vind je dit niet mooie foto?

hierbovenop

en hiero

en hier natuurlijk

maar ik heb zelf ook een idee!!
zo'n foto is wel mooi!

(heeft hij echt zelf verzonnen!)
en last but not least!

Moderator: moderatorteam

Die van mij is nog donkerderHector schreef:alm@ schreef:Je bent niet de enige :N:massam schreef:dat gebeurt niet vaak dat ik de volwassen hond leuker vind dan de pup :N:alhoewel die bovenste foto met dat lipje
die kleine word net zo donker als de grote, dus dan heb ik 2 leuke honden?

ik weet niet of Cay'Rak donkerder word dan de jouwe, maar tijd zal ons lerenalm@ schreef:Die van mij is nog donkerderHector schreef:alm@ schreef:Je bent niet de enige :N:massam schreef:dat gebeurt niet vaak dat ik de volwassen hond leuker vind dan de pup :N:alhoewel die bovenste foto met dat lipje
die kleine word net zo donker als de grote, dus dan heb ik 2 leuke honden?
![]()
Je hebt in elk geval een stel prachthonden
en ik denk dat ze ook wel leuk zijn

ja wolsgrauw inderdaad.alm@ schreef:Dat is het belangrijkste. Dat doe ik ook dagelijks ook al zijn het hier huishondjes gewordenHector schreef:
ze zijn erg leuk!!! ik geniet elke sec van ze![]()
![]()
Jouw honden zijn toch wolfsgrauw? Foto's vertekenen soms zo.

Nou dat kan kloppen hij vererft ook wel eens zwarte pups.Marjoleine schreef:Papa vererft recessief zwart, zo te zienHector schreef:Als Cay'Rak op zijn papa gaat lijken word hij mooi donker:
Dan heeft ie maar één allel wolfsgrauw en de tweede is recessief zwart.
Anders zou hij een heel stuk lichter zijn, zoals je oudste hond dus (Hector, toch?).

Hector schreef:Nou dat kan kloppen hij vererft ook wel eens zwarte pups.
O, dat is inderdaad zo, ja! Als het hem op die foto's zie zou Hector ook best eens beide allelen kunnen hebben: een voor wolfsgrauw en een voor zwart.Hector schreef:Hector is donkerder dan op bovenstaande foto's hoor:
Vader Hector:Marjoleine schreef:Hector schreef:Nou dat kan kloppen hij vererft ook wel eens zwarte pups.
Dat dacht ik al
O, dat is inderdaad zo, ja! Als het hem op die foto's zie zou Hector ook best eens beide allelen kunnen hebben: een voor wolfsgrauw en een voor zwart.Hector schreef:Hector is donkerder dan op bovenstaande foto's hoor:
Mooi hondje!

meeste mensen vinden paps niet echt mooi,Marjoleine schreef: Ik vind papa prachtig trouwens!