Het is overigens voor in de auto, naast de fiets (doen we niet erg vaak, dus als we het doen is het niet ver) en lange aanlijnwandelingen (doen we eigenlijk bijna nooit), verder niet...
Wie roept?
Moderator: moderatorteam

Lolbillyboy2 schreef:Tja. De roze kopen, woeflabel eraf frunniken. Rode verf kopen. En verfen maar..... label erweer op naaien....
En tadaa een rood dutchypuppy tuigje ...
hmm.... breng mijzelf op ideeen..... ga ik misschien ook wel doen.
Heb een hele mooie rode leren lijn. Maar dat staat niet echt denderend bij het blauwe tuigje. Heb van mams een bijpassende lijn gekregen.

Ja! Die had ik laatst gezien en vond ik erg gaaf! Dus als je het merk zou willen opzoeken, heel graag!Poppetje schreef:
Ik heb voor mijn dwergjes dit tuigje gekocht. Deze is toevallig blauw maar Poppetje heeft een rode.
Zijn goed betaalbaar en mooi stevig. Ze sluiten eerst met klitteband en daarna met een gewone sluiting.
Ik weet het merk er niet meer van, maar dat zou ik als je intresse hebt wel op kunnen zoeken.
Ik ben ze in ieder geval in Hoofddorp bij "Dier Domein" tegengekomen.

En lange losloopwandelingen in groot en/of vreemd gebied, aangezien Jamey haar penning erg irritant vindt aan de halsband (en daar kan ik me wel wat bij voorstellen eerlijk gezegd, hij bungelt voor haar ook irritant, maarja, ze gewoon te klein om op een voor haar prettige manier een (leukedoggy schreef:Je wilt het alleen voor in de auto of de fiets??
Die tuigjes zijn wel sterk genoeg en veilig genoeg, mocht je ooit een noodstop moeten maken, met de auto???