En onze 2 Australiërs; Rebel & Shela
Moderator: moderatorteam
Dank je welsamantha! schreef:Wat een mooie honden!![]()
Ik ben helemaal verliefd op de kelpie en de cattle dog.
Ik twijfel ook tussen deze 2 als volgende hond
Dat dacht ik al ja.Ylona schreef:Dank je welsamantha! schreef:Wat een mooie honden!![]()
Ik ben helemaal verliefd op de kelpie en de cattle dog.
Ik twijfel ook tussen deze 2 als volgende hond![]()
Ik vind ze ook allebei geweldig, maar moet eerlijk toegeven dat (in elk geval bij ons) de Kelpie makkelijker is qua karakter, onze Cattle is behoorlijk pittig geweest en ook niet zo makkelijk in de omgang met name voor andere dieren en mensen. Maar voor ons een wereld hond
Qua werklust doen ze niet onder voor elkaar, Shela geeft zich helemaal op een parcours en Rebel gaat toch wel wat beheerster over de baan.samantha! schreef:Dat dacht ik al ja.
En qua werklust?
fhn wedstrijden lees ik...Ylona schreef:Qua werklust doen ze niet onder voor elkaar, Shela geeft zich helemaal op een parcours en Rebel gaat toch wel wat beheerster over de baan.samantha! schreef:Dat dacht ik al ja.
En qua werklust?
Als je wilt kun je op mijn website (http://australiandogs.mijnhonden.nl/art ... blog=15992) een paar filmpjes kijken die van Shela en Rebel zijn gemaakt op agilitywedstrijden. Deze pagina, die ik gelinkt heb, is een FHN wedstrijd, aan het begin van hun seizoen. Moet er wel bij zetten dat ik daar net met Rebel ben begonnen met wedstrijden lopen.

Dat zier er goed uit zegYlona schreef:Qua werklust doen ze niet onder voor elkaar, Shela geeft zich helemaal op een parcours en Rebel gaat toch wel wat beheerster over de baan.samantha! schreef:Dat dacht ik al ja.
En qua werklust?
Als je wilt kun je op mijn website (http://australiandogs.mijnhonden.nl/art ... blog=15992) een paar filmpjes kijken die van Shela en Rebel zijn gemaakt op agilitywedstrijden. Deze pagina, die ik gelinkt heb, is een FHN wedstrijd, aan het begin van hun seizoen. Moet er wel bij zetten dat ik daar net met Rebel ben begonnen met wedstrijden lopen.
Voor ons is Shela ook heel lief en makkelijkNanna schreef:Een vriendin van me heeft een paar Cattle Dogs. Moet zeggen dat ik die toch wel heel lief en makkelijk vind.