Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

showvraagje

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

showvraagje

Ongelezen bericht door flamme »

ik weet eigenlijk niet of het hier goed staat maar dat merk ik dan wel :mrgreen:

Afgelopen weekend op de clumatch van de saarlooswolfhond in belgie geweest. Had geen hond ingeschreven maar kijken is ook leuk.

Nu zag ik op diverse keurrapporten staan : goed ovaal bot. heeft iemand enig idee wat dat is? heb de rasstandaard erbij gehad maar weet niet wat er bedoeld wordt en de keurmeester was al weg. Ben benieuwd of jullie het weten?
Elly*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
Contacteer:

Re: showvraagje

Ongelezen bericht door Elly* »

flamme schreef:ik weet eigenlijk niet of het hier goed staat maar dat merk ik dan wel :mrgreen:

Afgelopen weekend op de clumatch van de saarlooswolfhond in belgie geweest. Had geen hond ingeschreven maar kijken is ook leuk.

Nu zag ik op diverse keurrapporten staan : goed ovaal bot. heeft iemand enig idee wat dat is? heb de rasstandaard erbij gehad maar weet niet wat er bedoeld wordt en de keurmeester was al weg. Ben benieuwd of jullie het weten?
Ik heb juist wel eens een andere opmerking gezien. Het ging dan om de vorm van de botten in de boten.
je hebt rassen met dikke ronde of zelfs brede botten. Ik verwacht dus dat ze deze bij de SWH graag ovaal willen hebben. Zeg maar een beetje afgeplat aan de zijkanten.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”