Dank jeflatcoat schreef:Beterschap voor Frenk en jij sterkte met het bezighouden van je " kleine koning van de straat".
Vanmiddag gaan we naar Schiermonnikoog, dus dan kan 'ie zich een slag in de rondte kijken
Moderator: moderatorteam
De eerste poot vond ik al behoorlijk snel gaan, na 4 1/2 week mocht hij alweer "rausen" zoals de DA het noemdePeggy75 schreef:Duidelijk verhaal, en ook duidelijk te zien op die foto's.
Duurde het lang voordat hij van die eerste ingreep herstelde?
Is me opgevallen dat dieren wonderbaarlijk snel kunnen genezen/revalideren.

Frenk schreef:Hij zit nu met een katoenen sportsok om z'n geopereerde voorpoot, zodat 'ie niet bij de wond kan en sportsok 2 zit om z'n achterpoot zodat hij niet aan z'n hotspot kan krabben.
Hij ziet er niet uit, maar het werkt wel
Ik word al zo serieus genomen met zo'n "dweil aan een riempie"Maylala schreef:Frenk schreef:Hij zit nu met een katoenen sportsok om z'n geopereerde voorpoot, zodat 'ie niet bij de wond kan en sportsok 2 zit om z'n achterpoot zodat hij niet aan z'n hotspot kan krabben.
Hij ziet er niet uit, maar het werkt wel![]()
Sjon had als pup een week een rompertje aan om van z'n hotspots af te blijven, geweldig effect icm een buggy.

Klopt. Helemaal omdat je ze niet kunt uitleggen dat het toch echt voor hun eigen bestwil is, die lijnrust :N:Peggy75 schreef:Gelukkig doet de kleine man, of zoals jij zegt, dweil aan een riempjehet goed nu. Kan die straks weer lekker ravotten. Tis toch altijd enorm zielig als zo'n beestje iets heeft.

Maylala schreef:Frenk schreef: Ik word al zo serieus genomen met zo'n "dweil aan een riempie"
Fijne ideeen![]()
![]()
"Ik wou eigeluk un sjiewaawaa"![]()
![]()
Veel plezier op Schiermonnikoog trouwens!

Dat Teckelevenement is elk jaar om deze tijd.Frenk schreef:Maylala schreef:Frenk schreef: Ik word al zo serieus genomen met zo'n "dweil aan een riempie"
Fijne ideeen![]()
![]()
"Ik wou eigeluk un sjiewaawaa"![]()
![]()
Veel plezier op Schiermonnikoog trouwens!
Schier was gezellig. Frenk mocht natuurlijk niks, behalve een paar rondjes om de "Schiere Monnik" :N: Maar alle aandacht, knuffels en lekkere hapjes maakten een hoop goed geloof ik. Er was zaterdag een soort Teckel-evenement. 80 teckels (en hun baasjes) op het eiland in de weer. Als hij had mogen lopen, dan had 'ie gewoon 80 hondenvriendjes op het strand gehad... Ach ja.. volgende keer beter
Morgen de bewegingscontrole. Ik hoop dat de DA tevreden is
Dat kan je zeker als argument aangrijpenFrenk schreef:Ja, leuke traditie heranetje schreef:Dat Teckelevenement is elk jaar om deze tijd.
De Teckelwandeling![]()
Dus volgend jaar kan Frenk wel mee feesten
Frenk is echter geen Teckel, dus hij mag denk ik alleen mee als begeleider van de Teckel van mijn zusjeGoede reden om dus samen te gaan