Het was erg leuk
Moderator: moderatorteam

Ze deed haar best bij jouHugo 09-07 schreef:Hallo Dames,
We hebben het erg leuk gevonden dat Hugo zich zo heeft vermaakt, helaas moesten we er toch eerder vandoor dan gepland. (geen hotel geboekt ook) Hopelijk hebben jullie het nog gezellig gehad op het terras.
Het weer viel reuze mee!![]()
En wat een ontzettende leuke foto's, wij gaan er ook nog een aantal plaatsen!
Gollum deed wel erg goed zijn best bij mij hoor, hahaha
Long: a dogs best friend!![]()
Na een lange rit waren we weer droogthuis.
Man redt hond:Hugo 09-07 schreef:Na een lange rit waren we weer droogthuis.

Bedankt, leuk ook om te weten hoe jij eruitziet.Gollum schreef: @Anne Poncho, het vrouwtje van Hugo word dus gehypnotiseert door Gollum en ik ben die rooie :N:![]()
De vrouw die zit is het vrouwtje van Rein en dat schattige markiesje waar ik mee loop te knuffen. Het vrouwtje van moira? (het bosnische hondje) loopt te knuffen met Bram, en het vrouwtje van Celtic en dat kleine schattige merle hondje staat knuffend met ze op de foto.
De namen ben ik niet zo goed in
Die mensen zijn er maar kort geweest, omdat Rein en hij niet tegelijk los konden en de hond in kwestie op Rein af rende als hij los was. De hond heet Buster, een kruising Husky/Ambull als ik het goed heb.Anna*Poncho schreef: Maar één vraagje dan nog, over een hond die me bijzonder opviel (hoewel ik ze allemaal zeer de moeite waard vind): de hond met de lichtblauwe ogen, o.a. op de tiende foto van boven. Wie/wat is dat?

hij ziet er zo groot uit zeg! moet ook eerlijk zeggen dat je foto's altijd erg mooi zijn dus dan moet je er wat voor over hebben heZoek stok! schreef:Een 70-200 lens. Valt nog wel mee hoor, hij is goed te dragenCrista schreef: edit: Jezus Linda wat heb jij voor een lens op je camera zitten joh? Zag het op de andere foto's maar das echt een enorm ding