Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Renske

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Mijn teckels vinden het ook lekker, maar ze gaan er van stinken. Jip liet constant winden en zijn ontlasting was ook niet super. Maar ja, het is eigenlijk veredelde Pedigree uit blik alleen dan gestoomd.
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Hoi,
Ik ken Nature Diet en vind dat op zich een goed voer. Het is GEEN kvv, en al helemaal geen barf/nrv, maar ik vind wel dat het beter is dan brok en blik.
Het merk 'Renske' is een variant op Nature Diet.
Ik vind het, zeker voor vakantie ;-) beslist de moeite van het overwegen waard als je normaliter kvv doet.
Voer je nu brok / blik dan is het een stap 'voorwaarts' maar voer je nu kvv / barf-nrv, dan vind ik het een stap 'achteruit'. Voor een vakantie natuurlijk geen probleem!

Ik heb overigens ook recent Renske gekocht, gewoon om 's te kijken wat het is en of onze mannen het lusten.

Tristan LIJKT wat moeite te hebben met de Nature Diet Lam versie... daar heeft hij op gesuugd laatst, maar dat houdt niet in dat het een slecht voer is, dat houdt alleen in dat Tristan het er minder op doet!

Gewoon proberen en je eigen oordeel trekken.

Suzanne
Tanja Simba&Bella
Zeer actief

Ongelezen bericht door Tanja Simba&Bella »

ik zag het hier ook ineens in de dierenwinkel liggen maar heb het nog niet geprobeerd..Het is inderdaad wel handig voor op vakantie...Je kan op de site overigens ook de verkooppunten opzoeken door je postcode in te vullen..
Groetjes, Tanja

Voor altijd in mijn hart: Bella 18-04-2002 - 25-02-2013 , Simba 26-07-2004 - 10-07-2015

Het is stil in mijn hart, stil in ons huis. Ik mis jullie en troost mij met de gedachten dat jullie nu weer samen zijn. Mijn maffe duo......bedankt voor de mooie jaren. Ik zal jullie nooit vergeten.......
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Suzanne123 schreef:Hoi,
Ik ken Nature Diet en vind dat op zich een goed voer. Het is GEEN kvv, en al helemaal geen barf/nrv, maar ik vind wel dat het beter is dan brok en blik.
Het merk 'Renske' is een variant op Nature Diet.
Ik vind het, zeker voor vakantie ;-) beslist de moeite van het overwegen waard als je normaliter kvv doet.
Voer je nu brok / blik dan is het een stap 'voorwaarts' maar voer je nu kvv / barf-nrv, dan vind ik het een stap 'achteruit'. Voor een vakantie natuurlijk geen probleem!

Ik heb overigens ook recent Renske gekocht, gewoon om 's te kijken wat het is en of onze mannen het lusten.

Tristan LIJKT wat moeite te hebben met de Nature Diet Lam versie... daar heeft hij op gesuugd laatst, maar dat houdt niet in dat het een slecht voer is, dat houdt alleen in dat Tristan het er minder op doet!

Gewoon proberen en je eigen oordeel trekken.

Suzanne
Is dit volgens jou beter dan bijv geperste brok? Is het niet vergelijkbaar met gestoomd voer van pedigree?
~Suzanne~
Zeer actief

[quote="EstherK"]
Is dit volgens jou beter dan bijv geperste brok? Is het niet vergelijkbaar met gestoomd voer van pedigree?[/quote]

Ik heb er geen studie van gemaakt, maar ja, gevoelsmatig is Nature Diet of Renske beter dan blikvoer of een brok. Ik kan het niet staven, dus iedereen die bewijzen heeft de andere kant op zal geloven.
Zeker als ik de website zo lees van Renske en Nature Diet vind IK het een goed product ivm blik en brok.

Suzanne

* het quoten lukt me niet meer ;-(
SuzieC1970
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire Bull Terrier en Mechelse herder.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door SuzieC1970 »

Ik heb het wel eens gekocht maar vind het erg duur ! In de pakjes Nature diet zaten iets meer grammen dan nu in de pakjes Renske maar de prijs is gelijk gebleven! (1.65) De honden vinden het wel erg lekker maar ik vind het niet iets om altijd te voeren...
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Wij hebben het in de winkel waar ik werk. Ik vind het inderdaad ook beter dan blik en sommige brok, maar als ik zou moeten kiezen tussen een natuurlijke brok (farmfood, biofood..) en Rense/Nature Diet, dan toch brok. . Moet ik kiezen tussen echte KVV en dit, dan wordt het KVV.
Ik noem het ook veredeld blikvoer. Raar het ook maar weinig mensen aan, Ja, als ze normaal KVV voeren maar dat niet kunnen bewaren ivm verblijf op de camping oid.
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
~Suzanne~
Zeer actief

Suzanne
Laatst gewijzigd door ~Suzanne~ op 23 aug 2008 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Brigitte30
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cane Corso
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Brigitte30 »

ze bezorgen in heel europa.

Waar te koop?
Mocht er geen verkooppunt bij u in de buurt zijn, dan is het natuurlijk altijd te bestellen via onze webwinkel. Levering door heel Europa!
Bij elke gevonden adres staat op de laatste regel in het rood welk product van Renske er te koop is, nl. Renske Vers(vers vlees), Renske MOP(Droogvoer) of Renske Vers & Renske MOP.
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Suzanne123 schreef:
nathalietjuh schreef:Wij hebben het in de winkel waar ik werk. Ik vind het inderdaad ook beter dan blik en sommige brok, maar als ik zou moeten kiezen tussen een natuurlijke brok (ff, biofood..) en Rense/Nature Diet, dan toch brok. . Moet ik kiezen tussen echte KVV en dit, dan wordt het KVV.
Ik noem het ook veredeld blikvoer. Raar het ook maar weinig mensen aan, Ja, als ze normaal KVV voeren maar dat niet kunnen bewaren ivm verblijf op de camping oid.
Hm... dat begrijp ik even niet....
Ik snap dat je KVV verkiest boven Nature Diet.
Maar, je vind dus ook een brok beter dan Nature Diet??

[b}Waarom adviseer je mensen die kvv voeren dan niet om tijdens de vakantie brok te voeren? Dat zou dan logischer zijn?[/b]

Suzanne
Omdat die mensen vaak niet op brok zitten te wachten, maar persoonlijk (!) zou ik nog liever brok voeren dan ALLEEN MAAR nature diet/renske..[/u]
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
loontje30
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door loontje30 »

Ik heb t Chica gegeven en ze vond t heerlijk terwijl ze nature diët meestal laat staan....
Ik heb de lams versie gegeven en ik ga de andere ook nog ff uitproberen ..ik zelf ben er wel blij mee! :cheer:
NEVER LOVE ANYTHING THAT CAN'T LOVE YA BACK!!
Afbeelding
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Maylala »

Hier ook een poging gewaagd, maar Sjon vindt het (evenals dat Nature Diet) 3 keer niks.
Eerlijk gezegd vind ik het ook een beetje "droge zooi", het is duidelijk een stap terug als je normaal bijv. Carnibest voert.
Afbeelding
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Onze honden krijgen KVV. Wij hebben tijdens een weekendje weg de honden Renske gestoomd versvoer gevoerd. Het is niet echt slecht bevallen maar ook niet supergoed. Ze vonden het wel lekker, de ontlasting bleef goed (wel meer dan op kvv) maar ze gingen er scheten van laten. Drie dagen Renske kostte ons 25 euro :eek:

Volgende keer nemen we gewoon een zak geperste brok mee. :wink:
GoldenRetrieverLover

Ongelezen bericht door GoldenRetrieverLover »

Ik voer ook liever brok dan Renske. :pffff: Ik vind de kuipjes Renske vers er maar smerig uitzien en het ruikt ook niet lekker.Als we dan toch "blikvoer"(want dat is het in mijn ogen gewoon) moeten voeren,geef ik liever Butchers,dat is te koop voor 89 cent bij Albert Heijn,en ook zonder rommel,en dat vinden de honden vaak ook erg lekker en het ruikt ook beter.Maar aangezien wij nooit met vakantie gaan kunnen we altijd kvv voeren. :wink: :cheer:
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”