes en grommetjes. Van alle ellende roep ik haar dan en mag ze toch naast me zitten met haar neus zowat op mijn bord
Sophie wordt graag op haar borst en buikje geaaid. Als Sophie moet kiezen tussen een biefstukje of op haar borstbeen aaien, dan kiest ze het laatste. Maar af en toe wil ik ook wel gewoon lekker op de bank liggen zonder mijn arm een slag in de rondte te aaien. Daar is Soof het niet mee eens. Eerst tikt ze eens vriendelijk met haar pootje op je handpalm, bezoek tuint er altijd in. Als het niet lukt wordt ze wat dwingender. Dan stopt ze haar pootje onder je hand en brengt ze hem eigenhandig heen. Als je hem dan weer slap laat hangen probeert ze het nog een keer of wat en als het dan Echt niet lukt dan gaat ze op je hand zitten en aait ze zichzelf wel. Soofje mikt alleen niet altijd even goed. En zo zit je zomaar met je hand op plekken waar je helemaal niet wil zitten met een kreunend heen en weer bewegende hond. Fijn.