freskin schreef:........ Omdat Hobbes zo'n vreselijk moeilijke hond is (aangeboren, ......dit gedrag kwam als pup al naar boven) willen ze hem niet bij vreemden plaatsen.....
Waarom niet? Hij zou misschien nog heel gelukkig kunnen worden op b.v een boerderij of ergens waar hij de ruimte heeft en zijn energie goed kan benutten. Misschien kan een vreemde (die wel wat van honden weet) hem nog heel goed handelen.
..... Hobbes kent ons, is gek op ons als we langs komen dus dit was eigenlijk de beste optie.......
Blijkbaar niet...

Daarom is een vreemde misschien nog een optie....
sterkte.
Dat hij als pup al zo druk was betekend niet dat hij een foutje van de natuur is.
Hier tegeover ons woont ook een koppel dat inmiddels al 5 mechels heeft herplaatst.
Die waren als pups ook zo druk en neurotisch als de pest , blaften de boel bij elkaar , plasten in huis..maar ja, vind je het gek met eigenaren die die beesten de hele dag in een kennel dumpen en er verder niks mee doen. Daar zou elke hond neurotisch van worden.
Ts zegt zelf dat het hielp toen ze `s ochtends met hem wandelde.
Ik blijf erbij , ik vind dat ze te snel de hoop opgeven en ik vind het erg triest dat ze hem gaan inslapen.