Het is dat ik beter weet, maar je zou je toch maar om laten praten...
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bij de dierenarts
Moderator: moderatorteam
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Bij de dierenarts
Moest vanavond met mijn konijn naar de dierenarts.. Kwam het te spraken over de honden en hun eten. Bowie krijgt dus volledig vers. Ik kreeg het advies om dat maar beter niet te doen, want daar kregen ze het van aan hun nieren en ze kregen er suikerziekte van. Heb vriendelijk gezegt dat ik niet met een dierenarts in discussie ging over voer

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Re: Bij de dierenarts
Ja, jee, waarom denk je nou eigenlijk dat de wolven bijna zijn uitgestorven?nathalietjuh schreef: Ik kreeg het advies om dat maar beter niet te doen, want daar kregen ze het van aan hun nieren en ze kregen er suikerziekte van.
Het is maar goed dat ze nog in dierentuinen bestaan en daar lekker brokjes krijgen
- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Marjoleine schreef:Ja, jee, waarom denk je nou eigenlijk dat de wolven bijna zijn uitgestorven?nathalietjuh schreef: Ik kreeg het advies om dat maar beter niet te doen, want daar kregen ze het van aan hun nieren en ze kregen er suikerziekte van.
Het is maar goed dat ze nog in dierentuinen bestaan en daar lekker brokjes krijgen
Groetjes van Charlotte

-
ien
- Erelid
- Contacteer:
Sjalot schreef:Marjoleine schreef:Ja, jee, waarom denk je nou eigenlijk dat de wolven bijna zijn uitgestorven?nathalietjuh schreef: Ik kreeg het advies om dat maar beter niet te doen, want daar kregen ze het van aan hun nieren en ze kregen er suikerziekte van.
Het is maar goed dat ze nog in dierentuinen bestaan en daar lekker brokjes krijgenIs dit grappig bedoeld of serieus?
snap dat ook niet maar de wolven in dierentuinen krijgen gewoon alles rauw te eten.
Lopen zelfs projecten om de dieren eten te geven wat ze horen te eten,blijkt na onderzoek DE beste methode voor het welzijn voor alle dieren te zijn

-
Golden Stanley
- bernersennenfan
- Zeer actief
- Contacteer:
Sommige dierenartsen denken dat ze werkelijk overal verstand van hebben
Die van mij is wel van KVV/BARF overtuigd, gelukkig.
De andere da hier gelukkig ook, ik was met Nebla bij de andere da geweest en had foto's gemaakt ( dit kan niet bij onze vaste da) en ze heeft was arthrose in haar re.elleboog en haar eerste vraag was, wat voer je? wij hebben brokken voor honden met arthrose..
Dus ik geef aan; farmfood in combi met barf/kvv met als toevoeging glucosamine/chrondroitine en metacam (dit laatste als het nodig is)
O, zegt ze, maar dat is perfect! Daar kan ik niets aan toe voegen
Die van mij is wel van KVV/BARF overtuigd, gelukkig.
De andere da hier gelukkig ook, ik was met Nebla bij de andere da geweest en had foto's gemaakt ( dit kan niet bij onze vaste da) en ze heeft was arthrose in haar re.elleboog en haar eerste vraag was, wat voer je? wij hebben brokken voor honden met arthrose..
Dus ik geef aan; farmfood in combi met barf/kvv met als toevoeging glucosamine/chrondroitine en metacam (dit laatste als het nodig is)
O, zegt ze, maar dat is perfect! Daar kan ik niets aan toe voegen
Voor altijd in ons hart..In loving memory Bob 06/12/2002-11/5/2007

- Sjalot
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bordeaux Dog
Schotse Herder Korthaar
Engelse Bulldog
Lancashire Heeler - Aantal honden: 1
- Contacteer:
Mijn dierenartsen hebben zich gelukkig wel in rauwe voeding verdiept. Ze weten dat ze bij mij niet aan hoeven komen met onzinverhalen over brokkenvoeding. Ik trek gelijk van leer.
Het wordt tijd dat ook de DA van de topicstarter terug naar de schoolbanken gaat en zich verdiept in het diersoort: de carnivoor.
Het wordt tijd dat ook de DA van de topicstarter terug naar de schoolbanken gaat en zich verdiept in het diersoort: de carnivoor.
Groetjes van Charlotte

- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Wil er wel even bij vermelden dat dit niet de DA is waar ik met de honden naar toe ga hoor. Die zal het zelf niet adviseren (omdat ze er te weinig van weet, dat geeft ze toe), maar ze zal ook nooit iemand zeggen dat het niet goed is.
Dit was een da, waar ik nog nooit ben geweest (en nooit meer naar toe ga, omdat hij mijn konijn niet goed behandelde..) en alleen een keer met het konijn ben geweest..
Dit was een da, waar ik nog nooit ben geweest (en nooit meer naar toe ga, omdat hij mijn konijn niet goed behandelde..) en alleen een keer met het konijn ben geweest..

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl