Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Bianca_Storm schreef:oldermeyerweg is het adres
oldemeyer larixhof volgen ongeveer 550 na de begraafplaatst rechts. Er staat op die plek waar je rechts moet ook een klein geel bordje aan de linkerkant van de weg.
ik kom vanavond nog even checken hier
dat is niet beerze . het wordt dus beerze
duhuh, ben niet gek hoor. Ben een vliegtuig
ik reageerde op Hilje die de naam van de straat voor tom tom mbt oldemeyer niet wist.
TOMTOMvoer voor morgen (ook voor jessica )
Kampweg 1 Beerze
Elmar schreef:Maar het is wel om 12.00 uur? Misschien kom ik dan ook nog. Ik heb 's middags nog een verjaardag van een verse "Abraham", maar dat gaat wel lukken. ik neem geen hond mee.
Elmar schreef:Maar het is wel om 12.00 uur? Misschien kom ik dan ook nog. Ik heb 's middags nog een verjaardag van een verse "Abraham", maar dat gaat wel lukken. ik neem geen hond mee.
dat zou leuk zijn, je neemt wel een camera mee?
Jaja, moet toch iets in handen hebben?
Ik rook ook al niet.
Bianca_Storm schreef:oldermeyerweg is het adres
oldemeyer larixhof volgen ongeveer 550 na de begraafplaatst rechts. Er staat op die plek waar je rechts moet ook een klein geel bordje aan de linkerkant van de weg.
ik kom vanavond nog even checken hier
dat is niet beerze . het wordt dus beerze
duhuh, ben niet gek hoor. Ben een vliegtuig
ik reageerde op Hilje die de naam van de straat voor tom tom mbt oldemeyer niet wist.
TOMTOMvoer voor morgen (ook voor jessica )
Kampweg 1 Beerze
dat was mij niet duidelijk omdat je niet gekwoot had, en omdat we daar niet meer naartoe zouden gaan ging ik ervan uit dat je het niet gelezen had
Ik ben ook alweer een tijdje thuis, Rico is ook weer lekker thuis, die was moe van alle indrukken...Ben blij dat hij zich zo goed heeft gedragen ondanks het gedoetje met Kieffer.