Marion. schreef:monky555 schreef:Golden Stanley schreef:
Ik heb niet altijd Goldens gehad....
Ken overigens ook Goldens die gigantisch slopen als ze de kans krijgen.
maar geen staff
Heb jij wel Goldens gehad dan? Toen we uit ons vorige huis vertrokken (het huis was toen 5 jaar oud) hebben we kozijnen moeten herstellen, muren overnieuw aan moeten smeren, deuren moeten lakken....
(oja, en die Golden heeft er anderhalf jaar gewoond en werd amper 2 uur achter elkaar alleen gelaten)
nee, ik heb er nu 1 een niet opgevoede oude muts (7,5 jaar, werktype) die alleen voor de fok is gebruikt en niks gewent was en nog is ze een stuk makkelijker als mijn staff van de zelfde leeftijd (8 jaar, terriertype), een golden is absoluut niet te vergelijken met een staff

, sara is een superactieve drukke oude meid, mijn afgebakke halfgare staff is zeker nog een graditie meer van dat alles

, dus ik denk dat een terrier een hele andere hond is als een retriever, niet "beter" of "leuker" maar anders
ook denk ik dat een staff een stuk eigenwijzer is als een retriever

en dat dat er ook iets mee te maken heeft!
edit: vriendlief heeft 2,5 golden gehad en die vondt hij over het algemeen veel makkelijker als mijn staff's

en zijn derde hond die kruising was een hele moeilijke herplaatser en zelfs die was makkelijker dan monky
nou is monky geen voorbeeld stafford maar meer een hyena met een hondenjasje

hij heeft iig wel indruk gemaakt want monky is gek op vriendlief en andersom nog veel erger