Moderator: moderatorteam
Ach Joke helaas oud nieuws, dat mens behoord tot het onkruid van het aller-hardnekkige soort.Jojoke schreef:Sorry,maar wie is dit en waaarom doet ze dit?
ik heb eigenlijk veel liever dat ze ermee blijft zitten tot de heren elkaar aan gaan vliegen..Marieta schreef:Ze zien er maar vreemd uit niet goed iig. Ik zou ze zo gaan halen maar dan voor niks plaats ik ze wel bij goede mensen (zoder verdienen dan he?) Als ze daar mar weg zijn.
Ik denk dat jij het goed hebtMuk schreef:Is zeker niet in België, want in België bestaan geen 06 telefoonnummers. Kortom, het is een Nederlands telefoonnummer, maar om problemen te voorkomen met toekomstige klanten enz heeft ze België neergezet denk ik.
Ach de waarschuwing die zij reeds gekregen heeft zijn niet meer te tellen, dus wat ik al eerder schreef, ze is niet uit te roeien.Neeltje schreef:Dan zou je d'r kunnen aangeven bij Marktplaats, valsheid in geschrifte!Muk schreef:Is zeker niet in België, want in België bestaan geen 06 telefoonnummers. Kortom, het is een Nederlands telefoonnummer, maar om problemen te voorkomen met toekomstige klanten enz heeft ze België neergezet denk ik.
Ach ze hadden eerst ook foto's van andermans honden voor hun site en advertentie's gebruikt, en "podengos" stond na een week of drie opeens goedgespeldAddy schreef:wat :N:Ozzfest schreef:Dat zulke "mensen" nou nooit aangepakt worden zeg![]()
Maar ik vind al die andere "fokkers" net zo erg die op MP adverteren..of die haagse dierenwinkel die met hun "hoogopgeleide" team "podengos" verkopen *puke*.
5 jackrussel pupjes in 1 koop voor 350 euro, want ´we mogen ze niet houden´Kayka schreef:Kunnen jullie de advertentie effe quoten als je zoiets tegenkomt want hij is nu verwijderd maar ik ben best benieuwd wat erin stond...