Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

benche's

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

MARC_S schreef:Wat een vieze kutstreek om Martijn te bannen :kotz:

Bedankt Jessica. Ik ben blij dat je je zin krijgt met je eeuwige gejank bij de moderators. :ok: Als jij nog een keer uberhond of een andere naaiopmerking maakt dan heb ik ook een weekban dus ik zou zeggen, probeer het eens :ok:
WTF?? :eek:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door ranetje »

wendy71 schreef:
Frenk schreef:
ik kies ervoor om bij mijn hond een bench te gebruiken. Het zal vast zonder kunnen, maar ik denk dat ik het zo het beste doe met mijn hond.

Zo goed? :mrgreen:
Waarom een bench gebruiken als je zelf denkt dat ie zonder kan? :denken:
Waarom niet eens de proef op de som nemen en aankijken hoe Frenk het doet zonder bench?
Ik heb dat vrij vlug gedaan(Lola was 20 weken toen ik haar voor het eerst uit de bench liet) en dat is vrij goed gegaan, tuurlijk heeft ze weleens haar kleedje gesloopt( is maar 1 keer voorgekomen trouwens :wink: ), maar dat hoort ook bij het *pup* zijn.
Wat houd jou tegen Frenk om het deurtje van de bench eens open te laten, wanneer je bv een kleine boodschap bent doen in de winkel?
Je blijft geen uren weg, de eerste keer neem ik aan..
Probeer het eens zou ik zeggen, misschien verrast Frenk je in positief opzicht. :ok:
Nou moet @Frenk zich toch weer gaan verdedigen? :wink:
Vanwege de operaties van het hondje en de rust die daarna verplicht was is het eigenlijk nog maar goed ook dat de hond al aan de bench gewend was :ok:
Laatst gewijzigd door ranetje op 19 aug 2008 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Bedankt Jessica. Ik ben blij dat je je zin krijgt met je eeuwige gejank bij de moderators. :ok: Als jij nog een keer uberhond of een andere naaiopmerking maakt dan heb ik ook een weekban dus ik zou zeggen, probeer het eens :ok:
Waarom houden jullie het nou niet bij negeren, maar draait het elke keer op een scheldpartij uit? Dat vraag ik me als buitenstaander (alhoewel, dat woord....oei) af.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

wendy71 schreef:

WTF?? :eek:
Je mag ook geen touwtjeskop tegen iemand zeggen :pffff:
wendy71
Zeer actief
Contacteer:

ranetje schreef:
wendy71 schreef:
Frenk schreef:
ik kies ervoor om bij mijn hond een bench te gebruiken. Het zal vast zonder kunnen, maar ik denk dat ik het zo het beste doe met mijn hond.

Waarom niet eens de proef op de som nemen en aankijken hoe Frenk het doet zonder bench?
Ik heb dat vrij vlug gedaan(Lola was 20 weken toen ik haar voor het eerst uit de bench liet) en dat is vrij goed gegaan, tuurlijk heeft ze weleens haar kleedje gesloopt( is maar 1 keer voorgekomen trouwens :wink: ), maar dat hoort ook bij het *pup* zijn.
Wat houd jou tegen Frenk om het deurtje van de bench eens open te laten, wanneer je bv een kleine boodschap bent doen in de winkel?
Probeer het eens zou ik zeggen, misschien verrast Frenk je in positief opzicht. :ok:
Nou moet Frenk zich toch weer gaan verdedigen? :wink:
Vanwege de operaties van het hondje en de rust die daarna verplicht was is het eigenlijk nog maar goed ook dat de hond al aan de bench gewend was :ok:
Nee hoor, Frenk hoeft zich niet te verdedigen :19: , en van zijn operatie had ik even geen rekening mee gehouden, sorry daarvoor..
Maar je begrijpt roch wel wat ik bedoel Nettie, of niet?
Afbeelding
ranetje
Zeer actief

wendy71 schreef:
ranetje schreef:
wendy71 schreef:
Frenk schreef:

Nee hoor, Frenk hoeft zich niet te verdedigen :19: , en van zijn operatie had ik even geen rekening mee gehouden, sorry daarvoor..
Ja hoor ik begrijp wel wat je bedoelt :ok:
Kwam alleen in dit geval misschien net even niet goed uit?

En eerlijk gezegd................... stiekem zou ik mijn zegeningen gaan tellen als mijn hond door een ongeluk of ziekte o.i.d. tijdelijk benchrust krijgt voorgeschreven.
Ook al hoop ik dat dat nooit zal gebeuren, mijn honden zijn vertrouwd met de bench. :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

malinois schreef:
Golden Stanley schreef:
Martijn schreef:
Golden Stanley schreef:Ooit was jij zo'n zelfde geit.......profileerde je zelfs als oppergeit....je bent die tijd zeker voor het gemak zelf even vergeten? :denken:
Dus?

Dat is dus exact mijn punt. Het gaat mensen als jij helemaal niet om de honden of wat er mee gedaan wordt maar of je iemand ergens op kunt betrappen.

Natuurlijk gaat het mij om de honden en vooral wat er mee gedaan wordt. Maar jouw reacties nu door alle benchtopics heen naar benchtegenstanders toe klopt voor geen meter.

Ik refereer even aan wat uitspraken en dat heeft niets met betrappen te maken, maar met het feit dat jij je nu zelf zo laks profileert ten opzichte van een paar mensen, dat een dozijn emmers nog niet voldoende is om de kots ervan mee weg te werken.
http://hondenforum.be/phpBB2/viewtopic. ... 7f71e3e5e7

Hier zit maar twee jaar tussen en dit is nog het mildste topic wat jouw uitspraken aangaat. Dat de mensen hier even niet vergeten hoe jij in wezen daadwerkelijk over benchgebruik dacht en vooral benchvoorstanders er mee afzeek. Ik zeik geen mensen persoonlijk af, ik zou het anders doen, maar mensen letterlijk de pleures laten genieten omdat meneer nu toevallig zelf een bench gebruikt omdat hij zijn pup zelf geen veilig plekje in huis kan geven...................daar zakt mijn broek vanaf....gezien je eerdere uitspraken...

Nou hoera voor jou hoor. :roll:

Het is je van harte gegund want als ik ergens niet op zit te wachten dan is het op het stempeltje "verandert nooit".
Ik ben er niet uit op hoera's en meer van dat zelfingenomen gedoe om mezelf beter te profileren dan ik ben. Ik sta in elk geval voor waar ik achter sta, dat kan van jou dus absoluut niet gezegd worden en dat maakt jou eerlijk gezegd alleen maar lachwekkend, zielig en respectloos.
je kunt toch veranderen nadat je een ander type hond krijgt?
Lees even een paar berichtjes terug aan Marc en nog iemand. Het gaat mij niet zozeer om inzichten die veranderen (al begrijp ik dat in dit verband nog steeds niet zo, maar dat is hun beslissing en als dat werkt, prima), maar het tot op het bot afbranden van mensen die nog steeds voor diezelfde mening staan....op zijn welbekende manier. Is niet prettig om op zo'n manier wel/geen argumenten naar voren te brengen, zonder daarop op die manier afgezeken te worden.
laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Golden Stanley schreef: Lees even een paar berichtjes terug aan Marc en nog iemand. Het gaat mij niet zozeer om inzichten die veranderen (al begrijp ik dat in dit verband nog steeds niet zo, maar dat is hun beslissing en als dat werkt, prima), maar het tot op het bot afbranden van mensen die nog steeds voor diezelfde mening staan....op zijn welbekende manier. Is niet prettig om op zo'n manier wel/geen argumenten naar voren te brengen, zonder daarop op die manier afgezeken te worden.
Dus je zegt tot op het bot afgebrand te worden als je geen bench gebruikt? Wat een larie zeg. Er worden hier voorlopig alleen mensen afgebrand die wel een bench gebruiken zover ik lees en ik zie dus even niet waar je dit vandaan haalt.

Alle redenen die mensen aanvoeren om een bench te gebruiken worden weggevaagd, meer dan een uur wordt dierenmishandeling genoemd en meer van dat. En dan worden de mensen die geen bench gebruiken tot op het bot afgebrand. :denken: :roll:

Lijkt me een stuk zinvoller die energie te besteden aan mensen die benches misbruiken.
Laatst gewijzigd door laeken op 19 aug 2008 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
wendy71
Zeer actief
Contacteer:

ranetje schreef:
wendy71 schreef:
ranetje schreef:
wendy71 schreef: Waarom een bench gebruiken als je zelf denkt dat ie zonder kan? :denken:

En eerlijk gezegd................... stiekem zou ik mijn zegeningen gaan tellen als mijn hond door een ongeluk of ziekte o.i.d. tijdelijk benchrust krijgt voorgeschreven.
Ook al hoop ik dat dat nooit zal gebeuren, mijn honden zijn vertrouwd met de bench. :wink:
Zeker , daar heb je gelijk in.., dan komt het natuurlijk ook wel goed uit, en komt het de hond wellicht ook ten goede. :wink:
Mijn bedoeling was niet om Frenk een hak te zetten of wat dan ook.., maar ik vroeg mijzelf gewoon het eea hardop af..
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

malinois schreef:
S@ndr@ schreef:
malinois schreef:
S@ndr@ schreef: ik denk ook dat als je meer dan een uurtje van huis bent dat je een andere oplossing zou moeten zoeken.
denk dat zowel de pro als de anti benchers tegen het misbruik van de bench zijn.
dus jij vind langer dan een uurtje misbruik... tja dan heb ik dat ook want ze zitten idd. weleens langer dan een uurtje in de bench... :roll:
dat schrijf ik niet, goed lezen :19: en geen woorden in mijn mond leggen
je schrijft dat als je meer dan een uurtje van huis bent je iets anders zou moeten verzinnen ... dus dan is dat niet goed ga ik vanuit.....
als ik een verse pup zou hebben(en daar had ik het over in mijnn berichtje) dan zou ik da tniet goed vinden nee :neenee:

maar als je een zin uit een berichtje gaat halen trek je alles uit de originele context vandaan :19:
ik laat mijn honden soms ook wel een hele dag alleen :smile2: erg he,
maar toen ze nog klein pupje waren niet nee :19:
daar zit het nuance verschil :pffff:

Edit ze zitten dus nioete meer in de bench sinds ze volwassen zijn
Laatst gewijzigd door S@ndr@ op 19 aug 2008 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
laeken
Zeer actief

Zoek stok! schreef:

Waarom houden jullie het nou niet bij negeren, maar draait het elke keer op een scheldpartij uit? Dat vraag ik me als buitenstaander (alhoewel, dat woord....oei) af.
Als je geen oude koeien uit de sloot haalt en mij en ons benchgebruik afdoet als larie om vervolgens onze hond uberhond te noemen is er niks aan de hand, zie al tijden de rest van het forum. Als je dan gaat verzinnen dat iemand je honden gehandicapt noemt en meer van die hersenspinsels dan vraag je om reactie. Maargoed, dat mag niet want dan wordt er gejankt bij de moderators en krijgen de boze mensen een ban. Mevrouwtje onschuld zit te gniffelen en heeft weer eens haar zin gekregen. Sommige mensen doen zich anders voor dan ze zijn. Doe je dat niet dan krijg je een ban. Doe je dat wel dan vinden mensen je zielig en krijg je je zin als je maar hard genoeg gaat janken :roll: Je kent ze nog wel van de kleuterschool. Doordrapt plagen en bij lik op stuk de meester halen met traantjes. :ok:
Afbeelding
Golden Stanley

Gollum schreef:
Golden Stanley schreef:
Ik zeg er eerlijk bij....voor jullie een aanleeroplossing in dit geval...ik had nog steeds naar andere oplossingen gezocht. Zeker als ik geen kinderen had. Gut, daar gaan we weer.
Ik snap je wel hoor, ik heb ook naar andere oplossingen gezocht maar van alle kanten werd me de bench aangeraden. Zoals ze hier op het forum anti-bench zijn (veel) waren ze toen ik Gol net had op een ander forum pro-bench. Gollum is mijn eerste hondje dus ik stond heel open voor adviezen, ik had nog nooit zelfs van een bench gehoord. Ik heb er uiteindelijk toch maar 1 gehaald maar er niet heel intensief gebruik van gemaakt. Gollum had de bench en hele gang tot haar beschikking, achteraf had ik het misschien ook wel gered met alleen de gang.
Met een tweede hond zal het al heel anders gaan, door ervaring word men wijzer he :wink:
Natuurlijk sta je open voor die adviezen. Dat begrijp zelfs ik nog wel.
Maar ik zou dit advies dus never nooit als eerste optie aandragen. Dat heb ik nooit gedaan, niet in de trainingen en niet op fora. Als dan vaak blijkt dat eigenaren toch die bench zo snel mogelijk verantwoord afbouwen, dan vind ik dat alleen maar fijn. :ok:
Golden Stanley

MARC_S schreef:
Golden Stanley schreef: Lees even een paar berichtjes terug aan Marc en nog iemand. Het gaat mij niet zozeer om inzichten die veranderen (al begrijp ik dat in dit verband nog steeds niet zo, maar dat is hun beslissing en als dat werkt, prima), maar het tot op het bot afbranden van mensen die nog steeds voor diezelfde mening staan....op zijn welbekende manier. Is niet prettig om op zo'n manier wel/geen argumenten naar voren te brengen, zonder daarop op die manier afgezeken te worden.
Dus je zegt tot op het bot afgebrand te worden als je geen bench gebruikt? Wat een larie zeg. Er worden hier voorlopig alleen mensen afgebrand die wel een bench gebruiken zover ik lees en ik zie dus even niet waar je dit vandaan haalt.

Alle redenen die mensen aanvoeren om een bench te gebruiken worden weggevaagd, meer dan een uur wordt dierenmishandeling genoemd en meer van dat. En dan worden de mensen die geen bench gebruiken tot op het bot afgebrand. :denken: :roll:
Dan denk ik dat je Martijn zijn reacties naar bepaalde mensen toe maar even goed moet doorspitten. Vind jij zijn reacties normaal dan in deze?
Wil nog wel even opmerken dat ik een ban nu ook weer niet nodig vind, maar iets minder grof uit de pen is wel prettig.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Zoek stok! schreef:

Mijn voorsteltopic schijnt ook een tijdje op slot te hebben gestaan. Waarom of waarnaar weet ik niet :19:
laeken
Zeer actief

Golden Stanley schreef:
MARC_S schreef:

Dan denk ik dat je Martijn zijn reacties naar bepaalde mensen toe maar even goed moet doorspitten. Vind jij zijn reacties normaal dan in deze?
Wil nog wel even opmerken dat ik een ban nu ook weer niet nodig vind, maar iets minder grof uit de pen is wel prettig.
Ach, straks is Martijn ook weg net als Pak de Bal. :ok: Een pot nat toch? Het is maar net hoe hard mensen hun best daar voor doen en hij is inderdaad na 10 jaar totaal niet meer gepast voor dit forum. Tuurlijk, want er is zoveel veranderd in die jaren dat bepaalde mensen beter op kunnen rotten volgens de modertors. Bedankt maar weer en waar blijft mijn waarschuwing? Ik zal toch neem ik aan ook zo gebanned worden omdat ik niet mijn mond kan houden over de ban? Mond houden is beter toch?

Zolang er een aantal mensen maar goed hun best doen is het forum van hun met dit beleid. Gewoon elke keer klagen, je eigen aandeel goedpraten en zeuren om een ban. Als je dan wat vriendinnetjes hebt zitten bij de knopjes is het zo gepiept :ok:

Echt goede moderators hadden deze fucking herhaling van een paar maanden geleden al lang in de kiem gesmoord. Deze laten alles gaan om het op de spits te drijven om dan "terecht" weer op het banknopje te kunnen drukken. Dit is een copy van een topic dat eerder uit de hand liep met exact deze gevolgen. Ingrijpen ho maar, bannen is wat ze willen want er moeten twee mensen weg.
Laatst gewijzigd door laeken op 19 aug 2008 17:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
laeken
Zeer actief

Marion. schreef:
Zoek stok! schreef:

Mijn voorsteltopic schijnt ook een tijdje op slot te hebben gestaan. Waarom of waarnaar weet ik niet :19:
Wat incinueer jij nu weer? Martijn heeft geen woord tegen je gezegd hoor en ik was aardig. Heeft hier dus TOTAAL niks mee te maken. Wel zo leuk om het dan ook niet zo te laten lijken denk ik :ok:
Afbeelding
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Marion. schreef:
Zoek stok! schreef:

ja dat van iedereen we zijn oude voorsteltopics aan sluiten maar we waren iets te fanatiek dus de eerste pagina ging ook mee niks aan de hand dus we hebben ze al weer open ook
Afbeelding
ranetje
Zeer actief

wendy71 schreef:
ranetje schreef:
wendy71 schreef:
ranetje schreef: Nou moet Frenk zich toch weer gaan verdedigen? :wink:

Zeker , daar heb je gelijk in.., dan komt het natuurlijk ook wel goed uit, en komt het de hond wellicht ook ten goede. :wink:
Mijn bedoeling was niet om Frenk een hak te zetten of wat dan ook.., maar ik vroeg mijzelf gewoon het eea hardop af..
Dat denk ik ook niet :wink: :ok:
Afbeelding
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone

Ongelezen bericht door Gollum »

Golden Stanley schreef:
Gollum schreef:
Golden Stanley schreef:
Ik zeg er eerlijk bij....voor jullie een aanleeroplossing in dit geval...ik had nog steeds naar andere oplossingen gezocht. Zeker als ik geen kinderen had. Gut, daar gaan we weer.
Ik snap je wel hoor, ik heb ook naar andere oplossingen gezocht maar van alle kanten werd me de bench aangeraden. Zoals ze hier op het forum anti-bench zijn (veel) waren ze toen ik Gol net had op een ander forum pro-bench. Gollum is mijn eerste hondje dus ik stond heel open voor adviezen, ik had nog nooit zelfs van een bench gehoord. Ik heb er uiteindelijk toch maar 1 gehaald maar er niet heel intensief gebruik van gemaakt. Gollum had de bench en hele gang tot haar beschikking, achteraf had ik het misschien ook wel gered met alleen de gang.
Met een tweede hond zal het al heel anders gaan, door ervaring word men wijzer he :wink:
Natuurlijk sta je open voor die adviezen. Dat begrijp zelfs ik nog wel.
Maar ik zou dit advies dus never nooit als eerste optie aandragen. Dat heb ik nooit gedaan, niet in de trainingen en niet op fora. Als dan vaak blijkt dat eigenaren toch die bench zo snel mogelijk verantwoord afbouwen, dan vind ik dat alleen maar fijn. :ok:
hahaha ik stond er zo van te kijken toen ik me op dit forum aanmelde en las hoe er hier over benchgebruik word gedacht :mrgreen:
wendy71
Zeer actief
Contacteer:

Geluukig Nettie, want die indruk wil ik geenszins wekken. :wink:
Ben blij dat we dat even hebben *rechtgezet*. :F:
Afbeelding
Marion.

twinkeltje schreef:ja dat van iedereen we zijn oude voorsteltopics aan sluiten maar we waren iets te fanatiek dus de eerste pagina ging ook mee niks aan de hand dus we hebben ze al weer open ook
Oké, gelukkig maar. Ik was me al van geen kwaad bewust, maar ik vond het wel naar dat de ene actie met de andere in verband gebracht kon worden. Niet dus. Dank voor deze verduidelijking :ok:
twinkeltje
moderator
Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan

Ongelezen bericht door twinkeltje »

Marion. schreef:
twinkeltje schreef:ja dat van iedereen we zijn oude voorsteltopics aan sluiten maar we waren iets te fanatiek dus de eerste pagina ging ook mee niks aan de hand dus we hebben ze al weer open ook
Oké, gelukkig maar. Ik was me al van geen kwaad bewust, maar ik vond het wel naar dat de ene actie met de andere in verband gebracht kon worden. Niet dus. Dank voor deze verduidelijking :ok:
ja wij dachten het zo snel weer hersteld te hebben maar het is dus opgevallen
Afbeelding
Golden Stanley

MARC_S schreef:
Golden Stanley schreef:
MARC_S schreef:

Ach, straks is Martijn ook weg net als Pak de Bal. :ok: Een pot nat toch? Het is maar net hoe hard mensen hun best daar voor doen en hij is inderdaad na 10 jaar totaal niet meer gepast voor dit forum. Tuurlijk, want er is zoveel veranderd in die jaren dat bepaalde mensen beter op kunnen rotten volgens de modertors. Bedankt maar weer en waar blijft mijn waarschuwing? Ik zal toch neem ik aan ook zo gebanned worden omdat ik niet mijn mond kan houden over de ban? Mond houden is beter toch?

Zolang er een aantal mensen maar goed hun best doen is het forum van hun met dit beleid. Gewoon elke keer klagen, je eigen aandeel goedpraten en zeuren om een ban. Als je dan wat vriendinnetjes hebt zitten bij de knopjes is het zo gepiept :ok:

Echt goede moderators hadden deze fucking herhaling van een paar maanden geleden al lang in de kiem gesmoord. Deze laten alles gaan om het op de spits te drijven om dan "terecht" weer op het banknopje te kunnen drukken. Dit is een copy van een topic dat eerder uit de hand liep met exact deze gevolgen. Ingrijpen ho maar, bannen is wat ze willen want er moeten twee mensen weg.
Even hoor, Marc. Van mij hoeven mensen niet gebanned te worden en ik ben de laatste die klaagt bij moderators of wat dan ook voor uberfuhrer van dit forum over mensen. Dus hou die insinuatie even voor je wat mij betreft. Met het rood gearceerde ben ik het wel eens, ja.
Vreet op aart................
Marion.

twinkeltje schreef:
Marion. schreef:
ja wij dachten het zo snel weer hersteld te hebben maar het is dus opgevallen
Mij niet hoor, ik was lekker op sjouw. Maar volgens mij kun je op dit forum niets onopvallends doen, er zijn altijd wel mensen online :wink:
laeken
Zeer actief

Golden Stanley schreef:en ik ben de laatste die klaagt bij moderators of wat dan ook voor uberfuhrer van dit forum over mensen. Dus hou die insinuatie even voor je wat mij betreft. Met het rood gearceerde ben ik het wel eens, ja.
Insinuatie? Sorry hoor, je kan het ook normaal lezen want ik heb niets over jou gezegd :19:
Afbeelding
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Golden Stanley schreef:Dan denk ik dat je Martijn zijn reacties naar bepaalde mensen toe maar even goed moet doorspitten. Vind jij zijn reacties normaal dan in deze?
Martijn is uitgelokt, de modjes laten het lopen en als het uit de klauwen loopt is niks makkelijkers dan hem maar te bannen :roll:
Dit is niet de eerste keer dat het gebeurd en jij Golden Stanley was net zo hard bezig door een link te plaatsen waarvan je kon verwachten dat er op gereageerd zou worden :19:
Vals is het en niet anders :pffff:
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

ranetje schreef:
Jaap* schreef:Nou, ik ben helemaal niet voor of tegen, net zoals ik niet voor of tegen, pakweg, een koekepan ben :19:
Het is onnozel om iets tegen een stalen kooi te hebben.
Tot zo ver jouw "blanco" houding? :wink: :mrgreen:
:smile: Nee hoor, ik meen dat oprecht. Net als de koekenpan. Het is een ding, en daar kun je niet veel problemen mee hebben. Zolang ze mij niet op de kop slaan met een koekenpan of een bench vind ik het prima :wink:
Jaap* schreef:Ik ben wel tegen het rucksichtloos promoten van een bench, tegen het wekken van de indruk dat een bench per definitie een veilig plekje is. Want dat is gewoon niet waar. Het is een metalen kooi, niks meer en niks minder. Verder niks mis mee en handig om een dier in op te sluiten als dat eens even zo uitkomt. Ook niks mis mee.
Wij hebben bij tijd en wijle wel eens een hond aan de kast vastgebonden omdat het even zo uitkwam :19:
Waarmee vastgebonden?
Een van mijn Teckels had hier binnen een paar tellen een leren riem doormidden :mrgreen: en dan zat hij nog niet eens vastgebonden aan iets, maar had ik de riem in de hand.
Ik stond alleen stil en dat is saaaaaaaaaaaaaaaaai :mrgreen:
Tuurlijk is dat saaiii :mrgreen: wij hadden hem dan aan een leren lijn trouwens :wink:
Jaap* schreef:Op het moment dat je geen hond zou kunnen hebben zonder dat je een bench hebt vind ik dat je jezelf eens even heel erg hard achter de oren moet gaan krabben. Want dan is er iets aan de hand.
Een hond die zo druk is dat je afhankelijk bent van een bench vind ik niet normaal, als ik mijn hond niet zelf tot een klein beetje rustiger gedrag kan bewegen als hij "de riedel" heeft vind ik zorgelijk. Ik zou mij er enige zorgen over maken in ieder geval.
En ik mag rustig stellen dat wij ervaring hebben met extreem hypergedrag.
Dat is ook niet normaal denk ik. Al komt het vaker voor dan je denkt.
Gelukkig is het vaak wel maar een relatief korte periode. :ok:
Dat het vaker voorkomt of dat je er aan went maakt het niet minder "vreemd" in mijn ogen :wink:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Ik vraag me dan af of het zin heeft de moderators te waarschuwen zodra e er zo'n discussie weer ontstaat tussen Huts en Martijn en we krijgen geloof ik nu weer Marc en Marion. Ik kan me voorstellen dat die niet de hele tijd elke discussie volgen.

Anne
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

MARC_S schreef: Echt goede moderators hadden deze fucking herhaling van een paar maanden geleden al lang in de kiem gesmoord. Deze laten alles gaan om het op de spits te drijven om dan "terecht" weer op het banknopje te kunnen drukken. Dit is een copy van een topic dat eerder uit de hand liep met exact deze gevolgen. Ingrijpen ho maar, bannen is wat ze willen want er moeten twee mensen weg.
Daar sluit ik me volledig bij aan :ok:
En een rel ontstaat niet door een persoon dus waar blijven de bans van de rest die erin betrokken waren :19:
O laat me raden, die gaan niet komen, veel makkelijker om weer met het vingertje naar martijn te wijzen, die naam schijnt lekker te liggen op die banknop :devil:
Dit klopt niet modjes maar voor de zoveelste keer zullen jullie wel weer eens niet jullie hand in eigen boezem steken.
Het lijkt wel alsof jullie het erom doen, eerst de rel laten escaleren zodat je lekker met die vinger op die banknop je handen in onschuld kan gaan wassen. :roll:
Laatst gewijzigd door Addy op 19 aug 2008 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Golden Stanley

MARC_S schreef:
Golden Stanley schreef:en ik ben de laatste die klaagt bij moderators of wat dan ook voor uberfuhrer van dit forum over mensen. Dus hou die insinuatie even voor je wat mij betreft. Met het rood gearceerde ben ik het wel eens, ja.
Insinuatie? Sorry hoor, je kan het ook normaal lezen want ik heb niets over jou gezegd :19:
Aangezien jij mij quote en reactie daarop geeft.......................
En zo niet, bij deze dan excuus. Het is niet leuk gebanned te worden, daar weet ik alles van. Daar was mijn reactie eerder in elk geval niet om bedoeld.
Plaats reactie

Terug naar “Discussieforum”