Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wanneer is jou hond in zijn element? rastypische eigenschap?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

In een bos met "groot" wild was Fangio altijd super in zijn element, sporen oppakken en op zoek.. in een bos waar ze los konden als een gek door de dichte bebossing.
Chira heeft niets met groot wild en is super in haar element als er allerlei klein wild rond loopt dan kan ze uren op zoek gaan en nog steeds.
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Buffy toch wel als je oefeningetjes met haar doet. Ze vindt het leuk om wat te krijgen als ze het goed doet, maar dat enthousiasme wordt ook voor een groot deel bepaald dat ze het leuk vindt dat ze het snapt en dat wij blij zijn.

Natuurlijk vindt ze heel veel andere dingen ook leuk, maar zelden is ze zo enthousiast als wanneer je met haar "traint". Dat is wel een raseigenschapo in zoverre dat het honden zijn die heel graag samen bezig zijn met de baas.
Anne
Noële
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Noële »

Fellow doet graag dingen met je, maar wat hij ook doet, hij laat alles liggen als je "bal" roept en vindt het geweldig om (vooral in het park of bos) achter de bal aan te mogen rennen.
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Kyra is het gelukkigst als ze bij ons is en op een goede tweede plaats staat het apporteren van een balletje.
Lyndie is dol op spelletjes doen en knuffelen.
Cody houdt van werken, dan is hij echt in zijn element.
En Gina is het gelukkigst als ze kan rennen en als dat niet kan op knuffelen met mij.
Afbeelding
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Bobbes is dolgelukkig als ze de konijnen achterna mag jagen in de maisvelden. En Sokkie ook, die volgt haar dan.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
C@rmen

Ongelezen bericht door C@rmen »

Janus is helemaal in zijn nopjes als hij iets voor ons mag doen, als hij gaat zwemmen en als hij in het bos zijn neus kan gebruiken.
De uk is in zijn nopjes als hij in het bos een beetje op muizenjacht mag en als hij thuis lekker tegen 1 van ons aan mag kruipen op de bank.
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

Ze is blij als ze veel te eten krijgt :mrgreen:
Verder wilt ze 24/7 bij mij zijn. Gezellig samen tv kijken, naar de wc :N: samen koken samen afwassen. Alles moet samen.
Als ze daarnaast ook nog af en toe lekker buiten kan rennen is ze helemaal gelukkig.
Echte actie mag ze jammer genoeg niet, ik denk als ze goede benen had ze dat ook heerlijk had gevonden.
Neeltje

Ongelezen bericht door Neeltje »

Met mensen spelen of door mensen geknuffeld worden en dan lekker naar die neuzen happen.

Het andere rastypische is heerlijk knorren tijdens het slapen, knuffelen en spelen!
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”