Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
vraagje kennelhoest
Moderator: moderatorteam
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
vraagje kennelhoest
Fellow heeft kennelhoest en voor het eerst in dagen hoor ik hem vanmorgen niet hoesten, maar nu vraag ik mij af wanneer ik hem weer met een gerust hart bij andere honden kan laten zonder dat hij ze besmet.
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
- billyboy2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
dat klopt niet, ook een geente hond kan gewoon kennelhoest krijgen, daarom is het ook een onzinnige enting...billyboy2 schreef:Mijn hond is vorig jaar in aanraking geweest met een hond die kennelhoest had. Bill was ingeent daartegen dus kon zelf niet echt ziek worden.
Er zijn zoveel verschillende soorten kennelhoest dat ze alle andere varianten gewoon kunnen krijgen...
De enige hond die hier kennelhoest gehad heeft was een geente hond... mijn andere honden zijn niet geent en hebben het niet gehad.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- billyboy2
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Tuurlijk kan een geente hond ziek worden. Maar meestal in minder erge maten als een niet geente hond. Stond ook niet echt ziek worden.
Ik ent hem ook niet, hij was geent omdat hij uit een asiel komt.
Enten tegen kennelhoest is hetzelfde als zelf enten tegen griep. Een griepentingen geeft geen garantie dat je niet ziek word. Maar als je ziek word is het minder ernstig als zonder griepprik!
Ik ent hem ook niet, hij was geent omdat hij uit een asiel komt.
Enten tegen kennelhoest is hetzelfde als zelf enten tegen griep. Een griepentingen geeft geen garantie dat je niet ziek word. Maar als je ziek word is het minder ernstig als zonder griepprik!
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- Aantal honden: 1
Eigenlijk klopt dat niet, het is eerder zo dat je alleen beschermd bent tegen de gevaarlijke griepvirussen, die honderen andere soorten krijg je evengoed nog en je wordt daar net zo ziek van als niet geënte personen.billyboy2 schreef: Een griepentingen geeft geen garantie dat je niet ziek word. Maar als je ziek word is het minder ernstig als zonder griepprik!