Mijn vriend is toen naar een andere DA gegaan. Ze hebben hem op vlooien en mijten gecontroleerd, maar dit kon uitgesloten worden. Ook hebben zeeen afkrabsel voor schimmels gemaakt. Die uitslag krijgen we morgen. Hij heeft toen een prednisoninjectie gehad en een kuur. Binnen een dag was alles verdwenen. Gisteren (of eergisteren) heeft hij zijn laatste tabletje gehad. Toen heeft hij ook een Farmfood kluif gehad (niet echt slim vond ik, omdat rundereiwitallergie nog niet was uitgesloten). Vandaag heeft hij weer een grote bult met een soort puistje.
De bulten kwamen vooral voor in zijn nek, hals en rug. Normaliter zou ik dan niet aan een voedingsallergie denken. Dat manifesteert zich toch eerder in de poten en tussen de tenen? Maar ja, na die (runder)kluif van gisteren en de reactie, twijfel ik toch weer. Ik heb tegen die eigenwijze kerel van me gezegd dat hij nu eerst maar eens alleen het hypo-allergene voer moet geven en verder niks.
Morgen gaan we op vakantie. We gaan daarvoor nog even bij de DA langs. Daarna gaat hij naar het pension. Ik ben benieuwd hoe hij eruit zal zien als we terugkomen, want daar krijgt hij puur en alleen het voer. Als hij dan weer onder zit, is het waarschijnlijk toch een factor van buitenaf...
Arme Beer, ik moet er niet aan denken. Die jeuk...
Wie heeft een visie, adviezen, etc. Ik zit er echt niet op te wachten dat hij constant aan de prednison moet