Moderator: moderatorteam

Valt toch wel mee?bianca83 schreef:He dat is lang geleden dat we Finn gezien hebben, wat is hij mooi geworden![]()
![]()
Ow die heb ik niet gezien, misschien dat ik toen precies op vakantie was. Maar ik vind hem idd mooi geworden. Zou hier ooit een golden komen dan graag zo'n bouw en vacht. Ik vind hem mooi Branka!Branka schreef:Valt toch wel mee?bianca83 schreef:He dat is lang geleden dat we Finn gezien hebben, wat is hij mooi geworden![]()
![]()
1,5 maand geleden nog volgens mij.
Mooi mannetje is het inderdaad al, hoewel ik hem nu niet op zijn mooist vind. En hij heeft ook nog wel even nodig om uit te zwaren en echt volwassen te worden. Hij is nog geen 1,5 jaar

Dank je! We vinden hem zelf ook prachtig. Maar weet je wat eigenlijk belangrijker is? Hij heeft een superkarakter en eigenlijk is dat bij alle honden van deze fokster. Meen dat hier op het forum iemand dat ook zei toen ze hoorde dat we Finn bij deze fokster vandaan kregen.bianca83 schreef:Ow die heb ik niet gezien, misschien dat ik toen precies op vakantie was. Maar ik vind hem idd mooi geworden. Zou hier ooit een golden komen dan graag zo'n bouw en vacht. Ik vind hem mooi Branka!
Dat is zeker belangrijker ja dan het uiterlijkBranka schreef:Dank je! We vinden hem zelf ook prachtig. Maar weet je wat eigenlijk belangrijker is? Hij heeft een superkarakter en eigenlijk is dat bij alle honden van deze fokster. Meen dat hier op het forum iemand dat ook zei toen ze hoorde dat we Finn bij deze fokster vandaan kregen.bianca83 schreef:Ow die heb ik niet gezien, misschien dat ik toen precies op vakantie was. Maar ik vind hem idd mooi geworden. Zou hier ooit een golden komen dan graag zo'n bouw en vacht. Ik vind hem mooi Branka!