Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Een onverwachte reisgezel...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Aantal honden: 2
Contacteer:

Een onverwachte reisgezel...

Ongelezen bericht door lieke »

Gisteren laat ik de honden voor de laatste ronde uit en aangekomen bij het hondenuitlaatgebied zie ik in de struiken een grijswit poesje zitten. De honden hadden haar nog niet gezien, maar ik merkte dat zij door de struiken heen ons volgde. Na een paar minuten oordeelde mevrouw het blijkbaar veilig genoeg om tevoorschijn te komen.
Ze liep met parmantig opgestoken staartje naar de meiden toe die haar verbaasd besnuffelden. En vervolgens heeft ze zeker een kilometer meegelopen. Geflankeerd door Kyra en Gina en Lyndie die als achterhoede fungeerde.
Het lolligste was dat het poesje continue van links naar rechts keek, onderwijl zachtjes mauwend, piepend en mekkerend alsof ze een drukke conversatie met Kyra en Gina had, die haar op hun beurt beleefd aanhoorden :smile: .
Na ongeveer een half uurtje miauwde het ding nog eens doordringend (aju zeggend??? :mrgreen: ), draaide zich om en dook de bosjes weer in. Mijn meiskes verbijsterd achterlatend.
Ik liep achter het stel aan met Cody aangelijnd en heb in een deuk gelegen, vurig wensend dat ik m'n camera bij me had gehad. ;)
Wat heb je toch vaak ontzettend leuke contacten onderweg :cheer: !
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

he inderdaad jammer dat je geen camera had was het een volwassen kat of kitten
Afbeelding
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

twinkeltje schreef:he inderdaad jammer dat je geen camera had was het een volwassen kat of kitten
Volwassen, maar nog vrij jong. Ik schat zo rond een jaar of anderhalf. Leuk ding trouwens en mooi getekend. Ze zag er overigens blakend van gezondheid uit, al droeg ze geen halsbandje. Het was beslist geen zwerfkatje (die had ik wel meegenomen :wink: ).
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

ja ik dacht al volgens mij heeft ze je uitgezocht maar waarschijnlijk honden gewend
hier op het grasveldje tegen over loopt vaak zo witte pers die ook honden gewend is en ze weet precies bij welke honden ze tevoorschijn kan komen
Afbeelding
slomehippie
Actief

Ongelezen bericht door slomehippie »

wow, wat een leuke ervaring!

Mijn eigen kat loopt ook altijd mee met mij en Sam...Laatst moest ze een slootje over om ons te kunnen volgen en sprong ze niet ver genoeg....kwam ze druipend op de kant.... :smile2: :smile2:

Lekker in een handdoek gewikkeld op de bank :mrgreen:
Greetz van Anne en een poot van Sam en Moos

Afbeelding
*Life is short, but your here to flower!*
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”