Voor degenen die mijn spanning niet hebben gevolgd: Yolah, voorheen Lola, is een bordeauxdog-teef van 1,5, die herplaatst moest worden.
Na een rit van 2 uur naar Apeldoorn, kwamen we aan bij haar gastgezin. Eenmaal binnen kon ik haar zo uit de stapel honden pikken, er woonden namelijk nog een volwassen (oké, puber) bordeaux-teef, een bordeaux pup en een franse bull-reu in het gezin, plus heel wat katten en 3 kinderen. Ze kon overal goed mee overweg, dus voo rons was het een prima keuze.

Na ongeveer een uur was het tijd om naar huis te gaan, en voor haar gastgezin om afscheid te nemen. Wat mij natuurlijk ook alweer in tranen bracht ( ben zo'n jankerd...

Onderweg bleef ze lekker rustig zitten/liggen, en we hebben geen seconde 'last' van haar gehad. Bij thuiskoms, rond half 5, even een rondje gelopen, maar ze wou niet plassen. Na het eten heeft ook zij netjes haar eten opgegeten, maar ze wou niets drinken.

Maar dat wennen is al grotendeels over, overdag protesteert ze niet meer, gaat ze lekker op dr bot liggen sabbelen. En 's nachts sputtert ze nog even tegen, maar gaat daarna slapen.
Ze is alleen wel vroeg wakker 's ochtends, heeft een iets ander bioritme dan wij. Maar ach, dat went wel.

Verder heeft ze ionmiddels 3 keer inhuis geplast, en 1x gepoept in de kamer... :N: Ze houdt alles namelijk heel (heeeeeeel) lang op, en als ze dan moet, dan MOET ze ook... Alle 3 de keren warenwe er niet bij toen het gebeurde, dus we konden er verder niets aan doen, behalve de dweil er over halen.
Gisteren heeft ze heel braaf buiten geplast en gepoept

Zodra ze buiten plast, meteen de hemel in prijzen natuurlijk, wat nog niet meevalt...
Want je hoort het jezelf zeggen:"Jaaaaaah! En wat BEN je toch een GROTE, GROTE, SUPERDEPUPERMEID! BRAAAAAAAAF HOOR, Jaaaah!" :N:
Ik ben daar niet zo goed in... Vooral niet als er mensen kijken...

Maar goed, we denken dat het plas-gedoetje vooral ligt in het feit dat ze nog erg moet wennen, en alles is tenslotte nog nieuw voor dr, allerlei geurtjes enzo. Ik zorg zsm voor een foto (of meerdere

Komt wel goud...