Dus had ik een vriendin ingeschakelt die haar uit zou laten, eten zou geven en even lekker bezig zou houden.
Maar door een communicatiefout, dacht zij dat het pas volgende week zondag zou zijn...
Dus toen mijn partner 's avonds thuis kwam (gelukkig nog eerder dan verwacht, maar toch 8,5 uur nadat ik Cena alleen had gelaten) was Cena helemaal over de rooie, en O ZO blij!
Ze had alles onder geplast, haar drinkensbak omgegooid en aan een theedoek liggen knauwen van ellende.

En nu voel ik me echt schuldig! Dit had nooit mogen gebeuren! Dat arme puppenbeest heeft urenlang in der eentje gezeten zonder buiten te kunnen plassen of spelen!

Ik had wel een kong met yoghurt en brokken achter gelaten en een bouillon-ijsje, dus gelukkig had ze niet zo'n erge honger. Maar ze had zoveel energie!
We hebben het een beetje proberen goed te maken, door haar vannacht om 12 uur nog lekker lang uit te laten, veel te laten rennen en sjouwen buiten (zonder riem!) en daarna zijn we tot half 2 op gebleven en hebben steeds met haar gespeeld, zodat ze een beetje haar energie kwijt kon.