Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welke gebakken brokken zijn het best?
Moderator: moderatorteam
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
Welke gebakken brokken zijn het best?
Sinds vorige week zondag heb ik Fellow op farmfood. Omdat geperste brokken beter zijn voor hem leek mij dat een goede zet, helaas denkt Fellow daar anders over. Twee dagen heeft hij dat gegeten en daarna wil hij het niet meer eten. Normaal was hij ook geen goede eter, maar kon ik hem nog wel overhalen om wat brokken te eten en dat bouwde ik dan weer op. Maar nu is hij niet over te halen en laat het links liggen.
Hij krijgt 'savonds Rodi. Twee keer per dag rodi geven is geen optie omdat meneer het dan niet meer eet.
Maar nu vroeg ik mij af welke gebakken brokken zijn het beste en wat is de prijs?
Hij krijgt 'savonds Rodi. Twee keer per dag rodi geven is geen optie omdat meneer het dan niet meer eet.
Maar nu vroeg ik mij af welke gebakken brokken zijn het beste en wat is de prijs?
-
Freggel16
- Zeer actief
- Contacteer:
Re: Welke gebakken brokken zijn het best?
Waar jouw hond het beste op doet. Waar de ene hond het goed op doet, hoeft een ander het niet goed op te doen.Noële schreef:Maar nu vroeg ik mij af welke gebakken brokken zijn het beste en wat is de prijs?
Anders even de zoekfunctie gebruiken, er zijn heel veel topics over brokken
Even een paar voorbeelden:
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=144292
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=140738
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=140369
http://www.hondenforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=135921
Made bij *Jolanda*
Fabulous van hapschaarhove 20-03-2006
Diego Van de Wilde Havana 07-05-2007
Fabulous van hapschaarhove 20-03-2006
Diego Van de Wilde Havana 07-05-2007
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik snap best dat het beste voor je hond is waar hij het het beste op doet, maar ik was benieuwt welke gebakken brok het minste rommel bevat.
Als hij farmfood blijft weigeren en ik weer terug moet vallen op gebakken brok ( twee keer per dag vers weigert hij ook, dus vandaar één keer brok en één keer rodi per dag) wil ik toch een gebakken brok proberen die het minste rommel bevat, vandaar. Zoals van Bonzo weet ik al jaren dat dat te zout moet zijn (en honden het daarom vaak wel lekker vinden) en ook over Royal canin hoor ik slechte dingen
Als hij farmfood blijft weigeren en ik weer terug moet vallen op gebakken brok ( twee keer per dag vers weigert hij ook, dus vandaar één keer brok en één keer rodi per dag) wil ik toch een gebakken brok proberen die het minste rommel bevat, vandaar. Zoals van Bonzo weet ik al jaren dat dat te zout moet zijn (en honden het daarom vaak wel lekker vinden) en ook over Royal canin hoor ik slechte dingen
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Dat staat er toch op?Noële schreef:Ik snap best dat het beste voor je hond is waar hij het het beste op doet, maar ik was benieuwt welke gebakken brok het minste rommel bevat.
Brokken zonder kunstmatige toevoegingen en zonder smaak- en geurstoffen en zonder conserveringsmiddelen.
Er zijn zat brokken die zich erop laten voorstaan "biologisch" te zijn.
Als je erop googelt vind je van alles.
- tura
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Ik lees net elders dat de fabrikant het er niet in doet, maar dat het al met al die troep word aangeleverd en er dan brokken van worden gedraaid....dus t zit er wel in al die smaak en geur etcetc, alleen de fabrikant heeft het niet gedaan dus hoeft hij het niet te vermelden...Marjoleine schreef:Dat staat er toch op?Noële schreef:Ik snap best dat het beste voor je hond is waar hij het het beste op doet, maar ik was benieuwt welke gebakken brok het minste rommel bevat.
Brokken zonder kunstmatige toevoegingen en zonder smaak- en geurstoffen en zonder conserveringsmiddelen.
Word je ook voor vol aangezien als consument zeg
-
Anna*
Dat klopt niet, 'biologisch' zijn maar een paar merken, en wel die met het eko-keurmerk. Wat wel waar is, is dat er talloze brokken zijn die geen chemische toevoegingen bevatten. Na lang uitproberen geef ik mijn eigen hondje dat heel snel spijsverteringsproblemen heeft Canex. Dat is voor mij een van de betere brokken.Marjoleine schreef:Brokken zonder kunstmatige toevoegingen en zonder smaak- en geurstoffen en zonder conserveringsmiddelen.
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Mwah, ik zei ook niet dat het zo is, alleen dat ze zich erop voor laten staan.Anna*Poncho schreef:Dat klopt niet, 'biologisch' zijn maar een paar merken, en wel die met het eko-keurmerk. Wat wel waar is, is dat er talloze brokken zijn die geen chemische toevoegingen bevatten. Na lang uitproberen geef ik mijn eigen hondje dat heel snel spijsverteringsproblemen heeft Canex. Dat is voor mij een van de betere brokken.
Biologisch, natuurlijk, noem maar op.
Als je op die trefwoorden googelt en op hondenbrokken, krijg je hele waslijsten.
Overigens staat er inderdaad wel altijd op wat er in zit, of de producent het nou wel of niet heeft toegevoegd..
Alleen met je die nummers en andere termen kennen.
Maar: ook daar kun je op googelen.
-
Anna*
'Biologisch' is iets anders dan 'natuurlijk', dat kun je niet door elkaar gebruiken. Zoek maar eens op 'biologische brokken', dan krijg je helemaal niet zoveel soorten te zien. Biologische brokken zijn brokken gemaakt van ingrediënten uit de biologische landbouw en van biologisch-dynamisch vlees en hebben het eko-keurmerkMarjoleine schreef:Mwah, ik zei ook niet dat het zo is, alleen dat ze zich erop voor laten staan.Anna*Poncho schreef:Dat klopt niet, 'biologisch' zijn maar een paar merken, en wel die met het eko-keurmerk. Wat wel waar is, is dat er talloze brokken zijn die geen chemische toevoegingen bevatten. Na lang uitproberen geef ik mijn eigen hondje dat heel snel spijsverteringsproblemen heeft Canex. Dat is voor mij een van de betere brokken.
Biologisch, natuurlijk, noem maar op.
Als je op die trefwoorden googelt en op hondenbrokken, krijg je hele waslijsten.
Overigens staat er inderdaad wel altijd op wat er in zit, of de producent het nou wel of niet heeft toegevoegd..
Alleen met je die nummers en andere termen kennen.
Maar: ook daar kun je op googelen.
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
- Aantal honden: 2
-
Freggel16
- Zeer actief
- Contacteer: