Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
grotere dierenwinkel
Moderator: moderatorteam
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
- Aantal honden: 1
grotere dierenwinkel
Wie weet er de wat grotere dierenwinkels waar je gewoon langs kunt gaan? Dus geen discus ofzo maar echt een groothandel bijvoorbeeld. Maar wel voor particulieren dus niet dat je hele partijen moet gaan kopen.
Het mag best een eindje rijden zijn want we willen er gewoon met de trein heen en dan een dagje eraan kwijt zijn. Ze moeten er wel spulletjes voor honden hebben en eventueel voor vogels maar dat is niet noodzakelijk.
We zijn eerder al bij animal 4 life geweest dat was een winkel voor alleen vogels en zoiets bedoel ik dus.
Alle voorstellen en suggesties zijn welkom. Alvast bedankt!!
Het mag best een eindje rijden zijn want we willen er gewoon met de trein heen en dan een dagje eraan kwijt zijn. Ze moeten er wel spulletjes voor honden hebben en eventueel voor vogels maar dat is niet noodzakelijk.
We zijn eerder al bij animal 4 life geweest dat was een winkel voor alleen vogels en zoiets bedoel ik dus.
Alle voorstellen en suggesties zijn welkom. Alvast bedankt!!
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
- Bianc@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): SBT en Chihuahua
- Judy&Spike
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Franse Bulldog
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
-
Remina
- Zeer actief
-
Remina
- Zeer actief
- Sanne!!
- Zeer actief
allemaal bedankt voor jullie antwoorden
Als eerste gaan we volgende week donderdag naar de jumper in arnhem en als we nog vaker willen dan gaan we nog een andere dierenwinkel van jullie uitzoeken. Ik ben benieuwd wat er is bij die winkel we hebben er in elk geval zin in!! En we zagen dat het ook makkelijk was met de bus.
Allemaal bedankt!!
Als eerste gaan we volgende week donderdag naar de jumper in arnhem en als we nog vaker willen dan gaan we nog een andere dierenwinkel van jullie uitzoeken. Ik ben benieuwd wat er is bij die winkel we hebben er in elk geval zin in!! En we zagen dat het ook makkelijk was met de bus.
Allemaal bedankt!!
- Domie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
-
Remina
- Zeer actief
-
Remina
- Zeer actief
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
En ze verkopen er allerlei tuinartikelen.Remina schreef:In de jumper in arnhem zit trouwens ook een dierenarts gevestigd.
Jammergenoeg is hun assortiment zwaar verarmd t.o.v. vroeger toen ze nog gewoon Fouragehandel Terberg heetten.Ze hebben nu maar een paar merken(behalve droogvoer,want daar hebben ze zo ongeveer alles van)die zwaar vertegenwoordigd zijn.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Sanne!!
- Zeer actief
verkopen ze meer tuinartikelen of hebben ze meer dierenspullen?? Want we gaan natuurlijk wel voor de dierenspullen he. hahahmarian* schreef:En ze verkopen er allerlei tuinartikelen.Remina schreef:In de jumper in arnhem zit trouwens ook een dierenarts gevestigd.
Jammergenoeg is hun assortiment zwaar verarmd t.o.v. vroeger toen ze nog gewoon Fouragehandel Terberg heetten.Ze hebben nu maar een paar merken(behalve droogvoer,want daar hebben ze zo ongeveer alles van)die zwaar vertegenwoordigd zijn.
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Van allebei veelSanne!! schreef:verkopen ze meer tuinartikelen of hebben ze meer dierenspullen?? Want we gaan natuurlijk wel voor de dierenspullen he. hahahmarian* schreef:En ze verkopen er allerlei tuinartikelen.Remina schreef:In de jumper in arnhem zit trouwens ook een dierenarts gevestigd.
Bij de tuinartikelen zit ook een partijenwinkel waar je best weleens een goed koopje kunt scoren.

-
Remina
- Zeer actief
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
volgens google ads hieronder is deze winkel ook leuk...
Pet's Place Superstore Den Haag
Wilt u ook niet het beste en allerleukste voor uw huisdier? Kom dan eens naar de MegaStores in Den Haag want daar vindt u op 1000 m2 alles wat u maar kunt bedenken voor uw huisdier. Wij zoeken voor u, samen met onze collega Superstores, de beste voedingen, de allerleukste speeltjes en de mooiste accessoires uit die er te krijgen zijn, en laat u meenemen in onze wereld van dierbenodigdheden. Er is volop parkeergelegenheid op het parkeerdek en bus en treinen stoppen voor de deur. Tot ziens in Pet´s Place Superstore Den Haag.
Openingstijden:
ma 13:00 - 18:00 uur
di, wo, vr 10:00 - 18:00 uur
do 10:00 - 21:00 uur
za 10:00 - 17:00 uur
zo gesloten
Donderdagavond: 18:00 - 21:00 uur
*Koopzondag 11:00 - 17:00
Van der Kunstraat 99
2521BR Den Haag Tel: 070-3051890
Fax: 070-4020089
www.petsplace.nl
Pet's Place Superstore Den Haag
Wilt u ook niet het beste en allerleukste voor uw huisdier? Kom dan eens naar de MegaStores in Den Haag want daar vindt u op 1000 m2 alles wat u maar kunt bedenken voor uw huisdier. Wij zoeken voor u, samen met onze collega Superstores, de beste voedingen, de allerleukste speeltjes en de mooiste accessoires uit die er te krijgen zijn, en laat u meenemen in onze wereld van dierbenodigdheden. Er is volop parkeergelegenheid op het parkeerdek en bus en treinen stoppen voor de deur. Tot ziens in Pet´s Place Superstore Den Haag.
Openingstijden:
ma 13:00 - 18:00 uur
di, wo, vr 10:00 - 18:00 uur
do 10:00 - 21:00 uur
za 10:00 - 17:00 uur
zo gesloten
Donderdagavond: 18:00 - 21:00 uur
*Koopzondag 11:00 - 17:00
Van der Kunstraat 99
2521BR Den Haag Tel: 070-3051890
Fax: 070-4020089
www.petsplace.nl
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
-
shanty
- Sanne!!
- Zeer actief
OH wat een aanbod allemaal. We gaan in elk geval donderdag naar arnhem en misschien gaan we de week erop nog wel naar een andere dierenwinkel. Die in den haag vertellen het ook wel leuk misschien is dat ook wel iets om nog even heen te gaan!!
In elk geval hartstikke bedankt en heb je nog meer ideeen dan hoor ik het graag
In elk geval hartstikke bedankt en heb je nog meer ideeen dan hoor ik het graag
- Domie
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
- -Jolanda-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
dit is ok mijn meningmarian* schreef:En ze verkopen er allerlei tuinartikelen.Remina schreef:In de jumper in arnhem zit trouwens ook een dierenarts gevestigd.
ik weet dat toen ik er pas kwam ik ogen tekort kwam, maar nu vindt k er niks meer aan en kom eigenlijk alleen nog voor een zak voer, want de botjes enzo kan ik ergens anders goekoper krijgen
- marian*
- Erelid
- Contacteer:
Vroeger ging ik er echt voor mijn lol heen terwijl ik er nu nog maar hoogst zelden kom.Maar dat komt ook doordat de honden nu ander voer krijgen.Jokie schreef:dit is ok mijn meningmarian* schreef:En ze verkopen er allerlei tuinartikelen.Remina schreef:In de jumper in arnhem zit trouwens ook een dierenarts gevestigd.
Jammergenoeg is hun assortiment zwaar verarmd t.o.v. vroeger toen ze nog gewoon Fouragehandel Terberg heetten.Ze hebben nu maar een paar merken(behalve droogvoer,want daar hebben ze zo ongeveer alles van)die zwaar vertegenwoordigd zijn.![]()
ik weet dat toen ik er pas kwam ik ogen tekort kwam, maar nu vindt k er niks meer aan en kom eigenlijk alleen nog voor een zak voer, want de botjes enzo kan ik ergens anders goekoper krijgen

-
Neeltje
- Phalène
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Epagneul nain Papillon + Phalène
- Aantal honden: 5
In Nieuwegein zit ook een grote dierenwinkel, Diebo. Ik kom er nog weleens als ik bij de Makro ben geweest. Ze hebben een grote honden-afdeling en vogelvoer verkopen ze ook.

-
Remina
- Zeer actief
- Sanne!!
- Zeer actief
uiteraard
We waren om half 8 terug. We zijn ook nog naar die winkel in den haag geweest in de pets place. Ik vond het beide mooie grote winkels inderdaad. Maar ik heb niks kunnen kopen :N: Ik vond de halsbanden genoeg aanbod maar er hing niet echt iets bij waarvan ik zei wooow die wil ik hebben. En ik zocht van die kleine trainingskoekjes maar die hadden ze niet en de Wubba kong ook niet
Ik wilde die zo graag en ik had gehoopt dat ze hem daar wel zouden hebben maar nee!! Jammer dus en toen in den haag hadden ze de koekjes ook niet hadden ze wel leuke halsbanden maar er was niemand die me wilde helpen met die halsbanden van het rekje af halen want die zitten vast met een slot en er zat alleen een mevrouw achter de kassa de rest had pauze
UUh oke graag of niet...
Majaaa we hebben echt een gezellige dag gehad en het was inderdaad een erg mooie winkel in arnhem. Sjeeee wat een dieren hadden ze daar en ze zagen er allemaal netjes verzorgd uit in mooi ingerichte kooien echt geweldig
Was in elk geval een goede tip 
We waren om half 8 terug. We zijn ook nog naar die winkel in den haag geweest in de pets place. Ik vond het beide mooie grote winkels inderdaad. Maar ik heb niks kunnen kopen :N: Ik vond de halsbanden genoeg aanbod maar er hing niet echt iets bij waarvan ik zei wooow die wil ik hebben. En ik zocht van die kleine trainingskoekjes maar die hadden ze niet en de Wubba kong ook niet
Ik wilde die zo graag en ik had gehoopt dat ze hem daar wel zouden hebben maar nee!! Jammer dus en toen in den haag hadden ze de koekjes ook niet hadden ze wel leuke halsbanden maar er was niemand die me wilde helpen met die halsbanden van het rekje af halen want die zitten vast met een slot en er zat alleen een mevrouw achter de kassa de rest had pauze
Majaaa we hebben echt een gezellige dag gehad en het was inderdaad een erg mooie winkel in arnhem. Sjeeee wat een dieren hadden ze daar en ze zagen er allemaal netjes verzorgd uit in mooi ingerichte kooien echt geweldig
-
Remina
- Zeer actief
- Sanne!!
- Zeer actief
-
Remina
- Zeer actief
- MarijeEnBoomer