Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
boxersien schreef:Boris heeft ook zo'n mand als Beike. Donkerbruin met hondenpoten. Elke week gaat de hoes in de was
Ik heb de hoes laatst in de was gehad, maar ik moest de hoes losscheuren van de mand, hij zat vast gelijmd.
Maar ik vind het sowiezo geen fijne mand, want hij kiepert zo wat om als Beike erin ligt te slapen.
umh dan heb ik toch een andere. Dan is het zoiets als degene van de franse bullen.
Na nog eens de foto te bekijken heb ik idd een ander model. Deze valt ook niet om (hier niet tenminste) geeft lekker wat stevigheid en de hoes is heel gemakkelijk van de mand af te doen en in de machine te stoppen
Mijn onderschrift zegt trouwens genoeg in dit mandtopic.
ff offtopic: ik vind het leuk hoe ze dat hartje vormen
offtopic: wij hebben dus toen van die schuimmanden gehad.. die waren in no time kapot.. En Minyos favoriete plek was toch een opgevouwd dekentje bij de deur.
Ik heb een dubbelgevouwen slaapzak liggen met een hoes eroverheen, een pluchen mand met tijgerprint (barst ze uit), zoiets als jij hebt (niet populair)wel goed wasbaar, maar het meest ligt ze op de bank. Ik heb het idee dat bij Buffy de plek belangrijker is dan wat het nu precies is. Ik heb overal wat staan, kan ze altijd in de buurt liggen.
starfleet schreef:Ik heb het idee dat bij Buffy de plek belangrijker is dan wat het nu precies is. Ik heb overal wat staan, kan ze altijd in de buurt liggen.
Dat idee heb ik ook
Hier staat ook overal wel wat, ik faciliteer hem dus ook uitstekend
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen. Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.