Toen Cena 10 weken was, hebben we al een les gedaan bij een andere hondenschool, maar dat was me niet goed bevallen. Vanwege miscommunicatie op de hondenschool waar we nu naar toe gaan, konden we pas na de vakanties starten. Zonde!
Ik was een beetje bang dat Cena de oudste van de groep zou zijn, omdat ze nu al 18 weken is. Maar dat was zeker niet het geval!
We hebben gisteren voor een keer op dinsdag mee gedaan, maar zullen de andere keren op maandagavond gaan. Geen idee hoe die groep er uit ziet. Jammer eigenlijk, want deze groep was erg leuk!
Cena was in elk geval niet de domste hond die er tussen zat, en gelukkig ook niet de drukste!

Hoewel ik mijn camera had meegenomen, ben ik helemaal vergeten foto's te maken!

Voor het eerst sinds tijden was ze weer in haar favoriete hoekje gekropen naast de bank, nadat ze eerst geprobeerd had op mijn voeten in slaap te vallen.

Tijdens de les hebben we de naam van de hond positief leren gebruiken en 'kom hier' geoefend. Volgende keer gaan we netjes aan de lijn leren lopen, en dat is iets wat we inderdaad wel mogen leren!

Het liefst zou ik de cursus versneld doen (2x per week gaan), zodat we binnen 5 weken klaar zijn, maar volgens mij gaat dat niet. Dus de komende 10 weken gaan we lekker puppecursussen!

Edit: foto's verkleind