Wij gaan 8 sept. naar Texel en nemen Nebla en Rascha gezellig mee, dankzij (weet niet of ik reclame mag maken) een honden web-site die speciaal vakantie's aangeeft voor honden.
Een bunglowpark met renveld en bungelows die er speciaal op ingericht zijn. We zijn zeer benieuwd en hebben er zin, vooral omdat de honden na de eerste week van september los mogen op het strand

Maar aan de andere kant vind ik dit ook wel eng, hier wonen wij 500m van een losloopgebied, maar hier ken ik alle honden..daar niet, ik ken wel redelijk goed lichaamstaal en kijk hier ook altijd direct naar, maar vind het toch eng, omdat je niet altijd weet wat je te wachten staat, als ik hier een onbekende hond ziet, die met de staart omhoog en starend op mijn honden afloopt, ga ik stil staan, staar ik de baas aan en lijn mijn honden aan. Ik laat dan zien, dat ik wil dat hij zijn/haar hond ook aanlijnt, deze blik van mij en het aanlijnen heeft altijd nog geholpen. Ik hoop dat het daar ook helpt, als ik een hond op afstand niet vertrouw
Zijn jullie hier wel is geweest met honden? Of op een ander eiland, vind het leuk om ervaringen te wisselen!
Groetjes Agnes
Poot van Nebla en Rascha