Sinds zaterdag dendert er hier weer een hond(je) door het huis ! Ice is een golden retriever pup van 7,5 weken oud . Zaterdag konden we hem gaan halen bij de fokker en pfff... wat hebben die laatste paar uur lang geduurd :smile1: De autorit naar huis vond meneer helemaal niks

, piepen , in mijn nek proberen te kruipen en door niks af te leiden . Helaas kwamen we ook nog in 'n file terecht zodat de reis nog langer duurde . Halverwege zijn we wel gestopt om hem even uit te laten , we hoopten dat hij dan erna lekker in slaap zou vallen maar nee , geen denken aan !Eenmaal thuis was het wel meteen goed , alles verkennen , dolblij zijn met z'n puppemand en speeltjes , een paar brokjes eten , op mijn schoot kruipen en met een diepe zucht in slaap vallen
We hadden een stuk van de kamer afgezet als puppie ren , we wilden dat liever proberen dan een bench voor de keren dat we weg zijn maar ...ook dit was geen succes , Ice is sterker dan we verwacht hadden en ging meteen uit zichzelf de boel verbouwen en anders inrichten

en dat terwijl hij er echt nog niet in hoefde , we wilden hem langzaam laten wennen ! De eerste paar nachten hebben we hem mee naar bed genomen en dat vond ie heel gezellig

spelen , vrouwtje bezig houden en vooral niet slapen of het moest een heel klein dutje tegen mijn hand aan zijn . Vrouwtje was dus na 2 nachten niet slapen een beetje total loss , en voelde allebei haar schouders niet meer

Maandagavond is de bench er toch maar van gekomen en jawel hoor , dat is zijn huis

misschien omdat hij er bij de fokker al aan gewend is , maar als hij moe is gaat hij erzelf naar toe om daar lekker te gaan slapen in de meest vreemde houdingen . Deurtje gaat alleen 's nachts dicht en dat gaat prima , het is echt zijn plekje . Het is een schatje maar als ie wakker is ook een klein monster

hij dendert en stuitert aan een stuk door. Dat was ik dus effe vergeten , hoe vermoeiend zo'n pup kan zijn . Nee en uh uh

zijn naast goeeed zooo de meest gebruikte woorden. Alhoewel , een welgemeend aaauuw hoor je ook regelmatig
Kortom het is zwaar genieten....
Foto's volgende week , als deze pc dombo opleiding heeft gehad !
Edit - ik snap nu hoe ik foto's moet plaatsen !!!
Is ie niet lief !!!