lilalila schreef:
het gaat helemaal niet om agressie, het ging om een bange hond die de snelweg steeds op wilde lopen, wat uiteraard erg gevaarlijk is, ik vind het verhaal heel naar, vooral dat het eerste schot niet correct is uitgevoerd, dat vind ik een dikke misser van een ervaren schutter, maar om mensen zich nou te pletter te laten rijden omdat er een hond op de snelweg loopt, is ook geen optie.
En tòch je hoort zo vaak dat iemand dan een auto op de vluchtstrook zet, en met lekkers een hond lokt.
Ik vind een hond doodschieten, echt van de gekke !
en zeker geen normale oplossing.
Aanvulling: je kan een snelweg ook stilleggen, gebeurt vaak genoeg voor file, of een ongeluk,
hond vangen, en allemaal weer door,
maar doodschieten zonder echte agressieve dreiging, vind ik te erg voor woorden.[/quote]
Helemaal mee eens!
Nanna schreef:
Nou wordt je man of kind doodgereden, omdat ie vol in de remmen gaat voor een Collie op de snelweg loopt, en er een vrachtwagen achterop knalt.
Ben je er dan nóg tegen?
Nou wordt je man of kind afgeknalt omdat andere mensen zich heel misschien te pletter zouden kunnen rijden, wat zou je daar van vinden?

'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen