Ik kom vandaag uit mijn werk en er staan twee blijde honden me op te wachten...eten, TV kijken en lekker gewandeld.
Muis ging nog in de derde versnelling over het veld, sprong nog even tegen de achterburen op en heeft normaal gepoept maar wel twee keer...kortom...niets aan het handje
Ik pak de fiets, honden achter de woonkamerdeur en fiets naar de stad om wat dingetjes te halen.
Krap drie kwartier later sta ik voor de deur en...
geen geblaf
Ik steek de sleutel in de deur...geen geblaf
Ik kom de gang in....geen geblaf :N:
Ik heb de deur dichtgegooid en meteen de huiskamerdeur open...en daar lagen drie kleine plakjes dunne kak..
Ik zag meteen dat Muis ziek was...haar hele kontje zat onder de poep
Rimpel achter de deur en met Muis naar buiten toe...
Drukken - drukken en ineens ging ze in haar kak zitten, gaat erbij liggen en komt niet meer overeind.
Ik vlieg het plantsoen in en ze blijft liggen..keiharde buik en een hoop gerommel en een piepende Muis...
Toen ik haar op wilde tillen bleef ze helemaal slap en het toverwoord KOEKJE en ETEN haalde niets uit.
Ze bleef liggen en legde haar kop gewoon in het zand :N:
bellen en ik mocht meteen langskomen dus Muis opgetild en in de auto...allemaal stront in mijn shirt en in rot tempo daar naartoe gereden ik heb in de auto keihard tegen d'r zitten praten en roepen want ze bleef maar liggen
Bij de dierenarts wilde ze ineens wel zelf lopen...
Inmiddels ook allemaal kwijlblaasjes om haar snuitje...
Binnen een snuitje om gedaan want ik weet dat deze inval DA niet gediend is van grommende honden :N:
Geen enkel symptoom van vergiftiging of een maagkanteling of wat dan ook
Buikgriep dus...
Nouhhhh ik wist dat ze zich aan kon stellen en dat het een pieperd is, maar jeeeeee ik dacht serieus dat ze doodging of zo :N:
Rimpel heeft twee keer buikgriep gehad en doet net alsof er niets aan de hand is bij wijze van. Hij voelt zich ongemakkelijk van het poepen maar verder niets...en Muis? Die leek echt de moed op te geven of zo....
Spuit tegen de misselijkheid, AB kuurtje en finidiar voor het kakken...
Het stukkie kipfilet ging er moeizaam in maar het zit erin en nu?
Ligt ze EXTREEM zielig te zijn op haar kussentje waar ik haar ingstopt heb in een kleedje.
Rimpel is er ontdaan van trouwens...en dat gebeurt zelden
Hij gaf ook geen kik toen ik thuiskwam en ook niet toen Robin thuiskwam.
Robin kwam naar binnen want er was geen Muisje dat hem uitbundig stond te begroeten
Rimpel stond er maar een beetje sullig bij te kijken..
Ik heb de hele toko met Dettol onder handen gehad, Muis schoongeboent met een natte lauwe doek en vanavond mag ze lekker onder de dekens in plaats van erop
Toen ik thuiskwam zweette ik echt als een otter :N: en nu nog heb ik het bloedheet van alle consternatie...
Ik heb ze nu allebei streng toegesproken dat er GEEN gein uitgehaald wordt want we hebben vanaf morgen eindeeeeelijk drie weken vakantie
Hopen dat ze luisteren
Ik heb net mijn broodje van de bakker bart naar binnen zitten werken want dat had ik wel verdiend
En ik ga er zo op tijd in...