Vloog ineens uit 't niets de andere honden aan.........
Tot zover ach 't kan gebeuren niet leuk maar tja opvoeding he

Totdat ik opeens dit zag gebeuren
Toch handig he zo'n hondenoppakker
Moderator: moderatorteam

Nee dit was niet dezelfde, op de foto is er een die WEL opgevoed is en gewoon altijd met ons meeloopt. Gaat perfect een gezellig beestyamie schreef:ja die zijn heel erg handig. gebruik ik ook wel eens zo..
maar uh, die vreselijk nare JR, staat hier toch redelijk rustig tussen de andere of was het seconden later vlam in de pan?

ah oke, dacht even zelfde tuigje. zelfde krulstaartRea schreef:Nee dit was niet dezelfde, op de foto is er een die WEL opgevoed is en gewoon altijd met ons meeloopt. Gaat perfect een gezellig beestyamie schreef:ja die zijn heel erg handig. gebruik ik ook wel eens zo..
maar uh, die vreselijk nare JR, staat hier toch redelijk rustig tussen de andere of was het seconden later vlam in de pan?
![]()
Nooit geen problemen mee
Had toevallig m'camera voor m'n ogen en kon 't niet latenyamie schreef:Rea schreef:ah oke, dacht even zelfde tuigje. zelfde krulstaartyamie schreef:ja die zijn heel erg handig. gebruik ik ook wel eens zo..
Nee dit was niet dezelfde, op de foto is er een die WEL opgevoed is en gewoon altijd met ons meeloopt. Gaat perfect een gezellig beest![]()
Nooit geen problemen mee![]()
maar blijft wel een feit dat die tuigjes daar iid verdomd handig voor zijn hahaha