Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Meevaller !!
Moderator: moderatorteam
-
SuzieC1970
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
- Aantal honden: 2
Meevaller !!
Ik had eergister een meevaller. Ik kreeg nl een mail waarin stond dat ik een jaar lang gratis hondenvoer van Denkadog heb gewonnen !!!
Ik ben er dan ook heel blij mee !! ( Ik win eigenlijk nooit iets....
, dus dit is wel leuk !!)
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
-
yvonne1961
- Actief
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
- Dondersteen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondjes
-
Borke
- Actief
- Mijn ras(sen): Sofi de Spaanse Schone en de Maine Coon poezen Lola en Haley (RIP Borke de Stabijhoun)
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
-
SuzieC1970
- Zeer actief
Ik had ooit iets ingevuld op hun website en dan maakte je daar kans op. Was al een hele tijd geleden dus ik had er niet meer aan gedacht...
Naar het asiel brengen is een optie maar ik kan het zelf eigenlijk ook wel goed gebruiken ...
En ja, de honden vinden het erg lekker, hebben het al eerder gehad, maar het was voor mij iets te prijzig vandaar dat ik hier nu toch heel blij mee ben !!
Naar het asiel brengen is een optie maar ik kan het zelf eigenlijk ook wel goed gebruiken ...
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Waarom zouden mensen het gelijk weggeven hier???
Ik ken het voer niet, maar als ik op de website kijk staat daar dat het 100% natuurlijk is.
Geen onnatuurlijke toevoegingen:
- geen geurstoffen
- geen kleurstoffen
- geen smaakstoffen
- geen kunstmatige anti-oxydanten
- geen conserveringsmiddelen
Klinkt toch niet slecht?
Ik ken het voer niet, maar als ik op de website kijk staat daar dat het 100% natuurlijk is.
- geen geurstoffen
- geen kleurstoffen
- geen smaakstoffen
Klinkt toch niet slecht?
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
ik omdat ik alleen rauw voerInge schreef:Waarom zouden mensen het gelijk weggeven hier???
- geen geurstoffen
- geen kleurstoffen
- geen smaakstoffen
Klinkt toch niet slecht?

-
Addy
als je het zelf goed kan gebruiken en je honden vinden het lekker geven die hapSuzieC1970 schreef:Ik had ooit iets ingevuld op hun website en dan maakte je daar kans op. Was al een hele tijd geleden dus ik had er niet meer aan gedacht...
Naar het asiel brengen is een optie maar ik kan het zelf eigenlijk ook wel goed gebruiken ...En ja, de honden vinden het erg lekker, hebben het al eerder gehad, maar het was voor mij iets te prijzig vandaar dat ik hier nu toch heel blij mee ben !!
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Ja, iemand anders zei ook laatst zoiets. Dat deed mij vragen of er ook een voer bestaat wat reclame maakt met hun ONnatuurlijkheid, het feit dat hun hoofdbestanddeel granen is en met trots alle bewaarmiddelen opnoemt die een ander er voor ze ingestopt heeft. Nee he, toch wel gek eigenlijkInge schreef:Waarom zouden mensen het gelijk weggeven hier???
- geen geurstoffen
- geen kleurstoffen
- geen smaakstoffen
Klinkt toch niet slecht?
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
Gefeliciteerd hoor met je prijs! Zit er ook een maximum aantal kilo's op een jaar gratis voer? (kan me voorstellen dat een jaar gratis voor voor iemand met 10 doggen of iemand met 1 tekkel nogal een verschil maakt.)
En als je hond het lekker vindt, en je zegt net dat, dat zo is dan gewoon heel blij mee zijn en geven! Commentaar van de barfers en kvvers krijg je altijd welke soort brokken je ook geeft.
En als je hond het lekker vindt, en je zegt net dat, dat zo is dan gewoon heel blij mee zijn en geven! Commentaar van de barfers en kvvers krijg je altijd welke soort brokken je ook geeft.
- tura
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Contacteer:
Nou precies, wat een zeikers zijn dat tochblacky schreef:En als je hond het lekker vindt, en je zegt net dat, dat zo is dan gewoon heel blij mee zijn en geven! Commentaar van de barfers en kvvers krijg je altijd welke soort brokken je ook geeft.
IK ben gelukkig ook zo'n zeikerd :N: ik geef gelukkig NRV, dus zou het ook niet eens aan het asiel geven, weg pleuren die brokkenmeuk...
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
tura schreef:Nou precies, wat een zeikers zijn dat tochblacky schreef:En als je hond het lekker vindt, en je zegt net dat, dat zo is dan gewoon heel blij mee zijn en geven! Commentaar van de barfers en kvvers krijg je altijd welke soort brokken je ook geeft.![]()
IK ben gelukkig ook zo'n zeikerd :N: ik geef gelukkig NRV, dus zou het ook niet eens aan het asiel geven, weg pleuren die brokkenmeuk...
Verschil moet er wezen he.
- tura
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Contacteer:
- Yv*nn
- Zeer actief
- Contacteer:
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
- fes/lou
- Zeer actief
- Contacteer:
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
-
SuzieC1970
- Zeer actief
Of er een maximum aan zit weet ik nog niet hoor ! Ik neem aan van wel. Ik kreeg een mailtje van hun waarin de gegevens van de hond werden gevraagd, zoals leeftijd, ras enzovoorts dus ik denk dat hun dan berekenen hoeveel brok je dan nodig hebt in een jaar ??? De details weet ik ook nog niet...alleen dat ik het gewonnen heb...blacky schreef:Gefeliciteerd hoor met je prijs! Zit er ook een maximum aantal kilo's op een jaar gratis voer? (kan me voorstellen dat een jaar gratis voor voor iemand met 10 doggen of iemand met 1 tekkel nogal een verschil maakt.)
Enne, ik trek me niks aan van al die mensen die vinden dat brok troep is ofdat ik het maar weg moet geven....iedereen heeft recht op zijn/haar eigen mening..
En voor degenen die me feliciteerden met het winnen van mijn prijsje : Bedankt !!!
-
Mojuan
- Zeer actief
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
mijn arme sneue hondjes doen het nog steeds uitstekend op brok en kvv... laat mensen gewoon in hun waarde ipv mensen in tegen je in het harnas te jagen door zulke teksten...tura schreef:Wat sneu voor die asielhondjes...Hutsje schreef:zou ik subiet aan het asiel geven
Daar bereik je alleen maar het tegenovergestelde mee dan dat je wil bereiken... dat mensen ook kvv of vers gaan proberen...

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
SuzieC1970
- Zeer actief
Amen...malinois schreef:mijn arme sneue hondjes doen het nog steeds uitstekend op brok en kvv... laat mensen gewoon in hun waarde ipv mensen in tegen je in het harnas te jagen door zulke teksten...tura schreef:Wat sneu voor die asielhondjes...Hutsje schreef:zou ik subiet aan het asiel geven
Daar bereik je alleen maar het tegenovergestelde mee dan dat je wil bereiken... dat mensen ook kvv of vers gaan proberen...
Ik trek me er niks van aan wat anderen er van vinden wat ik voer maar het is idd wel een beetje jammer dat mijn "Jippie !!"gevoel wat ik met jullie wilde delen meteen weer moet uitmonden in een halve discussie over het wel niet voeren van brok...
- Trici
- Zeer actief
- Contacteer:
Kan me goed voorstellen dat je vreugde zo ff 'lekker' gesmoord word; ik voer in principe KVV maar laatst kreeg k van mn moeder een zak carocroc; voor sammieSuzieC1970 schreef:Amen...malinois schreef:mijn arme sneue hondjes doen het nog steeds uitstekend op brok en kvv... laat mensen gewoon in hun waarde ipv mensen in tegen je in het harnas te jagen door zulke teksten...tura schreef:Wat sneu voor die asielhondjes...Hutsje schreef:zou ik subiet aan het asiel geven
Daar bereik je alleen maar het tegenovergestelde mee dan dat je wil bereiken... dat mensen ook kvv of vers gaan proberen...![]()
Ik trek me er niks van aan wat anderen er van vinden wat ik voer maar het is idd wel een beetje jammer dat mijn "Jippie !!"gevoel wat ik met jullie wilde delen meteen weer moet uitmonden in een halve discussie over het wel niet voeren van brok...
GEFELICITEERD