Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verschrikkelijk.............
Moderator: moderatorteam
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Dat filmpje van Pak-de-bal heeft al eens hier op het forum gestaan... EEn waarschuwing vind ik wel op zen plaats! Misschien kan je die er alsnog bij zetten?

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
Bah, ik heb er echt een misselijk gevoel bij hoor.
De manier waarop de hond ook aanvalt, heel rustig en droog, alsof hij aan het spelen is.
Ik vind dat echt heel naar en vreemd om te zien.
En hoe erg het ook is voor die mensen, ik kreeg toch wel even een heel verdrietig gevoel toen ik zag hoe er op de hond werd geschoten en op hem werd ingereden........
De manier waarop de hond ook aanvalt, heel rustig en droog, alsof hij aan het spelen is.
En hoe erg het ook is voor die mensen, ik kreeg toch wel even een heel verdrietig gevoel toen ik zag hoe er op de hond werd geschoten en op hem werd ingereden........

-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ze kwamen die hond al in beslag nemen en inslapen als ik het goed begrepen heb. Die mevrouw had zoiets van dan pak je hem maar zelf ook. Komt ie!
Uiteraard is dat mens gek maar ik kan me ook voorstellen dat je geen zin hebt om mee te werken en je hond af te geven aan iemand die hem komt inslapen. Dat vind ik nog niet zo raar. Ze zegt toch ook, komt ie, wie niet gebeten wil worden moet nu weggaan. :N:
Als ik zie waar ze woont dan kan ik me ergens ook nog wel voorstellen dat ze het helemaal niet erg vindt om een hond te hebben die ongewenst bezoek weg kan houden. Ik zou daar zelf nooit durven wonen en ik denk niet dat het een nette buurt is.
Uiteraard is dat mens gek maar ik kan me ook voorstellen dat je geen zin hebt om mee te werken en je hond af te geven aan iemand die hem komt inslapen. Dat vind ik nog niet zo raar. Ze zegt toch ook, komt ie, wie niet gebeten wil worden moet nu weggaan. :N:
Als ik zie waar ze woont dan kan ik me ergens ook nog wel voorstellen dat ze het helemaal niet erg vindt om een hond te hebben die ongewenst bezoek weg kan houden. Ik zou daar zelf nooit durven wonen en ik denk niet dat het een nette buurt is.
-
- Zeer actief
Is ook erg,tot jezelf zo aangevallen wordt of iemand die je kent.Ga je het dan nog verdrietig vinden.Ikke niet hoor.Of wacht je gewoon af als zo'n lievertje op je afstormt.Paulala schreef:Bah, ik heb er echt een misselijk gevoel bij hoor.

-
- Zeer actief
Dat zeg ik toch helemaal niet, dat ik ga afwachten.
Daarbij, die hond komt helemaal niet op ze afgestormd, dat is nu juist wat ik zo apart vond.
Hij is zo rustig, en ziet er helemaal niet uit of hij wil gaan aanvallen.
En ik snap echt wel dat ze op de hond zijn gaan schieten, ik heb nergens gezegd dat ik dat niet goed vind oid.
Maar toch vind ik het naar om te zien hoe dat gebeurt, zeker omdat de hond niet direct goed dood geschoten wordt en dus nog rondloopt.
Daarbij, die hond komt helemaal niet op ze afgestormd, dat is nu juist wat ik zo apart vond.
Hij is zo rustig, en ziet er helemaal niet uit of hij wil gaan aanvallen.
En ik snap echt wel dat ze op de hond zijn gaan schieten, ik heb nergens gezegd dat ik dat niet goed vind oid.
Maar toch vind ik het naar om te zien hoe dat gebeurt, zeker omdat de hond niet direct goed dood geschoten wordt en dus nog rondloopt.

-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- Puma
- Actief
- Mijn ras(sen): Podenco
-
- Zeer actief