Heel veel sterkte Brigitte.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kapot van verdriet
Moderator: moderatorteam
- Rossi
- Zeer actief
-
Brigitte
- Zeer actief
Nogmaals iedereen heel heel erg bedankt voor het overweldigende medeleven wat ik heb gehad (en nog steeds krijg). Ik kan niet genoeg benadrukken hoe goed zoiets een mens kan doen
Voor iedereen van mij een dikke
Over 2 dagen is het gewoon al weer 2 weken geleden dat hij ingeslapen is, ik kan er gewoon niet over uit hoe snel dat gaat. Het verdriet is nog steeds inmens groot, ik had niet verwacht dat ik er zo'n 'last' van zou hebben. Op elk moment kan ik wel in janken uitbarsten.
Dat kleine gekke hondje laat echt een inmense leegte achter...

Voor iedereen van mij een dikke
Over 2 dagen is het gewoon al weer 2 weken geleden dat hij ingeslapen is, ik kan er gewoon niet over uit hoe snel dat gaat. Het verdriet is nog steeds inmens groot, ik had niet verwacht dat ik er zo'n 'last' van zou hebben. Op elk moment kan ik wel in janken uitbarsten.
Dat kleine gekke hondje laat echt een inmense leegte achter...

- Dutchie63
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik ken jou ook niet en Alano ook niet, maar ik zie wel hoeveel je van je jochie hield, de foto's spreken voor zich..je ziet eigenlijk z'n leven voorbij kruipen, eerst als kleine pup en dan naar 5 jaar toe..hij was echt een mooie hond.
Ik vind het heel erg voor je..
Slaap Zacht mooie jongen..
Marion
A Brilliant Rainbow:
High on whispered wings I fly,
A radiant star, I light the sky
Toward the sun I soar so free
A brilliant rainbow follows me
I pulsate through your very soul
And in my paws, your heart I hold
The day will come when you'll fly too
I'll be here then to welcome you.
Until the time we meet again
I won't journey far, my friend
For in your love I live so free
A brilliant rainbow guiding me.
Marion
A Brilliant Rainbow:
- eternal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Old Englisch Bulldog
- Aantal honden: 1
-
sundancekid
ontzettend pakkend verwoord, heel mooi en troostendH&NN schreef:Jeetje Brigitte.... ik zag je onderschrift en kreeg een brok in mijn keel... het aantal reacties laten zien hoeveel mensen met je meeleven en hoeveel mensen Alano ook een superhond vonden.
Je hebt een heel moedig besluit genomen, diepe respect daarvoor. Vergeet al die mooie dingen die je met hem beleeft niet. Al die shows waarop hij straalde en de ene prijs na de andere binnensleepte.. Alano rust zacht... heel erg veel sterkte...
Een paar mooie zinnen uit het gedicht 'Straks':
Vandaag voor het laatst groet ik je
Met mijn hondenstaart
Wat jij liet doen
Deed je voor mij
Je hebt me nog meer pijn bespaard
Voor zinloos lijden mij bewaard.
Een zwaar besluit ?
NEE, huil nu niet
Een wijs besluit
Dat werd gegrond
Op een uniek verbond:
JIJ ben mijn baas en IK jouw hond
Maud
-
Brigitte
- Zeer actief
-
Brigitte
- Zeer actief
Dank je welDutchie63 schreef:Ik ken jou ook niet en Alano ook niet, maar ik zie wel hoeveel je van je jochie hield, de foto's spreken voor zich..je ziet eigenlijk z'n leven voorbij kruipen, eerst als kleine pup en dan naar 5 jaar toe..hij was echt een mooie hond.
Marion
A Brilliant Rainbow:
-
Brigitte
- Zeer actief
H&NN schreef:Jeetje Brigitte.... ik zag je onderschrift en kreeg een brok in mijn keel... het aantal reacties laten zien hoeveel mensen met je meeleven en hoeveel mensen Alano ook een superhond vonden.
Je hebt een heel moedig besluit genomen, diepe respect daarvoor. Vergeet al die mooie dingen die je met hem beleeft niet. Al die shows waarop hij straalde en de ene prijs na de andere binnensleepte.. Alano rust zacht... heel erg veel sterkte...
Een paar mooie zinnen uit het gedicht 'Straks':
Vandaag voor het laatst groet ik je
Met mijn hondenstaart
Wat jij liet doen
Deed je voor mij
Je hebt me nog meer pijn bespaard
Voor zinloos lijden mij bewaard.
Een zwaar besluit ?
NEE, huil nu niet
Een wijs besluit
Dat werd gegrond
Op een uniek verbond:
JIJ ben mijn baas en IK jouw hond
Maud
-
Brigitte
- Zeer actief
-
Brigitte
- Zeer actief
- Asterix
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
- Aantal honden: 2
- Miranda*
- Actief
- Mijn ras(sen): Mezclar de Basura
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ha die Bri
Allereerst gecondoleerd.
Ik herinner me nog hoe Alano in jouw leven kwam, maar ook hoe snel je al met hem aan het tobben ging
Maar jou kennende... doet jou dat niets dat jij met pijn moet lopen... dit vind jij minder erg dan dat Alano nu lekker pijn vrij is.
Bri Hij heeft machtige jaren bij je gehad.... en er is alles uitgehaald en hij heeft alles gekregen wat zijn hartje liefhad.
Hou je daar maar aan vast.
Dikke knuffels vanuit een warm Spanje
Miranda
Allereerst gecondoleerd.
Ik herinner me nog hoe Alano in jouw leven kwam, maar ook hoe snel je al met hem aan het tobben ging
Dit moet je niet dwars zitten, ja het is makkerlijker gezegd als dat ik in jouw schoenen kon staan. Maar je hebt de hele medische wereld al met hem doorlopen en als een beestje dan nog steeds pijn heeft dan moet je net zoals jij hebt gedaan handelen naar het beestje en naar je verstand en je hart.... die breekt.Brigitte schreef: Ja, dat hij 'maar' 5 is geworden zit me erg dwars, aan de andere kant weet ik dat ik moet denken hij is wel 5 geworden met alles wat hij had maar toch...das moeilijk
Maar jou kennende... doet jou dat niets dat jij met pijn moet lopen... dit vind jij minder erg dan dat Alano nu lekker pijn vrij is.
Bri Hij heeft machtige jaren bij je gehad.... en er is alles uitgehaald en hij heeft alles gekregen wat zijn hartje liefhad.
Miranda
Un buen día, atentamente y una pierna de nuestros perros;

- margriet
- Actief
Hallo brigitte
Ook heel veel sterkte.Een maand is nog erg kort,maar ook ik kan mij soms niet voorstellen dat het verlies slijt.Maar men zegt van wel.Ik denk ook elke dag aan de laatste dingen die ik met hem heb gedaan.Soms een kwelling voor mijzelf.Tranen met tuiten.Mijn wekker ging vanmorgen met het alarm dat timber jarig was.Verschrikkelijk!!
Maar met alle mensen op het hondenforum heb je echt troost.
Ik wens jou heel veel sterkte verder met het verlies van je maatje.
Ook heel veel sterkte.Een maand is nog erg kort,maar ook ik kan mij soms niet voorstellen dat het verlies slijt.Maar men zegt van wel.Ik denk ook elke dag aan de laatste dingen die ik met hem heb gedaan.Soms een kwelling voor mijzelf.Tranen met tuiten.Mijn wekker ging vanmorgen met het alarm dat timber jarig was.Verschrikkelijk!!
- Lot77
- Zeer actief
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
- Takkie_Teckel
- Zeer actief
Jemig, ik schrik me rot, lees dit nu pas doordat ik ergens je onderschrift las.
Heeel erg veel sterkte, ook nog in alle dagen die komen gaat
Heb eens gewandeld bij kasteel Groeneveld met Alano en jou, had nog foto's van hem gemaakt maar kan ik helaas niet meer vinden.
Heeel erg veel sterkte, ook nog in alle dagen die komen gaat
Heb eens gewandeld bij kasteel Groeneveld met Alano en jou, had nog foto's van hem gemaakt maar kan ik helaas niet meer vinden.
Het huiveringwekkende Nina monster

-
Mojuan
- Zeer actief
Wat een vreselijk bericht!
Alano was een knapperd, en op de één of andere manier deed zijn uitstraling me heel erg denken aan Romeo.
Daardoor zit ik met tranen in mijn ogen, want ik zie de band die je met hem had, die was erg sterk.
Het verdriet moet ondragelijk zijn voor je, ik heb zelf nog nooit een hond verloren, maar kan me het zo goed voorstellen!
Ontzettend veel sterkte hiermee.
Alano was een knapperd, en op de één of andere manier deed zijn uitstraling me heel erg denken aan Romeo.
Daardoor zit ik met tranen in mijn ogen, want ik zie de band die je met hem had, die was erg sterk.
Het verdriet moet ondragelijk zijn voor je, ik heb zelf nog nooit een hond verloren, maar kan me het zo goed voorstellen!
Ontzettend veel sterkte hiermee.

-
Brigitte
- Zeer actief
Hoi Miranda,Miranda* schreef:Ha die Bri
Allereerst gecondoleerd.
Dit moet je niet dwars zitten, ja het is makkerlijker gezegd als dat ik in jouw schoenen kon staan. Maar je hebt de hele medische wereld al met hem doorlopen en als een beestje dan nog steeds pijn heeft dan moet je net zoals jij hebt gedaan handelen naar het beestje en naar je verstand en je hart.... die breekt.Brigitte schreef: Ja, dat hij 'maar' 5 is geworden zit me erg dwars, aan de andere kant weet ik dat ik moet denken hij is wel 5 geworden met alles wat hij had maar toch...das moeilijk
Miranda
Sorry voor de late reactie, ik kan hier niet steeds kijken, ik ben er nog steeds kapot van en heb vanmiddag weer een enorme huilbui om hem gehad. Ik kan er nog steeds geen vrede mee hebben, ik wordt er gek van.
Ik weet dat ik me niet gek moet maken maar ik had nog wel wat kunnen doen, en ik heb het niet gedaan en daar heb ik heel erg veel spijt van.
Maar ja, het is nu eenmaal zo en niet anders, ik heb mijn keus gemaakt.
Bedankt voor je lieve reactie, wie weet kom ik wel eens langs als de tijd rijp want een nieuw Ca de Boutje ga ik zelf in Spanje halen
-
Brigitte
- Zeer actief
Dank je wel, het slijt ja, dat is zo bij mijn andere honden is het gesleten maar bij dit hondje?? nee dat gaat heel lang duren. Alano was speciaal, hij was mijn alles, mijn wereld draaide om hem, alles, het hele huishouden alles was op hem afgestemd en nu ??? het is gewoon leeg in huis ondanks de andere honden. Ik ben bezeten op hun begrijp me niet verkeed maar Alano was gewoon mijn alles, en nu heb ik niets meermargriet schreef:Hallo brigitte
Ook heel veel sterkte.Een maand is nog erg kort,maar ook ik kan mij soms niet voorstellen dat het verlies slijt.Maar men zegt van wel.Ik denk ook elke dag aan de laatste dingen die ik met hem heb gedaan.Soms een kwelling voor mijzelf.Tranen met tuiten.Mijn wekker ging vanmorgen met het alarm dat timber jarig was.Verschrikkelijk!!![]()
-
Brigitte
- Zeer actief
-
Bullenmama
-
Brigitte
- Zeer actief
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
- Aantal honden: 1