Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wapperen met de oren

Medische vragen en opmerkingen over de hond, zowel regulier als alternatief.
(Raadpleeg bij twijfelgevallen altijd uw dierenarts!)

Moderator: moderatorteam

Does
Zeer actief

Wapperen met de oren

Ongelezen bericht door Does »

Winx schudt sinds gisterenmiddag met haar kop. Net alsof ze haar oren uitschudt als ze in het water geweest is. Ze doet het vooral tijdens wandelingen. Omdat het een oorontsteking kan zijn heb ik de dierenarts gebeld. Maar die is met vakantie en er is morgen pas plaats bij de vervangend dierenarts. Kan ik tot morgenmiddag wachten met zoiets of kan ik beter een andere dierenarts bellen? Het oor is trouwens niet rood of warm, en het stinkt ook niet :denken: .
MarijeEnBoomer
Actief

Ongelezen bericht door MarijeEnBoomer »

Er kan een grasaar inzitten.. Ik weet niet in hoeverre die in een dag veel dieper gaat zitten..
Afbeelding
MoniqueDM
Zeer actief

Ongelezen bericht door MoniqueDM »

Een oorontsteking behoeft geen spoed..., in zoverre dat er morgen ook naar gekeken mag worden. Veel langer zou ik het niet uitstellen.
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Afbeelding
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

maar een grasaar is wel spoed? Eigenlijk weet ik dat niet, vond zelf van wel toen mijn hond er eentje had en zat binnen een uur bij de DA en hij is er 's middags onder verdoving uitgehaald.

Wat 'doet' een grasaar als je hem laat zitten? Mij idee was dat hij zich door het trommlvlies zou boren en dan ín de kop van mijn hond zou zitten. Dat vond ik een naar scenario maar later dacht ik erover na en eigenlijk weet ik het niet?
MarijeEnBoomer
Actief

Ongelezen bericht door MarijeEnBoomer »

grasaar zou ik ook spoed vinden. maar die kan je toch vaak zien zitten of niet?
Afbeelding
MoniqueDM
Zeer actief

Ongelezen bericht door MoniqueDM »

Rosita Compagner schreef:maar een grasaar is wel spoed? Eigenlijk weet ik dat niet, vond zelf van wel toen mijn hond er eentje had en zat binnen een uur bij de DA en hij is er 's middags onder verdoving uitgehaald.

Wat 'doet' een grasaar als je hem laat zitten? Mij idee was dat hij zich door het trommlvlies zou boren en dan ín de kop van mijn hond zou zitten. Dat vond ik een naar scenario maar later dacht ik erover na en eigenlijk weet ik het niet?
Een grasaar zou ik ook spoed vinden, absoluut!
Maar een gewone oorontsteking is geen spoed.

Uiteraard weet je niet van te voren wat de oorontsteking veroorzaakt en daarom schreef ik ook al in een eerder bericht om niet langer te wachten dan morgen :wink: .
Groetjes van Monique, Donna en Sandy († in liefdevolle herinnering Megan en Jenny)
Afbeelding
Does
Zeer actief

Ongelezen bericht door Does »

Ben met Winx naar de dierenarts geweest. Ze heeft toch een oorontsteking. Wat zeg ik; beide oren zelfs. Links wat meer. Ik heb Surolan gekregen (of gekocht :wink: ) om twee maal daags te gebruiken. Ik hoop dat het daarmee snel overgaat.
Plaats reactie

Terug naar “Medisch”