Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
De speciaaltjes van dit forum...
Moderator: moderatorteam
- senna03
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
- Aantal honden: 3
De speciaaltjes van dit forum...
...de honden dan in dit geval.
Ik kwam hierop eigenlijk door Fangio. Hij was zo speciaal, zo geliefd en heel veel mensen op dit forum hielden van hem..
Zo wil ik nog een paar speciaaltjes toevoegen, en dan denk ik toch meteen aan Elektra! Die ondeugende uitstraling, echt een geweldig hondje!
En voor Flirtje heb ik ook een zwak, door hem ben ik die nakertjes leuk gaan vinden! En zeker Bakkie niet te vergeten, had nooit gadacht dat ik zo'n "voddenbaal" sorry Nanna niet slaan! zo leuk zou gaan vinden!
En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar nu is de beurt aan jullie!
Ik kwam hierop eigenlijk door Fangio. Hij was zo speciaal, zo geliefd en heel veel mensen op dit forum hielden van hem..
Zo wil ik nog een paar speciaaltjes toevoegen, en dan denk ik toch meteen aan Elektra! Die ondeugende uitstraling, echt een geweldig hondje!
En voor Flirtje heb ik ook een zwak, door hem ben ik die nakertjes leuk gaan vinden! En zeker Bakkie niet te vergeten, had nooit gadacht dat ik zo'n "voddenbaal" sorry Nanna niet slaan! zo leuk zou gaan vinden!
En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar nu is de beurt aan jullie!
- matthijs
- Actief
Dapper, en Frenk, en die ene weglopende witte herder van die mevrouw uit sappemeer. En nog 2 rodesian ridgebacks.
Blabla, ik vind zoveel hondjes hier leuk, Sam en Lola van die meid met die sbt's, en die uuhm pula ofzo? dat hondje met die dreads iig. En er is iemand met een Ambull die is ook leuk.
Hoelang wil je dat ik door ga?
Blabla, ik vind zoveel hondjes hier leuk, Sam en Lola van die meid met die sbt's, en die uuhm pula ofzo? dat hondje met die dreads iig. En er is iemand met een Ambull die is ook leuk.
Hoelang wil je dat ik door ga?
- Chione
- Zeer actief
Dat zijn gewoon m'n eigen honden voor me :N:
en de honden die ik in werkelijkheid tegen ben gekomen of die idd al een poos ziekelijk zijn of lang op het forum bekend zijn. Vooral de broken coat harige jacks spreken mij vaak aan hier, alleen zou ik er zelf echt voorlopig geen moeten hebben. Vind ze zo leuk eigenwijs.

- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
- Rataplan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): asielhonden!
Ik heb niet echt speciaaltjes, ik hoop dat voor iedereeen zijn eigen hond(en) erg speciaal is/zijn
Maar imposante honden heb ik wel gezien hier. Wuilis (die werd zo prachtig oud), Gomez en Buck (wat een uitstraling), Lancelot (prachtige dog, ik vind doggen sowieso prachtig om te zien) Elmo en Ostara, Laika,Moritz, Fangio en Chiara. En de naam is me ontschoten maar een hond van Tineke met een prachtig imposant hoofd.

Maar imposante honden heb ik wel gezien hier. Wuilis (die werd zo prachtig oud), Gomez en Buck (wat een uitstraling), Lancelot (prachtige dog, ik vind doggen sowieso prachtig om te zien) Elmo en Ostara, Laika,Moritz, Fangio en Chiara. En de naam is me ontschoten maar een hond van Tineke met een prachtig imposant hoofd.
Obelix 6-5- 2004 - 13-6- 2009 Rataplan 7-4 1998- 18-3-2013 Forever may not be long enough for this love....
Orson?Rataplan schreef:Ik heb niet echt speciaaltjes, ik hoop dat voor iedereeen zijn eigen hond(en) erg speciaal is/zijn![]()
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik heb vele honden op mijn lijstje staan die ik heel graag eens wil ontmoeten maar Nika van Inge staat bovenaan. Helaas nooit mogen ontmoeten maar Buck was wel heel imposant en Bassie heeft heel veel indruk op mij gemaakt, wat een slapeloze nachten heb ik om hem gehad.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
-
- Zeer actief
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
dat klopt. maar je vind toch ook niet alle mensen even speciaal? er zijn er altijd een paar die voor jou persoonlijk net iets extra's hebben. wat totaal niks afdoet aan de andere hondjesS@ndr@ schreef:vind het een beetje een raar topic
net of er maar een paar speciaaltjes zijn, denk dat ze voor de eigenaren allemaal speciaal zijn
![]()

- senna03
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
- Aantal honden: 3
Tuurlijk zijn alle honden speciaal, en al zeker voor de eigenaren! Zo zijn mijn honden natuurlijk het speciaalst
! Maar er zijn honden hier op het forum, mede natuurlijk door de verhalen die de eigenaren over hen schrijven die in mijn ogen "iets" hebben. Die indruk maken. Weet verder niet goed hoe ik dit beter zou kunnen verwoorden.

- Sabby
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- jenny*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cockertje
- Contacteer:
- jenny*
- Zeer actief
- Contacteer:
- Anne
- Zeer actief
- Contacteer:
- jenny*
- Zeer actief
- Contacteer:
ja, die was ook "lelijk", maar er was nog een spaanse voorganger, bruin met een giga onderbijt.Anne schreef:ohja! Conguito volgens mijjenny* schreef:ow gut en hoe heette dat lelijke hondje die eline toch tijdelijk in de opvang had?
Bruno?
Met zijn prachtige gebit, die zal ik ook nooit vergeten, haha.
- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
- herejede
- Zeer actief
- jenny*
- Zeer actief
- Contacteer:
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Tssss....wordt mijn hond gewoon gek genoemd hier
Voor mij heeft Tank wel een speciaal plekje (natuurlijk vanwege Nika die gelijk voor zijn charmes viel toen hij nog een lief klein puppie was)

Voor mij heeft Tank wel een speciaal plekje (natuurlijk vanwege Nika die gelijk voor zijn charmes viel toen hij nog een lief klein puppie was)
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
-
- Zeer actief
Ik heb er wel een aantal in de 8? jaren op dit forum 'om me heen gekregen'
Fangio en Chira, hier aan de foto muur een foto van mij met deze 2 kanjers en een foto van mij met Chira en puppy Tank van 6 maanden op de 1ste meeting, Nika gewoon altijd een leuke hond gevonden, heeft een speciaal plekje bij mij en Tank
Jeda omdat dat een hondje was waar Alano heel erg veel van pikte en zelfs bij Tiny op zijn rug ging liggen met Jeda ernaast dat was echt een unicum voor hem om zich zo onderdanig op te stellen bij iemand.
Lulu sja gewoon omdat het zo'n onwijze muts is, die kan ik wel de hele dag knijpen
Jokey de Ca de Bou van Eric die bij mij de liefde voor de Ca de Bou liet opwaaien, Reina ondanks dat ik niet veel met Herders heb vind ik dit een tophond zowel kwa uiterlijk als karakter, ook de enigste hond waarmee Alano speelde. Saar de enigste Golden die mijn hart heeft weten te stelen
En zo heb ik er nog wel een paar
Fangio en Chira, hier aan de foto muur een foto van mij met deze 2 kanjers en een foto van mij met Chira en puppy Tank van 6 maanden op de 1ste meeting, Nika gewoon altijd een leuke hond gevonden, heeft een speciaal plekje bij mij en Tank

Lulu sja gewoon omdat het zo'n onwijze muts is, die kan ik wel de hele dag knijpen

Jokey de Ca de Bou van Eric die bij mij de liefde voor de Ca de Bou liet opwaaien, Reina ondanks dat ik niet veel met Herders heb vind ik dit een tophond zowel kwa uiterlijk als karakter, ook de enigste hond waarmee Alano speelde. Saar de enigste Golden die mijn hart heeft weten te stelen

En zo heb ik er nog wel een paar