Best grappig want dan zie je ze echt vissen in hun bak, meestal is de pens het eerste op, dan het kippenekje, gevolgt door hart en kopvlees en als laatste de rib
Ze doen dit vrijwel allemaal in dezelfde volgorde
Moderator: moderatorteam
Jij wordt ook hoe langer hoe gekkerAddy schreef:Wat ik regelmatig doe is een verrassingspakket voor de honden maken, dan vries ik bijv. stukje hart, pens, lamsribbetje ,kippenekje en stukje kopvlees in en dan is dat hun maaltijd.
Best grappig want dan zie je ze echt vissen in hun bak, meestal is de pens het eerste op, dan het kippenekje, gevolgt door hart en kopvlees en als laatste de rib![]()
Ze doen dit vrijwel allemaal in dezelfde volgorde
Wat is er gek aan om ervoor te zorgen dat je honden met smaak etenAri@ne schreef: Jij wordt ook hoe langer hoe gekker![]()
Doe je er ook een strikje om?

En toch vind ik je gekAddy schreef:Wat is er gek aan om ervoor te zorgen dat je honden met smaak etenAri@ne schreef: Jij wordt ook hoe langer hoe gekker![]()
Doe je er ook een strikje om?![]()
Voor mijn vrouw kook ik ook graag lekker uitgebreid
hier krijgen ze ook wel eens braadworst hoor ahhahhahahahahahahhaeefje_ates schreef:![]()
Af en toe krijgt hij wel eens wat aardappels met saus,bonen,en een stukje(ja ik weet het!!) gebakken braadworst. Eerst de worst,dan de saus,dan de bonen,en dan pas de aardappels,en soms laat hij ze nog liggen ook.
![]()
Verwend kreng![]()
.
Schat goed lezen, ik vergelijk mijn vrouw niet met mijn honden, ik laat je alleen mijn zorgzame karakter zien, ik zorg goed voor de mijnenAri@ne schreef:En toch vind ik je gekAddy schreef:Wat is er gek aan om ervoor te zorgen dat je honden met smaak etenAri@ne schreef: Jij wordt ook hoe langer hoe gekker![]()
Doe je er ook een strikje om?![]()
Voor mijn vrouw kook ik ook graag lekker uitgebreid![]()
Weet zij wel dat je haar vergelijkt me de honden