Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Meevaller !!

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Daphne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daphne »

tura schreef:
Hutsje schreef:zou ik subiet aan het asiel geven ;)
Wat sneu voor die asielhondjes...
Sneu he...... misschien kan je dus voortaan honden uit het asiel halen ipv ze te fokken.
Dan draag je ook wat bij om die sneue hondjes te helpen.

Of misschien kan je maandelijks een flink bedrag storten aan een asiel zodat ze het geld hebben om de asielhondjes lamsribben te voeren.

:roll:
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Afbeelding
Nero 11/1998 - 16/06/2014
Daphne
Zeer actief

Ongelezen bericht door Daphne »

Trouwens.... gefeliciteerd met je prijs.
Toen ik nog brokken voerde gaf ik ook denkadog en mijn honden hebben het er altijd prima op gedaan :wink:
Groetjes Daphne, Jente en Rinya

Afbeelding
Nero 11/1998 - 16/06/2014
Bullenmama

Ongelezen bericht door Bullenmama »

Gefeliciteerd, wat leuk !
Ik zou graag een jaar lang gratis brokken willen winnen, al wil ik dan wel mijn eigen merk haha.

Dat gezeur van mensen dat je het maar aan het asiel moet geven, en dan het gezeur dáár weer bovenop dat brokken zielig zijn voor honden, dus ook voor asielhonden, zucht ....
Ik vraag me af hoeveel van de mensen die kritiek leveren geld geven aan een asiel.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

Bullenmama schreef:Gefeliciteerd, wat leuk !
Ik zou graag een jaar lang gratis brokken willen winnen, al wil ik dan wel mijn eigen merk haha.

Dat gezeur van mensen dat je het maar aan het asiel moet geven, en dan het gezeur dáár weer bovenop dat brokken zielig zijn voor honden, dus ook voor asielhonden, zucht ....
Ik vraag me af hoeveel van de mensen die kritiek leveren geld geven aan een asiel.
ik zie dus nergens staan dat ze het maar weg MOET geven, wel dat mensen het zelf weg ZOUDEN geven als ze dit gewonnen hadden. wat een azijnpissers he? :roll: . dat vind ik eerder andersom, als je dit niet meer mag zeggen :roll: .
ik lever dus geen kritiek, geef al jaren geld aan asiels en heb ook altijd herplaatsers. en jij?
Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

Ongelezen bericht door Mojuan »

Door dit topic kwam ik gisteren op een idee.
Ik ben op internet gaan zoeken of er ergens nog een prijsvraag oid te vinden was waarbij je hondenbrokken voor een jaar kunt winnen.
En ja hoor, gevonden!
Ik heb dus meegedaan, en mocht ik winnen, dan gaat alles naar het asiel in Dordrecht.

Een asiel kan dat voer hartstikke goed gebruiken, en ze zullen daar ontzettend blij mee zijn.

De kans dat ik win is natuurlijk zeer klein, maar mocht het gebeuren, dan gaat het voer daarheen.
Dat is heel de reden dat ik mee heb gedaan :ok:
:zweep:
Bullenmama

Hutsje, ik lees ook nergens dat ze het maar weg MOET geven.
Maar het advies dat ze het maar aan het asiel moet geven vind ik zo raar.
Waarom zou ze ?
Enne, ik geef geen geld aan asiels , ik vang ook geen asielhonden op.
Het enige wat ik doe is elke maand een zak brokken van 25 kilo geven aan een mevrouw die honden opvangt.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Paulala schreef:Door dit topic kwam ik gisteren op een idee.
Ik ben op internet gaan zoeken of er ergens nog een prijsvraag oid te vinden was waarbij je hondenbrokken voor een jaar kunt winnen.
En ja hoor, gevonden!
Ik heb dus meegedaan, en mocht ik winnen, dan gaat alles naar het asiel in Dordrecht.

Een asiel kan dat voer hartstikke goed gebruiken, en ze zullen daar ontzettend blij mee zijn.

De kans dat ik win is natuurlijk zeer klein, maar mocht het gebeuren, dan gaat het voer daarheen.
Dat is heel de reden dat ik mee heb gedaan :ok:
ik ben hier vorig jaar 3 x bij het asiel geweest met 20 kg voer die ik gekregen had/gewonnen had/kennissen van mij gewonnen hadden die het niet voerden etc. 3 x zeiden ze dat ze het niet nodig hadden omdat ze nog teveel hadden... dus zo blij is niet elk asiel er mee... :wink:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Mojuan
Zeer actief

Meen je dat nou?
Wat vreemd zeg!
Ach, als ik het win en ze willen het niet, dan schenk ik het wel aan een andere organisatie.
Er zijn er genoeg, ook mensen die honden opvangen enz. die zullen er ook wel erg blij mee zijn.
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Paulala schreef:Meen je dat nou?
Wat vreemd zeg!
Ach, als ik het win en ze willen het niet, dan schenk ik het wel aan een andere organisatie.
Er zijn er genoeg, ook mensen die honden opvangen enz. die zullen er ook wel erg blij mee zijn.
Is uiteindelijk ook wel naar een andere stichting gegaan, maar dus niet elk asiel wil het maar zo hebben, dat probeer ik er mee te zeggen...
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
Mojuan
Zeer actief

Ja ik begrijp je.
Hutsje
Zeer actief

Bullenmama schreef:Hutsje, ik lees ook nergens dat ze het maar weg MOET geven.
Maar het advies dat ze het maar aan het asiel moet geven vind ik zo raar.
Waarom zou ze ?
Enne, ik geef geen geld aan asiels , ik vang ook geen asielhonden op.
Het enige wat ik doe is elke maand een zak brokken van 25 kilo geven aan een mevrouw die honden opvangt.
wie geeft dat advies dan? ik zeg alleen wat ik ermee zou doen. dat houdt toch niet in dat iedereen maar net als ik moet doen? alsjeblieft zeg. en dan meteen de vooringenomen stelling dat degenen die het niet zelf zouden voeren niets geven aan asiels, bah. alsof dat uberhaupt iets met elkaar te maken heeft.
Afbeelding
Bullenmama

zucht.
Hutsje
Zeer actief

inderdaad, een hele grote.
Afbeelding
Brigitte
Zeer actief

Ongelezen bericht door Brigitte »

Gefeliciteerd, ik zou er ook heel blij mee zijn :wink:
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

Leuk. :ok: Ik heb een tijdje terug hetzelfde gewonnen. Ik heb een stuk of 15 bonnen gehad, goed voor een zak van 12.5 kilo per bon. :wink: En Denkadog was nog zo netjes dat ze het gerust via een andere DW wouden doen, toen ik aangaf dat de door hun geselecteerde DW (oostblok)puppen/kittens verkocht en ik die DW dus niet zag zitten. :ok:

Lola en Lotus vinden het een prima brok, naast hun vlees. :pffff:
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

Chione schreef:Leuk. :ok: Ik heb een tijdje terug hetzelfde gewonnen. Ik heb een stuk of 15 bonnen gehad, goed voor een zak van 12.5 kilo per bon. :wink: En Denkadog was nog zo netjes dat ze het gerust via een andere DW wouden doen, toen ik aangaf dat de door hun geselecteerde DW (oostblok)puppen/kittens verkocht en ik die DW dus niet zag zitten. :ok:

Ik heb alvast 1 bon voor 12,5 kg opgestuurd gekregen en word nog gebeld over wanneer de rest overhandigd wordt. Maar als ik ook 15 bonnen krijg kan ik voor allebei mijn honden een hele tijd vooruit !!! :mrgreen: Ik moest zelf mijn DW aangeven waar ik nu voer kocht. En ik vind het idd ook prima brok ! Heb het ooit eerder gehad en ze deden het er goed op. Ik krijg ook de hypo allergene variant omdat Gizmo een voedingsallergie heeft, ben ik dus heel blij mee... :ok:
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

SuzieC1970 schreef: Ik heb alvast 1 bon voor 12,5 kg opgestuurd gekregen en word nog gebeld over wanneer de rest overhandigd wordt. Maar als ik ook 15 bonnen krijg kan ik voor allebei mijn honden een hele tijd vooruit !!! :mrgreen: Ik moest zelf mijn DW aangeven waar ik nu voer kocht. En ik vind het idd ook prima brok ! Heb het ooit eerder gehad en ze deden het er goed op. Ik krijg ook de hypo allergene variant omdat Gizmo een voedingsallergie heeft, ben ik dus heel blij mee... :ok:
Het is een geweldige meevaller dus geniet er lekker van :ok:
Chione
Zeer actief

Ongelezen bericht door Chione »

SuzieC1970 schreef:
Chione schreef:Leuk. :ok: Ik heb een tijdje terug hetzelfde gewonnen. Ik heb een stuk of 15 bonnen gehad, goed voor een zak van 12.5 kilo per bon. :wink: En Denkadog was nog zo netjes dat ze het gerust via een andere DW wouden doen, toen ik aangaf dat de door hun geselecteerde DW (oostblok)puppen/kittens verkocht en ik die DW dus niet zag zitten. :ok:

Ik heb alvast 1 bon voor 12,5 kg opgestuurd gekregen en word nog gebeld over wanneer de rest overhandigd wordt. Maar als ik ook 15 bonnen krijg kan ik voor allebei mijn honden een hele tijd vooruit !!! :mrgreen: Ik moest zelf mijn DW aangeven waar ik nu voer kocht. En ik vind het idd ook prima brok ! Heb het ooit eerder gehad en ze deden het er goed op. Ik krijg ook de hypo allergene variant omdat Gizmo een voedingsallergie heeft, ben ik dus heel blij mee... :ok:
Toch een super service, dat ze ook nog rekening houden met welke brok je honden nodig hebben. :ok:

Je zult ook nog het verzoek krijgen op de foto te gaan in de DW, met honden en een zak voer enzo. :wink:
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~

~
Afbeelding
~
SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

Chione schreef:
SuzieC1970 schreef:

Toch een super service, dat ze ook nog rekening houden met welke brok je honden nodig hebben. :ok:

Je zult ook nog het verzoek krijgen op de foto te gaan in de DW, met honden en een zak voer enzo. :wink:
Dat hoeft voor mij dan weer niet zo nodig.... :wink: maar ach, ik wacht het wel af !! :ok:
Daan

Ongelezen bericht door Daan »

geniet ervan, lekkere meevaller, wil ik ook wel :mrgreen: (wel graag dan van de brok die ik voer)
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”