Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wanneer is jou hond in zijn element? rastypische eigenschap?
Moderator: moderatorteam
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
- Aantal honden: 1
In een bos met "groot" wild was Fangio altijd super in zijn element, sporen oppakken en op zoek.. in een bos waar ze los konden als een gek door de dichte bebossing.
Chira heeft niets met groot wild en is super in haar element als er allerlei klein wild rond loopt dan kan ze uren op zoek gaan en nog steeds.
Chira heeft niets met groot wild en is super in haar element als er allerlei klein wild rond loopt dan kan ze uren op zoek gaan en nog steeds.

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
- starfleet
- Erelid
Buffy toch wel als je oefeningetjes met haar doet. Ze vindt het leuk om wat te krijgen als ze het goed doet, maar dat enthousiasme wordt ook voor een groot deel bepaald dat ze het leuk vindt dat ze het snapt en dat wij blij zijn.
Natuurlijk vindt ze heel veel andere dingen ook leuk, maar zelden is ze zo enthousiast als wanneer je met haar "traint". Dat is wel een raseigenschapo in zoverre dat het honden zijn die heel graag samen bezig zijn met de baas.
Anne
Natuurlijk vindt ze heel veel andere dingen ook leuk, maar zelden is ze zo enthousiast als wanneer je met haar "traint". Dat is wel een raseigenschapo in zoverre dat het honden zijn die heel graag samen bezig zijn met de baas.
Anne
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- iones
- Zeer actief
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Ze is blij als ze veel te eten krijgt
Verder wilt ze 24/7 bij mij zijn. Gezellig samen tv kijken, naar de wc :N: samen koken samen afwassen. Alles moet samen.
Als ze daarnaast ook nog af en toe lekker buiten kan rennen is ze helemaal gelukkig.
Echte actie mag ze jammer genoeg niet, ik denk als ze goede benen had ze dat ook heerlijk had gevonden.

Verder wilt ze 24/7 bij mij zijn. Gezellig samen tv kijken, naar de wc :N: samen koken samen afwassen. Alles moet samen.
Als ze daarnaast ook nog af en toe lekker buiten kan rennen is ze helemaal gelukkig.
Echte actie mag ze jammer genoeg niet, ik denk als ze goede benen had ze dat ook heerlijk had gevonden.