Gisteren het viel mij op de Fellow de hele dag door af en toe aan het kokhalzen was, ook terwijl hij niks deed. Het vreten ging niet van harte, maar aangezien hij geen goede eter is is dat niks bijzonders.
's Avonds zijn we toch maar even naar de dierenarts gegaan, want misschien zat er wel wat in zijn keel. De dierenarts kon niks ontdekken in Fellows keel. Hij bleek verhoging te hebben. Terwijl we bij de dierenarts waren begon Fellow weer te kokhalzen maar dit keer ook te hoesten. Dus waarschijnlijk heeft Fellow kennelhoest. Dus Fellow kreeg injecties, we kregen een hoestdrank en pillen mee. Verder mag hij niet druk doen, geen lange wandelingen, niet in de buurt komen van andere honden en even geen behendigheid. Vanmorgen hebben we een tuigje gekocht, omdat ik de halfcheck nu liever even niet gebruik en ook de tekenband heb ik maar af gedaan.
De dierenarts zei nog dat als er wel iets in zijn keel zat dat je dan ontbijtkoek kan geven, daar blijft het dan aan plakken.
Zijn er verder nog dingen waar ik rekening mee moet houden of hoe ik het Fellow makkelijker kan maken?
Groetjes, Noëlle.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kennelhoest
Moderator: moderatorteam
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
- britta
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer: