Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kira update.. uitslag heel slecht
Moderator: moderatorteam
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Wat een rotuitslag
Met Beau doe ik ook geen hele lange wandelingen meer maar meerdere kleintjes op een dag. Hij loopt ook lekkerder op een harde ondergrond.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Bah, dan stort je wereld een beetje in hè.
Gina heeft hetzelfde, alleen is dat bij haar al op veel jongere leeftijd geconstateerd.
Zij heeft enorm veel baat gehad bij hydrotherapie, je zag de spieren in haar billen tevoorschijn komen en dat ontlastte de rug en de heupen behoorlijk.
Heb ook veel met haar gefietst. Hele korte stukjes maar wel vrij vaak. 2 tot 3 keer per week en echt niet meer dan 10 minuten per keer, meestal minder zelfs.
Verder is ze behandeld door iemand in Zeeuws Vlaanderen. Zij is afgestudeerd fysiotherapeute voor mensen, maar heeft haar belangen verlegd naar dieren. Meest honden en paarden.
Ze doet ook niet uitsluitend fysiotherapie, maar een soort combo van fysio/acupressuur/oosterse geneeswijzen/kruiden, stenen en licht therapie en bij Gina heeft dat immens geholpen.
Stond ze toendertijd op een behoorlijke hoeveelheid metacam, de laatste jaren heeft ze totaal geen pijnstillers meer nodig gehad.
Wel geef ik haar nog steeds gluco/chondo en visolie.
Sterkte met je meisje, ik hoop dat je een manier vindt om haar zo pijnloos mogelijk door het leven te laten gaan.
Gina heeft hetzelfde, alleen is dat bij haar al op veel jongere leeftijd geconstateerd.
Zij heeft enorm veel baat gehad bij hydrotherapie, je zag de spieren in haar billen tevoorschijn komen en dat ontlastte de rug en de heupen behoorlijk.
Heb ook veel met haar gefietst. Hele korte stukjes maar wel vrij vaak. 2 tot 3 keer per week en echt niet meer dan 10 minuten per keer, meestal minder zelfs.
Verder is ze behandeld door iemand in Zeeuws Vlaanderen. Zij is afgestudeerd fysiotherapeute voor mensen, maar heeft haar belangen verlegd naar dieren. Meest honden en paarden.
Ze doet ook niet uitsluitend fysiotherapie, maar een soort combo van fysio/acupressuur/oosterse geneeswijzen/kruiden, stenen en licht therapie en bij Gina heeft dat immens geholpen.
Stond ze toendertijd op een behoorlijke hoeveelheid metacam, de laatste jaren heeft ze totaal geen pijnstillers meer nodig gehad.
Wel geef ik haar nog steeds gluco/chondo en visolie.
Sterkte met je meisje, ik hoop dat je een manier vindt om haar zo pijnloos mogelijk door het leven te laten gaan.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Ach jasses wat sneu
Een kennis heeft moeten stoppen met jachttrainen vanwege spondylose bij haar hond en is nu aan het uitzoeken of TTouch misschien wat verlichting voor de rug kan brengen
Een kennis heeft moeten stoppen met jachttrainen vanwege spondylose bij haar hond en is nu aan het uitzoeken of TTouch misschien wat verlichting voor de rug kan brengen
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
bulletjebe
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): bullmastiff
- Contacteer:
- Mirri
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpinschers
- Aantal honden: 2
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
He get, wat een rotuitslag!
Wat betreft de vis of visolie...ik zou toch, ook al geef je vette vis, ervoor kiezen om een geconcentreerde visolie te supplementeren. Ik heb mijn ' werkstudies' hier niet bij de hand, maar een hond moet behoorlijk wat vette vis eten om een therapeutische dosering omega 3 binnen te krijgen; dat red je niet met twee keer per week vis. Het risico dat je dan loopt is dat een hond te dik wordt, en dat wil je juist weer niet bij een hond met dit soort klachten.
Heel veel sterkte!!
Wat betreft de vis of visolie...ik zou toch, ook al geef je vette vis, ervoor kiezen om een geconcentreerde visolie te supplementeren. Ik heb mijn ' werkstudies' hier niet bij de hand, maar een hond moet behoorlijk wat vette vis eten om een therapeutische dosering omega 3 binnen te krijgen; dat red je niet met twee keer per week vis. Het risico dat je dan loopt is dat een hond te dik wordt, en dat wil je juist weer niet bij een hond met dit soort klachten.
Heel veel sterkte!!
- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Contacteer:
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
doe ik ook inderdaad, en ik geef er vit. c in hoge doseringen bij en glucosamine/chondroitine.Geer schreef:He get, wat een rotuitslag!
Heel veel sterkte!!
wat een nare uitslag, sterkte en beterschap!

- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- jip007
- Erelid
- Mijn ras(sen): naakthonden .
- Aantal honden: 4
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3